Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00273929/01 - Wynik z dnia 2023-06-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa samochodu osobowego z napędem na 4 koła
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013299606
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czereśniowa 98
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-456
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 228639012
1.5.8.) Numer faksu: 228639015
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@maz.winb.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.maz.winb.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodu osobowego z napędem na 4 koła
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed9f8a08-0365-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261378
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00122827/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup samochodu osobowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed9f8a08-0365-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się oznaczeniem: WAO.272.3.2023.
2. Osobami uprawnionymi do komunikowania się z Wykonawcami są: Katarzyna Kozieł, Włodzimierz Gołdowski e-mail: zp@maz.winb.gov.pl.
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:
3.1. składanie ofert wraz z wymaganymi załącznikami następuje za pośrednictwem platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl;
3.2. składanie pozostałych dokumentów (innych niż wskazane w pkt 3.1): wniosków, oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się za pomocą platformy e-Zamówienia lub poczty elektronicznej: zp@maz.winb.gov.pl.
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
4. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia i ofert.
5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na platformie e-Zamówienia, co jest niezbędne do złożenia oferty. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
8. Zainteresowany złożeniem oferty Wykonawca winien zapoznać się z aktualnymi wytycznymi technicznymi zawartymi w przywołanym Regulaminie.
9. Sposób sporządzania oraz sposób przekazywania ofert, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, o których mowa w art. 3 pkt 35 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylającego dyrektywę 1999/93/WE (Dz. Urz. UE L 257 z 28.08.2014, str. 73), zwanych dalej „dokumentami elektronicznymi”, zawierających oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, oraz inne informacje, oświadczenia lub dokumenty, przekazywane w postępowaniu, wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej służących do odbioru dokumentów elektronicznych określa Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
10. Sposób przygotowania oraz składania oferty został opisany w rozdziałach: XII, XIII oraz XIV SWZ.
11. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB. Zamawiający zaznacza przy tym, że maksymalny rozmiar pliku podpisanego przy użyciu podpisu zaufanego nie może przekroczyć 10 MB (wielkość pliku wynikowego – po podpisaniu), a w przypadku pliku podpisywanego przy pomocy aplikacji eDo App (służącej do składania podpisu osobistego) maksymalna wielkość pliku wynosi 5 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej zwanym: RODO):
1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Mazowiecki Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego w Warszawie z siedzibą przy ul. Czereśniowa 98 w Warszawie (kod pocztowy:02-456).
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, Wykonawca może kontaktować się bezpośrednio z Inspektorem Ochrony Danych, adres e-mail: iod@maz.winb.gov.pl.
3. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane:
a. w celu wypełnienia obowiązków prawnych wynikających z postępowania udzielenie zamówienia publicznego,
b. w celu zawarcia i realizacji umowy (w sytuacji, gdy zostanie ona zawarta z Wykonawcą).
4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. lit b i c RODO oraz przepisy ustawy prawo zamówień publicznych (zwaną dalej: ustawą Pzp),
5. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą organy lub podmioty upoważnione do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa.
6. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
7. Na zasadach określonych w przepisach RODO Wykonawcy przysługuje: prawo dostępu do danych, ich sprostowania lub uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8. Skorzystanie przez Wykonawcę z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.
9. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
10. Wykonawca może wnieść skargę do organu nadzorczego, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO.
11. Podanie danych osobowych przez Wykonawcę jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WAO.272.3.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego lub salonu dealera na terenie Warszawy 1 (jednego) fabrycznie nowego samochodu 7 osobowego z napędem na 4 koła
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i ich waga:
1.1. Cena (cena ofertowa brutto) max 60 pkt
1.2. Przedłużenie okresu gwarancji mechanicznej max 10 pkt
1.3. Dodatkowe funkcjonalności/ wyposażenie samochodu max 30 pkt
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów
3. Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 1. 1 poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
4. Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 1. 2 poprzez przyznanie punktów za Przedłużenie okresu gwarancji mechanicznej (na prawidłowe działanie samochodu, w tym części mechaniczne, elektryczne, elektroniczne pojazdu) samochodu, jeżeli Wykonawca oferuje dłuższy okres gwarancji mechanicznej od minimalnego 24 - miesięcznego określonego w OPZ. W przypadku braku oferty w niniejszym kryterium Zamawiający przyjmie do oceny minimalny okres gwarancji mechanicznej i przyzna ofercie w kryterium 0 pkt. W przypadku zaoferowania krótszego okresu gwarancji mechanicznej oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ. Ocena w niniejszym kryterium dokonana zostanie zgodnie z poniższymi zasadami.
a) w przypadku zaoferowania od 25 do 36 miesięcy gwarancji mechanicznej bez limitu kilometrów Zamawiający przyzna w kryterium 2 pkt;
b) w przypadku zaoferowania od 37 do 48 miesięcy gwarancji mechanicznej bez limitu kilometrów Zamawiający przyzna w kryterium 6 pkt;
c) w przypadku zaoferowania więcej niż 48 miesięcy gwarancji mechanicznej bez limitu kilometrów Zamawiający przyzna w kryterium 10 pkt.
5. Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 1. 3 poprzez przyznanie punktów za Dodatkowe funkcjonalności / wyposażenie samochodu, jeżeli Wykonawca oferuje dodatkowe funkcjonalności / wyposażenie oferowanego pojazdu ponad wymagania minimalne opisane w OPZ.
Zamawiający przyzna punkty za następujące dodatkowe funkcjonalności/ wyposażenie:
a) Podgrzewanie przedniej szyby
b) Podgrzewana kierownica
c) Klimatyzacja trzy-strefowa
d) System bezkluczykowego dostępu do samochodu – inteligentny kluczyk z uruchamianiem silnika przyciskiem
e) System monitorowania martwego pola w lusterkach
f) System wspomagający pokonywanie podjazdów/ ruszania pod górę
g) System ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu
h) System śledzenia uwagi kierowcy / wykrywania zmęczenia
i) System ostrzegający o niezamierzonej zmianie pasa ruchu i zapobiegania jej (utrzymanie pasa ruchu/ powrót na tor jazdy)
j) Czujnik zmierzchu
k) Szyby tylne boczne przyciemniane
l) Automatyczne zamykanie drzwi po przekroczeniu zadanej prędkości
m) Tylne światła stopu w technologii LED
n) Automatyczne światła drogowe
o) Wybór trybów jazdy
p) Automatyczny ogranicznik prędkości
q) System wspomagający hamowanie
r) Kontrolka niskiego poziomu płynu do spryskiwaczy
s) System monitorowania ciśnienia w oponach
t) Funkcja rozpoznawania znaków drogowych/ informowania o ograniczeniach prędkości
u) Dodatkowe osłony zabezpieczające podwozie
Za każdą zaoferowaną funkcjonalność / element wyposażenia Zamawiający przyzna 1 pkt., a punkty zostaną zsumowane. Następnie punktacja w kryterium zostanie przyznana poprzez porównanie sumy punktów uzyskanych w przedmiotowym kryterium oferty badanej do najwyższej sumy punktów uzyskanych w przedmiotowym kryterium ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pf = (Lb : Ln) x 30
gdzie:
Lb – liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w kryterium Dodatkowe funkcjonalności / wyposażenie samochodu,
Ln – liczba punktów najwyższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie w kryterium Dodatkowe funkcjonalności / wyposażenie samochodu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji mechanicznej
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe funkcjonalności/ wyposażenie samochodu
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy są ujawnieni jako przedsiębiorcy w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jako aktywny podmiot. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ujawnienia przedsiębiorcy w Krajowym Rejestrze Sądowym lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jest ujawniony we właściwym rejestrze w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzającym, że prowadzi działalność gospodarczą;
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie;
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie;
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy wykażą się posiadaniem obowiązującej umowy dealerskiej lub innym dokumentem potwierdzającym posiadanie autoryzacji danego producenta. Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę wyżej opisanego warunku w oparciu o podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale IX pkt 5 ppkt 5.4. SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kopia posiadanej umowy dealerskiej lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie autoryzacji danego producenta
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do składanej oferty jako przedmiotowy środek dowodowy:1.1. Specyfikację zamówienia zawierającą zarówno wyposażenie podstawowe jak i opcjonalne oraz dane techniczne dotyczące parametrów oferowanego modelu, które potwierdzają wymagania zamawiającego.
2. Wskazany w pkt 1 ppkt 1.1 dokument stanowi potwierdzenie parametrów oferowanych samochodów (opis przedmiotu zamówienia), które stanowią kryteria oceny ofert, w związku z tym dokument ten nie podlega uzupełnieniu, w przypadku kiedy Wykonawca nie złożył go wraz z ofertą lub złożony dokument jest niekompletny.
3. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
4.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie okoliczności, o których mowa w rozdziale VII, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z niniejszym rozdziałem.
4.3. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty i oświadczenia wskazane w rozdziale IX pkt 1 ppkt 1.1 oraz pkt 5 ppkt 5.1-5.3. Wykonawca/Wykonawcy, którzy wykazują spełnienie warunków udziału w postępowaniu składają dokumenty wskazane w rozdziale IX pkt 1 ppkt 1.2 oraz pkt. 5 ppkt 5.4. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.
4.4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
4.5. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
4.6. W formularzu ofertowym w pkt 1 Dane dotyczące Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, a nie tylko pełnomocnika.
4.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań w ramach zamówienia.
4.8. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę.
4.9. Zamawiający nie określa szczególnego, obiektywnie uzasadnionego, sposobu spełniania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu.
4.10. Propozycja treści oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami SWZ i projektu umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-23 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129 z późn. zm.).INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup 2 szt. samochodów służbowych
- Dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu typu samochód osobowy dla Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy
- Dostawa samochodu operacyjnego dla KW PSP w Rzeszowie
- Zakup samochodu osobowego z napędem elektrycznym wraz z ubezpieczeniem na potrzeby ARiMR
- Dostawa pojazdów osobowych
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.