Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00144291/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-10
- 2024/BZP 00241534/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie kompleksowych usług sprzątania oraz utrzymania czystości i porządku w budynkach i na terenie zewnętrznym, stanowiącym zasób GMK i KTBS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOŁOBRZESKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920104
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Artyleryjska 3
1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 35 474 41
1.5.8.) Numer faksu: 94 35 425 74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@ktbs.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ktbs.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kolobrzeskietbs.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie kompleksowych usług sprzątania oraz utrzymania czystości i porządku w budynkach i na terenie zewnętrznym, stanowiącym zasób GMK i KTBS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08f5bcfd-f9d3-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261355
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOZ/04/2021/UTRZYMANIE CZYSTOŚCI BUDYNKI GMK I KTBS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 662346,71 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 551965,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Sprzątanie powierzchni w częściach wspólnych budynków stanowiących zasób Gminy Miasto Kołobrzeg oraz Kołobrzeskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego w Sp. z o. o. obejmujących usługi:a) zamiatanie oraz mycie klatek schodowych,
b) zamiatanie i mycie zejść do piwnic i korytarzy piwnicznych, pomieszczeń wspólnego
użytku, tj. wózkowni, suszarni oraz pomieszczeń technicznych
c) mycie drzwi wejściowych do klatek schodowych oraz drzwi do pomieszczeń wspólnych,
d) mycie okien na klatkach schodowych oraz w piwnicach, parapetów i balustrad schodowych,
e) mycie lamperii i grzejników,
f) ścieranie kurzu ze skrzynek pocztowych, szafek, gablot,
g) utrzymywanie czystości pomieszczenia monitoringu oraz sprzętu w nim się znajdującego,
h) mechanicznego czyszczenia przy użyciu maszyny czyszczącej części wspólnych budynków
(klatek schodowych, podestów) z częstotliwością minimalną raz na kwartał.
i) usuwanie nieczystości w postaci fekaliów, odchodów pochodzenia zwierzęcego,wszelkich
płynów ustrojowych oraz zabrudzeń powstałych w wyniku umyślnego działania na częściach wspólnych budynków.
Pozostałe czynności:
a) bezzwłoczne powiadamianie zarządcy nieruchomości o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń oraz podejmowanie doraźnych działań w celu zabezpieczenia przed skutkami uszkodzeń (np. zamknięcie dopływu wody w razie pęknięcia przewodu wodociągowego);
b) przekazywanie Zamawiającemu informacji o zauważonych usterek technicznych,
c) zawiadamianie Zamawiającego o rażącym lub uporczywym naruszaniu przez mieszkańców regulaminu porządku domowego,
d) bezzwłoczne powiadamianie Zamawiającego o niewykonaniu obowiązku przez firmę zajmującą się wywozem odpadów komunalnych,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.5.) Wartość części: 543037,18 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Sprzątanie podestów, wejść do klatek schodowych,korytarzy piwnicznych, chodników, dojść do wiat i wiaty śmietnikowe przy budynkach należących do Gminy Miasto Kołobrzeg:a) utrzymywanie czystości na chodnikach, dojściach do budynków i do altanek śmietnikowych oraz na pozostałych ciągach pieszych poprzez ich zamiatanie, usuwanie chwastów,
czyszczenie kratek odpływowych, wpustów do kanalizacji deszczowej
b) sprzątanie wiat śmietnikowych,
c) sprzątanie podestów, wejść do klatek schodowych,schodów, korytarzy piwnicznych,
d) w okresie zimowym – uprzątanie śniegu i lodu z przed wejść do klatek
schodowych,podestów, ciągów pieszych, dojść do altanek śmietnikowych, posypywanie ciągów pieszych i wjazdów piaskiem i solą,
Pozostałe czynności:
a) bezzwłoczne powiadamianie zarządcy nieruchomości o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń oraz podejmowanie doraźnych działań w celu zabezpieczenia przed skutkami uszkodzeń (np. zamknięcie dopływu wody w razie pęknięcia
przewodu wodociągowego);
b) przekazywanie Zamawiającemu informacji o zauważonych usterek technicznych,
c) zawiadamianie Zamawiającego o rażącym lub uporczywym naruszaniu przez mieszkańców regulaminu porządku domowego,
d) bezzwłoczne powiadamianie Zamawiającego o
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 119309,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 518076,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 757926,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 518076,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługowy Zakład Ogólnobudowlany „Łukarski” S.C Wioletta, Mirosław Łukarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 857-16-72-955
7.3.3) Ulica: Jana Matejki 8/1
7.3.4) Miejscowość: Kołobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 78-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 518076,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta
z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Wymiana nawierzchni ze sztucznej trawy na boiskach typu ORLIK w Budzistowie oraz w Grzybowie
- Dostawa jaj kurzych
- Dostawa ziemniaków konsumpcyjnych
- Przebudowa pomieszczeń strefy wejścia i obsługi klienta Centrum Usług Społecznych w Kołobrzegu z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego
- Dostawy środków czystości
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze oraz mycie szklanej elewacji budynku przy ul. Mickiewicza 21
- Sprzątanie obiektów UD Włochy i terenu wokół urzędu
- usługa sprzątania budynku PLSP w Krakowie
- Usługa utrzymania porządku i czystości w budynkach i posesjach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o w Przemyślu
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku Obsługi Ruchu Turystycznego na Westerplatte oraz budynku Elektrowni dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku".
- KPN/2/2025 Usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Karkonoskiego Parku Narodowego w Jeleniej Górze wraz z zamykaniem budynków i z załączaniem systemów alarmowych
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.