Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00169845/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-07
- 2023/BZP 00187684/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-21
- 2023/BZP 00188875/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa SPZOZ w Tarczynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TARCZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliana Stępkowskiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Tarczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-555
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 715 79 48
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tarczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.tarczyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db0fa92b-d52b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa SPZOZ w Tarczynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db0fa92b-d52b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261337
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014615/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Rozbudowa SPZOZ w Tarczynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169845
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PI.271.5.2023.MB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 22734709,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego przebudowy istniejącego budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Warszawskiej 42 w Tarczynie wraz z jego rozbudową o sale szpitala jednodniowego, gabinety lekarskie, pomieszczenia i infrastrukturę towarzyszącą.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt i specyfikacja techniczna, stanowiące załącznik nr 10 do SWZ.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
Etap I:
1) rozebranie istniejącego budynku administracji (powierzchnia zabudowy 187 m2, wysokość budynku 12,5 m),
2) przebudowę części istniejącego budynku SPZOZ (w pełnym zakresie z robotami wykończeniowymi),
3) wykonanie budynku w stanie surowym zamkniętym z elewacją,
4) wykonanie instalacji sanitarnych, elektrycznych, wentylacji, klimatyzacji oraz gazów medycznych,
5) wykonanie budynku technicznego,
6) wykonanie sieci zewnętrznych wraz z usunięciem kolizji,
7) zagospodarowanie terenu
- zgodnie z przedmiarami, zawartymi w załączniku nr 8 do SWZ
Etap II (zlecany po skorzystaniu z prawa opcji)
1) roboty instalacyjne wewnętrzne i zewnętrzne,
2) roboty wykończeniowe,
3) zagospodarowanie terenu w pozostałym zakresie
- zgodnie z przedmiarami, zawartymi w załączniku nr 9 do SWZ
W ramach etapu II Wykonawca będzie zobowiązany uzyskać w imieniu Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie budynku / złożyć skuteczne zawiadomienie w PINB o zakończeniu robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26899917,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35056598,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26899917,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): WIMAKS TOCZYŁOWSKI HIŃCZA Sp. k.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wimaks Dariusz Toczyłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010575390
7.3.3) Ulica: ul. Narcyzowa 20a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-930
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIMAKS TOCZYŁOWSKI HIŃCZA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
WIMAKS TOCZYŁOWSKI HIŃCZA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26899917,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin wykonania zamówienia - zamówienie podstawowe do 30.11.2023 r., zamówienie z prawem opcji - 12 miesięcy od daty poinformowania o skorzystaniu z prawa opcji.
Łączna wartość umowy wynosi 26 899 917,00 zł w tym zamówienie podstawowe 13 793 134,17 zł, zamówienie z prawem opcji - 13 106 782,83 zł
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku OSP Sławęcin
- Budowa domu wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą
- Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Skoczów - etap I - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Skoczowie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, (4 pustostany - IV części)
- Budowa punktów świetlnych na terenie gminy Czosnów
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Radziechowy-Wieprz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.