eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa gryzoni hodowlanych mrożonych oraz królików mrożonych do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2024- 2025



Ogłoszenie z dnia 2024-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa gryzoni hodowlanych mrożonych oraz królików mrożonych do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2024- 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdański Ogród Zoologiczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190560361

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karwieńska 3

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-328

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jbarton@zoo.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.gda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zoo_gda

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ogrody zoologiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa gryzoni hodowlanych mrożonych oraz królików mrożonych do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2024- 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e433296c-c73b-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261311

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032472/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa gryzoni hodowlanych mrożonych oraz królików mrożonych do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2024- 2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00101411

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.D.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 538357,14 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 511439,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Myszy hodowlane dorosłe (min. 20 gramów)
Pakowane po 25 lub 50 sztuk
Szacunkowa ilość: 45 000 sztuk
1.2 Noworodki myszy hodowlanych 1-2 dniowe (1-2 gramów)
Pakowane po 25 lub 50 sztuk
Szacunkowa ilość: 1000 sztuk
1.3 Noworodki myszy hodowlanych 6-7 dniowe (6-9 gramów)
Pakowane po 25 lub 50 sztuk
Szacunkowa ilość: 3000 sztuk
1.4 Szczury średnie hodowlane (150-300 gramów)
Pakowane po 25 sztuk
Szacunkowa ilość: 1600 kg
1.5 Noworodki szczurów hodowlanych 1-2 dniowe (5-9 gramów)
Pakowane po 25 lub 50 sztuk
Szacunkowa ilość: 21 000 sztuk

Wymagania zamawiającego:
1. Cechy dyskwalifikujące:
a) oznaki choroby, a w szczególności chorób pasożytniczych i zakaźnych, nowotworów, ropni i guzów,
b) nadmierne zanieczyszczenie moczem i kalem (biegunka),
c) oznaki rażących zmian skórnych,
d) oznaki wskazujące na rozpoczęcie procesów psucia się przed zamrożeniem,
e) krwawe wybroczyny wewnętrzne i zewnętrzne.
2. Dostarczane gryzonie muszą być przewożone środkiem transportu przystosowanym i dopuszczonym do transportu tego rodzaju towaru.
3. Zamawiane szczury muszą spełniać następujące wymagania:
a) szczury mrożone w całości tuż po uśmierceniu zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami (przedtem przegłodzone) powinny być stopniowo schłodzone, a następnie zamrożone w temperaturze – 22 °C,
b) powinny posiadać prawidłowy wygląd ogólny, sierść suchą (bez zanieczyszczenia kałem, moczem lub ściółką) bez cech wskazujących na zmiany chorobowe, w tym w szczególności choroby zakaźne lub pasożytnicze oraz oznak wskazujących na rozpoczęcie procesów psucia się tkanek przed zamrożeniem,
c) muszą pochodzić z hodowli, posiadającej odpowiednie zezwolenie na prowadzenie tego typu działalności,
d) gryzonie nie mogą pochodzić z uboju sanitarnego, niedozwolone jest też dostarczanie ciężarnych samic,
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia sztuk w bardzo niskiej kondycji.
5. Dostarczane szczury muszą spełniać wymagania sanitarne zgodne z obecnie obowiązującymi przepisami (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r.) – materiał kategorii 3.
6. Na żądanie Zamawiającego przy dostawie Wykonawca musi dołączyć dokument, potwierdzający pełnienie nadzoru weterynaryjnego nad hodowlą przez ostatnie 30 dni przed datą dostawy i/lub zaświadczenie lekarza weterynarii nadzorującego hodowlę o stanie zdrowia zwierząt dostarczonych w danej partii.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia badań/analiz laboratoryjnych w przypadku podejrzenia złej jakości mięsa (badania mikrobiologiczne, badania fizykochemiczne, m.in. enzymy marketowe jakości, metale ciężkie, dioksyny, furany, PCB, antybiotyki, pozostałości pestycydów). W przypadku wyników niekorzystnych, ponadnormatywnych, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do pokrycia kosztów badań/analiz (ROZPORZĄDZENIE KOMISJI (UE) 2023/466c z dnia 3 marca 2023 r. zmieniające załączniki II, III i V do rozporządzenia (WE) nr 396/2005 Parlamentu Europejskiego i Rady w odniesieniu do najwyższych dopuszczalnych poziomów pozostałości izoksabenu, nowaluronu i tetrakonazolu w określonych produktach lub na ich powierzchni), Rozporządzenie Komisji (UE) 2023/915 z dnia 25 kwietnia 2023 r. w sprawie najwyższych dopuszczalnych poziomów niektórych zanieczyszczeń w żywności. Próbki będą pobierane w obecności przedstawiciela Wykonawcy (dostawcy towaru) podczas przyjmowania towaru do magazynu GOZ. Niekorzystny wynik badania, zobowiązuje Wykonawcę do pokrycia kosztów badania.

Warunki i terminy dostawy:

1. dostawy będą realizowane co trzy tygodnie, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i wielkości dostawy z działem zaopatrzenia GOZ,
2. dostawa do magazynu Zamawiającego, wraz z wyładowaniem do chłodni, w Gdańsku - Oliwie ul. Karwieńska 3 w godz. 07:00 – 13:00,
3. gryzonie muszą być przewożone samochodem typu chłodnia. Samochód musi posiadać dokument o dopuszczeniu środka transportu do przewozu produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, wydany przez Inspekcję Weterynaryjną lub Inspekcję Sanitarną – kat. 3,
4. do każdej dostawy wymagany jest dokument handlowy stosowany przy przewozie produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nie przeznaczonych do spożycia dla ludzi,
5. niespełnienie wymogów jakościowych może spowodować nieprzyjęcie części lub całości danej dostawy; w przypadku odrzucenia dostawy Wykonawca zobowiązany jest wymienić na własny koszt zakwestionowaną partię towaru, na wolną od wad, w terminie do 48 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03140000-4 - Produkty zwierzęce i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03330000-3 - Produkty zwierząt hodowlanych

4.5.5.) Wartość części: 298857,14 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Króliki dorosłe głęboko mrożone
CPV 03325100-4
1.1 króliki dorosłe w całości ze skórą i wnętrznościami, głęboko mrożone pojedynczo
szacunkowa ilość: 2900 kg
1.2 króliki dorosłe w całości, częściowo wypatroszone
szacunkowa ilość: 4900 kg
• mrożone pojedynczo lub świeżo ubite schłodzone
• ze skórą, z całymi łbami, łapami, częściowo wypatroszone ( mają posiadać serca, wątrobę, płuca)
• bez układu pokarmowego i pęcherza moczowego
Wymagania zamawiającego:
1. Zamawiane króliki muszą spełniać następujące wymagania:
a) powinny być poddane ubojowi zgodnie z obecnie obowiązującymi standardami i przepisami weterynaryjnymi;
b) powinny być transportowane w taki sposób aby nie ulegały wzajemnemu zabrudzeniu, np. krwią;
c) powinny być dostarczone w sposób umożliwiający wizualną ocenę ich jakości (tj. m.in.: dokładność patroszenia, stan skóry wewnątrz uszu);
d) powinny posiadać prawidłowy wygląd ogólny; nie mogą posiadać cech dyskwalifikujących, tzn.:
i. znak chorób, a w szczególności chorób pasożytniczych i zakaźnych, nowotworów, ropni i guzów
ii. nieznanego pochodzenia, nadmiernego zanieczyszczenia kałem i/lub moczem (biegunka),
iii. krwawych wybroczyn zewnętrznych i wewnętrznych
iv. rażących zmian skórnych na kończynach (odgnioty, owrzodzenia skóry części podeszwowej skoków – zaawansowany stan, strupy),
v. oznak wskazujących na rozpoczęcie procesów psucia się przed zamrożeniem;
vi. wyklucza się króliki, których wnętrze zostało zanieczyszczone treścią przewodu pokarmowego i/lub żółcią podczas wytrzewiania;
e) minimalna masa pojedynczego królika nie powinna być mniejsza niż 1,5 kg; w wyjątkowych przypadkach, w tym także wynikających z potrzeby Zamawiającego, Zamawiający może przyjąć króliki poniżej 1-1,5 kg;
f) mają pochodzić z ferm przemysłowych lub półprzemysłowych, objętych stałym nadzorem weterynaryjnym i posiadających Weterynaryjny Numer Identyfikacyjny,
g) króliki nie mogą pochodzić z uboju sanitarnego, niedozwolone jest też dostarczanie ciężarnych samic,
2. Dostarczane króliki muszą spełniać wymagania sanitarne zgodne z obecnie obowiązującymi przepisami (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r.) – materiał kategorii 3.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli pochodzenia królików, w tym warunków ich utrzymania.
4. Dostarczane króliki muszą być przewożone środkiem transportu przystosowanym i dopuszczonym do transportu tego rodzaju towaru.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia sztuk w bardzo niskiej kondycji.
6. Na żądanie Zamawiającego przy dostawie Wykonawca musi dołączyć dokument, potwierdzający pełnienie nadzoru weterynaryjnego nad hodowlą przez ostatnie 30 dni przed datą dostawy i/lub zaświadczenie lekarza weterynarii nadzorującego hodowlę o stanie zdrowia zwierząt dostarczonych w danej partii.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia badań/analiz laboratoryjnych w przypadku podejrzenia złej jakości mięsa (badania mikrobiologiczne, badania fizykochemiczne, m.in. enzymy marketowe jakości, metale ciężkie, dioksyny, furany, PCB, antybiotyki, pozostałości pestycydów). W przypadku wyników niekorzystnych, ponadnormatywnych, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do pokrycia kosztów badań/analiz (ROZPORZĄDZENIE KOMISJI (UE) 2023/466c z dnia 3 marca 2023 r. zmieniające załączniki II, III i V do rozporządzenia (WE) nr 396/2005 Parlamentu Europejskiego i Rady w odniesieniu do najwyższych dopuszczalnych poziomów pozostałości izoksabenu, nowaluronu i tetrakonazolu w określonych produktach lub na ich powierzchni), Rozporządzenie Komisji (UE) 2023/915 z dnia 25 kwietnia 2023 r. w sprawie najwyższych dopuszczalnych poziomów niektórych zanieczyszczeń w żywności. Próbki będą pobierane w obecności przedstawiciela Wykonawcy (dostawcy towaru) podczas przyjmowania towaru do magazynu GOZ. Niekorzystny wynik badania, zobowiązuje Wykonawcę do pokrycia kosztów badania.

Warunki i terminy dostawy:

1. dostawy będą realizowane co trzy tygodnie, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i wielkości dostawy z działem zaopatrzenia GOZ,
2. dostawa do magazynu Zamawiającego, wraz z wyładowaniem do chłodni, w Gdańsku - Oliwie ul. Karwieńska 3 w godz. 07:00 – 13:00,
3. mięso musi być przewożone samochodem typu chłodnia. Samochód musi posiadać dokument o dopuszczeniu środka transportu do przewozu produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nie do spożycia dla ludzi, wydany przez Inspekcję Weterynaryjną lub Inspekcję Sanitarną,
4. do każdej dostawy wymagany jest dokument handlowy stosowany przy przewozie produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia dla ludzi- kat. 3
5. niespełnienie wymogów jakościowych może spowodować nieprzyjęcie części lub całości danej dostawy; w przypadku odrzucenia dostawy Wykonawca zobowiązany jest wymienić na własny koszt zakwestionowaną partię towaru, na wolną od wad, w terminie do 48 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03325100-4 - Króliki

4.5.5.) Wartość części: 182000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Tuszki królicze z podrobami
CPV 03330000-3
1. Tuszki królicze z podrobami
Pakowane próżniowo
Szacunkowa ilość: 2000 kg
Wymagania zamawiającego:
1. Klasyfikacja jakościowa tuszek króliczych – cechy produktu:
a) świeże, schłodzone
b) zdatne do spożycia dla ludzi
c) czyste, bez najmniejszych śladów zanieczyszczeń ciałami obcymi
d) swoisty, charakterystyczny zapach, bez zapachu obcego wskazującego na rozpoczynające się psucie,
e) właściwy wygląd, bez wysuszki powierzchniowej.
2. Zamawiane króliki muszą spełniać następujące wymagania:
a) każda tuszka powinna być pakowana próżniowo,
b) tuszki królicze powinny pochodzić z ubojni będącej pod nadzorem weterynaryjnym – nadany Weterynaryjny Numer Identyfikacyjny,
c) tuszki królicze z podrobami powinny posiadać etykietę z informacją dotyczącą daty przydatności do spożycia, weterynaryjny numer identyfikacyjny w owalnym znaku, nazwę i adres producenta,
d) tuszki muszą być dostarczane do magazynu GOZ przynajmniej 6 dni przed datą utraty przydatności do spożycia,
e) powinny być poddane ubojowi zgodnie z obecnie obowiązującymi standardami i przepisami weterynaryjnymi;
3. Dostarczane króliki muszą spełniać wymagania sanitarne zgodne z obecnie obowiązującymi przepisami (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r.) – materiał kategorii 3.
4. Dostarczane króliki muszą być przewożone środkiem transportu przystosowanym i dopuszczonym do transportu tego rodzaju towaru.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia badań/analiz laboratoryjnych w przypadku podejrzenia złej jakości mięsa (badania mikrobiologiczne, badania fizykochemiczne, m.in. enzymy marketowe jakości, metale ciężkie, dioksyny, furany, PCB, antybiotyki, pozostałości pestycydów). W przypadku wyników niekorzystnych, ponadnormatywnych, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do pokrycia kosztów badań/analiz (ROZPORZĄDZENIE KOMISJI (UE) 2023/466c z dnia 3 marca 2023 r. zmieniające załączniki II, III i V do rozporządzenia (WE) nr 396/2005 Parlamentu Europejskiego i Rady w odniesieniu do najwyższych dopuszczalnych poziomów pozostałości izoksabenu, nowaluronu i tetrakonazolu w określonych produktach lub na ich powierzchni), Rozporządzenie Komisji (UE) 2023/915 z dnia 25 kwietnia 2023 r. w sprawie najwyższych dopuszczalnych poziomów niektórych zanieczyszczeń w żywności. Próbki będą pobierane w obecności przedstawiciela Wykonawcy (dostawcy towaru) podczas przyjmowania towaru do magazynu GOZ. Niekorzystny wynik badania, zobowiązuje Wykonawcę do pokrycia kosztów badania.

Warunki i terminy dostawy:

1. dostawy będą realizowane co trzy tygodnie, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i wielkości dostawy z działem zaopatrzenia GOZ,
2. dostawa do magazynu Zamawiającego, wraz z wyładowaniem do chłodni, w Gdańsku - Oliwie ul. Karwieńska 3 w godz. 07:00 – 13:00,
3. mięso musi być przewożone samochodem typu chłodnia. Samochód musi posiadać dokument o dopuszczeniu środka transportu do przewozu produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nie do spożycia dla ludzi, wydany przez Inspekcję Weterynaryjną lub Inspekcję Sanitarną; Króliki tuszki będą stanowiły pokarm dla zwierząt i nie wrócą do łańcucha żywnościowego (nie będą wykorzystane do spożycia przez ludzi), dlatego dopuszcza się przewóz transportem produktów kat. 3,
4. do każdej dostawy wymagany jest dokument handlowy,
5. niespełnienie wymogów jakościowych może spowodować nieprzyjęcie części lub całości danej dostawy; w przypadku odrzucenia dostawy Wykonawca zobowiązany jest wymienić na własny koszt zakwestionowaną partię towaru, na wolną od wad, w terminie do 48 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03330000-3 - Produkty zwierząt hodowlanych

4.5.5.) Wartość części: 57500 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291028,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291028,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291028,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eugen Michalski Karmanimal

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262353558

7.3.3) Ulica: Szołdry 33

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.5) Kod pocztowy: 63-112

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291028,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-01 do 2025-03-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150874,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150874,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150874,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eugen Michalski Karmanimal

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262353558

7.3.3) Ulica: Szołdry 33

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.5) Kod pocztowy: 63-112

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150874,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-01 do 2025-03-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w przedmiotowym postępowaniu dla zad. 3 nie wpłynęła żadna oferta

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.