Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa naprawy aparatu Gamma kamera SPECT/CT - Veriton CT16 będącego w posiadaniu Beskidzkiego Centrum Onkologii – Szpitala Miejskiego w Bielsku - Białej po uszkodzeniu układów elektronicznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Beskidzkie Centrum Onkologii - Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242865296
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyzwolenia 18
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@onkologia.bielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.bielsko.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa naprawy aparatu Gamma kamera SPECT/CT - Veriton CT16 będącego w posiadaniu Beskidzkiego Centrum Onkologii – Szpitala Miejskiego w Bielsku - Białej po uszkodzeniu układów elektronicznych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b466974a-e11c-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00242810
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Art. 305 pkt 1) ustawy pzp w związku z art. 214 ust.1 pkt.1) ppkt a) i b)oraz pkt5) Usługa może być świadczona tylko przez Wykonawcę-Health Technologies Sp. z o. o. z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów oraz ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia. Aparat, którego dostawcą jest firma Health Technologies Sp. z o. o. uległ uszkodzeniu - awarii i wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia. Sprzęt jest jeszcze na gwarancji a jego naprawa może zostać wykonana tylko przez autoryzowanego przedstawiciela firmy Spectrum Dynamics Medical SA. Firma Health Technologies Sp. z o. o. jest jednocześnie dostawcą, dystrybutorem i gwarantem dostarczonego aparatu Gamma kamera SPECT/CT - Veriton CT16.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 140876,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje usługę naprawy aparatu Gamma kamera SPECT/CT - Veriton CT16 po uszkodzeniu układów elektronicznych zgodnie z wstępną kalkulacją naprawy nr 1/03/2024 z dnia 06.03.2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140876,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140876,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140876,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Health Technologies Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272679770
7.3.3) Ulica: ul. Chocimska 20/101
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-791
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HEALTH TECHNOLOGIES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
HEALTH TECHNOLOGIES SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140876,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
- 140 876,82 zł - koszt dostawy części zmiennych użytych do naprawy
- 550,00 zł - stawka godzinowa pracy serwisu
- 1,15 zł /km - koszt przejazdów.
Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:
- 140 876,82 zł - koszt dostawy części zmiennych użytych do naprawy
- 550,00 zł - stawka godzinowa pracy serwisu
- 1,15 zł /km - koszt przejazdów.
Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:
- 140 876,82 zł - koszt dostawy części zmiennych użytych do naprawy
- 550,00 zł - stawka godzinowa pracy serwisu
- 1,15 zł /km - koszt przejazdów.
Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia
- 140 876,82 zł - koszt dostawy części zmiennych użytych do naprawy
- 550,00 zł - stawka godzinowa pracy serwisu
- 1,15 zł /km - koszt przejazdów.
Na wartość umowy składają się:
- 140 876,82 zł - koszt dostawy części zmiennych użytych do naprawy
- 550,00 zł - stawka godzinowa pracy serwisu
- 1,15 zł /km - koszt przejazdów.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Dokończenie budowy kolumbarium na cmentarzu komunalnym przy ul. Ignacego Krasickiego w Bielsku-Białej.
- Wykonanie okresowych przeglądów podstawowych (rocznych) dróg na terenie miasta Bielska-Białej
- Świadczenie usług kompleksowej konserwacji oraz napraw urządzeń klimatyzacyjnych zainstalowanych w obiektach Oddziału ZUS w Bielsku-Białej i podległych Inspektoratach w Cieszynie i Żywcu
- Remont konserwatorski budynku przy ul. Władysława Orkana 2 i ul. Wzgórze 15 w Bielsku-Białej
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz laptopów
- "Przebudowa i modern. budynku Przedszkola nr 25 przy ul. Widok 28 w BB w celu dost. do przepisów ppoż w ramach zadania "Wykonanie zabezp. ppoż zleconych decyzjami PSP w obiektach przedszkolnych".
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 11_2025 Usługa wykonania okresowych przeglądów technicznych oraz konserwacji sprzętu i aparatury medycznej
- Wykonanie okresowych przeglądów serwisowych aparatury i sprzętu medycznego.
- Świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego
- Usługa polegająca na wykonaniu pogwarancyjnych przeglądów okresowych urządzeń i aparatury medycznej (powtórzenie unieważnionych części zamówienia w postępowaniu nr sprawy 9/2025)
- Obsługa serwisowa aparatury neonatologicznej-L
- Przeglądy oraz serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.