Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00195735/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA MATERIAŁÓW DO OZNACZEŃ MIKROBIOLOGICZNYCH DLA
SPZOZ W ŁĘCZNEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁĘCZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431218969
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krasnystawska 52
1.5.2.) Miejscowość: Łęczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 817526300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzoz@spzoz.powiatleczynski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.leczna.pl/bip/zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ce880b0d-e3f8-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA MATERIAŁÓW DO OZNACZEŃ MIKROBIOLOGICZNYCH DLASPZOZ W ŁĘCZNEJ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce880b0d-e3f8-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261267
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00114150/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa materiałów do oznaczeń mikrobiologicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00195735
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ-DZ/10/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do oznaczeń mikrobiologicznychw miejsce wskazane przez SP ZOZ w Łęcznej. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne
4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do oznaczeń mikrobiologicznychw miejsce wskazane przez SP ZOZ w Łęcznej. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne
4.5.5.) Wartość części: 7500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do oznaczeń mikrobiologicznychw miejsce wskazane przez SP ZOZ w Łęcznej. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6300,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do oznaczeń mikrobiologicznychw miejsce wskazane przez SP ZOZ w Łęcznej. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne
4.5.5.) Wartość części: 34900,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do oznaczeń mikrobiologicznychw miejsce wskazane przez SP ZOZ w Łęcznej. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne
4.5.5.) Wartość części: 8515,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do oznaczeń mikrobiologicznychw miejsce wskazane przez SP ZOZ w Łęcznej. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne
4.5.5.) Wartość części: 38014,70 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do oznaczeń mikrobiologicznychw miejsce wskazane przez SP ZOZ w Łęcznej. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne
4.5.5.) Wartość części: 750,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do oznaczeń mikrobiologicznychw miejsce wskazane przez SP ZOZ w Łęcznej. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne
4.5.5.) Wartość części: 2860,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do oznaczeń mikrobiologicznychw miejsce wskazane przez SP ZOZ w Łęcznej. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne
4.5.5.) Wartość części: 33000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
zestaw nr 1 -kultury mikrobiologiczne - zamawiający unieważnia postępowanie
Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, tj. do dnia 05.05.2023r., do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie zestawu nr 1.
Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt 1) ustawy Pzp – zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
zestaw nr 2 -kultury mikrobiologiczne - zamawiający unieważnia postępowanie
Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, tj. do dnia 05.05.2023r., do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie zestawu nr 2.
Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt 1) ustawy Pzp – zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
zestaw nr 3 -kultury mikrobiologiczne - zamawiający unieważnia postępowanie
Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, tj. do dnia 05.05.2023r., do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie zestawu nr 3.
Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt 1) ustawy Pzp – zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
zestaw nr 4 -kultury mikrobiologiczne - zamawiający unieważnia postępowanie
Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, tj. do dnia 05.05.2023r., do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie zestawu nr 4.
Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt 1) ustawy Pzp – zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
zestaw nr 5 -kultury mikrobiologiczne - zamawiający unieważnia postępowanie
Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, tj. do dnia 05.05.2023r., do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie zestawu nr 5.
Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt 1) ustawy Pzp – zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35424,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39249,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35424,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioMaxima S.A., ul. Vetterów 5, 20-277
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 946-23-60-625
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35424,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-05-18Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
zestaw nr 7 -kultury mikrobiologiczne - zamawiający unieważnia postępowanie
Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, tj. do dnia 05.05.2023r., do godz. 10:00 nie wpłynęł żadna oferta w zakresie zestawu nr 7.
Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt 1) ustawy Pzp – zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
zestaw nr 8 -kultury mikrobiologiczne - zamawiający unieważnia postępowanie
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zestawu
nr 8 wpłynęły dwie oferty. Oferta nr 1 złożona przez BioMaxima S.A., ul. Vetterów 5, 20-277 Lublin na kwotę 6037,20 zł oraz oferta nr 2 GRASO ZENON SOBIECKI 83-200 STAROGARD GDAŃSKI – KRĄG 4A na kwotę 7144,20 zł . Natomiast kwotę jaka Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia wynosi 3088,80zł.
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie zestawu 8, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 255 ust.3) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli, cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37260,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37260,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37260,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe BOR-POL Mariusz Borkowski, Plac Jaśminu 2, 44-152
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631-020-68-80
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37260,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-05-18INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO PRZEZNACZONEGO DO CELÓW GRZEWCZYCH DLA MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W PODGŁĘBOKIEM
- Sukcesywne dostawy gazu płynnego propan techniczny wraz z montażem i dzierżawą zbiorników na gaz z wyposażeniem
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników biochemicznych i akcesoriów do badań dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu."
- dostawa: pasków do oznaczania poziomu glukozy we krwi i kontroli w systemie POCT wraz z dzierżawą glukometrów i oprogramowania oraz podłoża mikrobiologiczne
więcej: Kultury mikrobiologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.