Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00349864/01 - Wynik z dnia 2023-08-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych w zakresie: remontu / modernizacji pomieszczeń sanitarnych na 3 kondygnacjach budynku głównego USOR w Zakopanem, modernizacji wejścia głównego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno - Rehabilitacyjny w Zakopanem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296377
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oswalda Balzera 15
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klinika.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych w zakresie: remontu / modernizacji pomieszczeń sanitarnych na 3 kondygnacjach budynku głównego USOR w Zakopanem, modernizacji wejścia głównego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8fbc697-0b6b-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261431
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00077537/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont łazienek dla pacjentów, budowa śluzy przy wejściu głównym do Szpitala, remont łazienek dla pacjentów - wymiana stolarki drzwiowej , adaptacja izolatek - wykonanie instalacji klimatyzacyjnej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu: „Unowocześnienie i dostosowanie do aktualnych potrzeb infrastruktury USOR w Zakopanem w celu poprawy bezpieczeństwa zdrowotnego pacjentów z związku z występowaniem pandemii COVID 19, innych chorób zakaźnych i związanych z nimi sytuacji kryzysowych” POIS.11.03.0000-0141/22
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://usorwzakopanem.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://usorwzakopanem.ezamawiajacy.pl.
2. We wszelkich kontaktach z Zamawiającym Wykonawcy powinni powoływać się na numer procedury przetargowej: ZP-271-Covid19-7/2023.
3. Za datę wpływu oferty, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych na Platformę Zamawiającego przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformę.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://usorwzakopanem.ezamawiający.pl Złożenie oferty wraz z załącznikami następuje poprzez polecenie „Złóż ofertę”. Potwierdzeniem prawidłowo złożonej oferty jest komunikat systemowy „Oferta złożona poprawnie”. O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie. Po zapisaniu, plik jest w systemie zaszyfrowany. Jeśli Wykonawca zamieścił niewłaściwy plik, można go usunąć zaznaczając plik i klikając polecenie „usuń”.
2. Wykonawca składa ofertę w formie zaszyfrowanej dlatego też oferty nie są widoczne do momentu odszyfrowania ich przez Zamawiającego.
3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych .doc lub .docx. lub .pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (dalej: „Podpis elektroniczny”). Ofertę należy złożyć w oryginale.
4. Oferta (wszystkie dokumenty wchodzące w skład Oferty) powinna być podpisana Podpisem elektronicznym przez osobę/osoby uprawnioną do reprezentacji firmy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w Krajowym Rejestrze Sądowym/CEIDG lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy lub osobę posiadającą stosowne pełnomocnictwo.
5. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę zakupową Zamawiającego.
6. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Zamawiającego na formularzu własnym jako załącznik. Korespondencja ta nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania (ZP-271- Covid19-7/2023).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-271-Covi19-7/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych w zakresie remontu/modernizacji pomieszczeń sanitarnych na 3 kondygnacjach budynku głównego USOR w Zakopanem, modernizacji wejścia głównego do budynku oraz wymiany drzwi łazienkowych na 3 kondygnacjach budynku głównego USOR w Zakopanem. Szczegółowy zakres prac określono w Załączniku 4a - Opis Przedmiotu Zamówienia, w Przedmiarze Robót (który ma charakter orientacyjny - pomocniczy) – Załącznik 4b, w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiącej Załącznik 10 oraz w Projektach i wizualizacjach stanowiących Załącznik 11 do niniejszej SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:a) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi Zamawiającemu oświadczenie wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.
b) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
c) sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
d) zdolność techniczna lub zawodowa (ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia):
Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 400 000 zł brutto w budynku użyteczności publicznej, który jest działającym obiektem, która obejmowała remont sanitariatów. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ powinien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie.
Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca (lub Podwykonawca, lub wszyscy Wykonawcy i Podwykonawcy łącznie), w celu wykonania czynności będących przedmiotem zamówienia, dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem robót, który posiada uprawnienia do nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń określone przepisami Prawa Budowlanego.
Uprawnienia winne być wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U z 2023 r. poz. 682 ze zm.), lub wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów zgodnie z treścią art. 104 ustawy, których zakres uprawnia do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie wskazanym powyżej. Zamawiający będzie również honorował uprawnienia nadane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334) oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2023 r. poz. 551 z późn. zm.). Osoba/y, o której/ych mowa powyżej, musi/szą być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony dopuszczają możliwość zmian Umowy w następującym zakresie:a. zmiany osób odpowiedzialnych za realizację Umowy,
b. zmiany danych teleadresowych,
c. zmiany podwykonawców na zasadach określonych w Umowie,
d. zmiany przywoływanych w przedmiotowej Umowie ustaw oraz rozporządzeń
(zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących Przedmiotu Umowy).
2. Zmiany wysokości należnego wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany
obowiązujących stawek podatku VAT w odniesieniu do Przedmiotu Umowy, jeżeli
zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy i Wykonawca w sposób
obiektywny udowodni ich wielkość.
3. Wszelkie zmiany Umowy wymagają uprzedniej (tj. przed ich dokonaniem) pisemnej
zgody Zamawiającego i dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu) pod rygorem
nieważności, za wyjątkiem zmian, o których mowa w ust 1 pkt. a, b i d, dla których
skuteczności wystarczające jest jednostronne pisemne oświadczenie Strony.
4. W przypadku, gdy po dniu złożenia oferty w postępowaniu nastąpi zmiana stawki
podatku akcyzowego, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na koszty wykonania Umowy
przez Wykonawcę, zastosowanie mają zasady wprowadzania zmian wysokości
wynagrodzenia. Zmiana wysokości wynagrodzenia w tym zakresie wymaga
sporządzenia aneksu, zawartego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-30 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://usorwzakopanem.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-30 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-28
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Świadczenie usług kontroli biletów w autobusach komunikacji miejskiej.
- Budowa wiaty wraz z budowlami (ściany wolnostojące) w Punkcie Selektywnej Zbiorki Odpadów Komunalnych w Zakopanem ul. Wojdyły 25
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa poddasza budynku Kotłowni Centralnej wraz ze zmianą przeznaczenia na pomieszczenia biurowe (powtórzenie)
- Budowa Centrum opiekuńczo - mieszkalnego w gminie Niegosławice
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Stanisławów - etap II
- Modernizacja sali sesyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Cieszynie ul. Bobrecka 29 w formule: "zaprojektuj i wybuduj"
- "Poprawa Infrastruktury rowerowej na terenie powiatu żnińskiego - Budowa drogi dla rowerów w ciągu drogi powiatowej nr 2335C Gąsawa - Bożejewice na odcinku Gąsawa - Biskupin - etap I"
- Bieżące utrzymanie nawierzchni gminnych dróg gruntowych i wzmocnionych na terenie Gminy Solec Kujawski w 2025 r.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.