eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SpytkowoDostawa opon do pojazdów i maszyn Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2024-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa opon do pojazdów i maszyn Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH SPYTKOWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Administracji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280470190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 69

1.5.2.) Miejscowość: Spytkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zuokspytkowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuokspytkowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40e0c24a-e10d-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa opon do pojazdów i maszyn Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40e0c24a-e10d-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261414

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00242534

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2725/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych 34 sztuk opon wraz z ich wymianą w siedzibie Zamawiającego.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o.; Spytkowo 69; 11-500 Giżycko.
Zamawiający przewiduje cząstkowe dostawy opon zgodnie z wezwaniem przesłanym e-mailem do Wykonawcy. Termin realizacji dostawy cząstkowej wskazany w wezwaniu przesłanym przez Zamawiającego e-mailem do Wykonawcy nie będzie krótszy niż 7 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od dnia przesłania wezwania.
W ramach cząstkowej dostawy Wykonawca dostarczy opony, wymieni opony oraz dostarczy dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych przez Zamawiającego parametrów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w części II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34350000-5 - Opony do pracy w lekkich i ciężkich warunkach

4.5.5.) Wartość części: 120480,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych 18 sztuk opon do Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o.; Spytkowo 69; 11-500 Giżycko.

W ramach realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy opony a wraz z nimi dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych przez Zamawiającego parametrów.

Prawidłowe wykonanie dostawy polegać będzie na: dostawie opon, dostarczeniu dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych przez Zamawiającego parametrów opon. Prawidłowe wykonanie dostawy potwierdzone zostanie protokołem odbioru, który podpisany przez obie strony bez uwag i zastrzeżeń stanowić będzie postawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w części II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34350000-5 - Opony do pracy w lekkich i ciężkich warunkach

4.5.5.) Wartość części: 38060,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych 14 sztuk opon do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o.; Spytkowo 69; 11-500 Giżycko.

W ramach realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy opony a wraz z nimi dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych przez Zamawiającego parametrów.

Prawidłowe wykonanie dostawy polegać będzie na: dostawie opon, dostarczeniu dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych przez Zamawiającego parametrów opon. Prawidłowe wykonanie dostawy potwierdzone zostanie protokołem odbioru, który podpisany przez obie strony bez uwag i zastrzeżeń stanowić będzie postawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w części II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34350000-5 - Opony do pracy w lekkich i ciężkich warunkach

4.5.5.) Wartość części: 6930,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1. Na podstawie art. 226 ust. 1pkt 3) u.p.z.p. jako niezgodną z przepisami u.p.z.p. (art. 63 ust. 2) odrzucono ofertę nr 1.

Oferta nie została przez Wykonawcę podpisana żadnym z podpisów wymienionych w art. 63 ust. 2 u.p.z.p. oraz pkt. 15.2.2. SWZ.
Zgodnie z art. 63 ust. 2 u.p.z.p. w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Pkt. 15.2.2. SWZ mówi, że ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W niniejszym postępowaniu oferta Wykonawcy nie została przez Wykonawcę podpisana żadnym z podpisów wymienionych w art. 63 ust. 2 u.p.z.p. jak i pkt. 15.2.2. SWZ.
Wykonawca złożył ofertę sprzeczną z przepisami u.p.z.p.
Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1pkt 3) u.p.z.p. z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 u.p.z.p.

2. Na podstawie art. 226 ust. 1pkt 5) u.p.z.p. jako niezgodna z warunkami zamówienia odrzucona została oferta nr 4.

Wykonawca zaoferował w ofercie w zakresie pozycji 1 i 2 opony Continental Conti Cross Trac HD3 152/148K oraz Continental Conti Cross Trac HS3 154/149K, a nie jak wymagał tego Zamawiający opony z indeksem obciążenia min.156/150. Oferta Wykonawcy nie jest zgodna z treścią SWZ, nie odpowiada w pełni przedmiotowi zamówienia i nie spełnia wymagań Zamawiającego wskazanych w SWZ w zakresie parametrów indeksu obciążenia min. 156/150.
Zgodnie z doktryną do odrzucenia oferty niezgodnej z warunkami zamówienia może dojść wówczas, gdy oferta jest niezgodna z nimi w sposób zasadniczy i nieusuwalny.
Zamawiający w dokumentach zamówienia opisał przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny. Wymagał wprost indeksu obciążenia min.156/150.
Wykonawca złożył ofertę niezgodną z warunkami zamówienia.
Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1pkt 5) u.p.z.p. jako niezgodna z warunkami zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1. Na podstawie art. 226 ust. 1pkt 3) u.p.z.p. jako niezgodną z przepisami u.p.z.p. (art. 63 ust. 2) odrzucono ofertę nr 1.

Oferta nie została przez Wykonawcę podpisana żadnym z podpisów wymienionych w art. 63 ust. 2 u.p.z.p. oraz pkt. 15.2.2. SWZ.
Zgodnie z art. 63 ust. 2 u.p.z.p. w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Pkt. 15.2.2. SWZ mówi, że ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

W niniejszym postępowaniu oferta Wykonawcy nie została przez Wykonawcę podpisana żadnym z podpisów wymienionych w art. 63 ust. 2 u.p.z.p. jak i pkt. 15.2.2. SWZ.
Wykonawca złożył ofertę sprzeczną z przepisami u.p.z.p.
Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1pkt 3) u.p.z.p. z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 u.p.z.p.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.