eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmZakup kosiarek bijakowych



Ogłoszenie z dnia 2021-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup kosiarek bijakowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Chełmski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości 1

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: (82) 562 75 01

1.5.8.) Numer faksu: (82) 562 75 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatchelmski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spchelm.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.powiatchelmski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup kosiarek bijakowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da5da047-1c6b-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261448

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004216/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 Zakup kosiarek bijakowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193297/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OG.272.1.59.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 sztuk kosiarek bijakowych tylno-bocznych fabrycznie nowych, kompletnych, nieużywanych, wolnych od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, zgodnie z poniższymi danymi technicznymi.
1) Wymagane parametry techniczne przedmiotu zamówienia:
Parametry techniczne i wyposażenie: 1. Rok produkcji nie starszy niż 2020, 2. Szerokość robocza minimum 2,0 m, 3. Możliwość pracy z boku jak i za ciągnikiem, 4. Możliwość koszenia powierzchni o nachyleniu min. +90º - 60º, 5. Zawieszenie- pantografowe, 6. Waga własna kosiarki minimum 800 kg, 7. Komplet narzędzi i materiałów niezbędnych do montażu i demontażu, 8. Automatyczny naciąg pasków klinowych, 9. Przewody hydrauliczne o dwustronnym działaniu, 10. Średnica wału roboczego i kopiującego minimum 160 mm, 11. Bijakowy element tnący minimum 18 sztuk + 2 komplety zapasu. Wyposażenie dodatkowe: 1. Łańcuchy ochronne, 2. Tablice ostrzegawcze, 3. Wał bijakowy kosiarki – szt. 1.
2) Zamawiający wymaga gwarancji na części (uszkodzenia) mechaniczne – minimum 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego (udzielona przez Wykonawcę gwarancja obejmuje cały przedmiot zamówienia tj. kosiarka bijakowa tylno-boczna). Zamawiający określa minimalny czas do podjęcia działań związanych z naprawą na 48 godzin od powzięcia informacji pisemnej, telefonicznej, faksem lub pocztą elektroniczną od Zamawiającego lub niezwłocznie po dostarczeniu sprzętu do autoryzowanego punktu serwisowego. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnych napraw gwarancyjnych zakupionej kosiarki bijakowej tylno-bocznej lub wymiany uszkodzonych części na nowe- w przypadku braku możliwości naprawy, w terminie 14 dni od zgłoszenia wady. Szczegółowe zasady odpowiedzialności z tytułu gwarancji jakości uregulowane zostaną w kartach gwarancyjnych kosiarek bijakowych. Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty. Wykonawca, otrzyma punkty w tym kryterium zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale 17 SWZ.
3) Autoryzowany stacjonarny punkt serwisowy winien znajdować się w odległości maksymalnie do 100 km od siedziby Zamawiającego lub Wykonawca będzie dysponować serwisem mobilnym.
4) Miejsce dostawy: Baza materiałowo- sprzętowa w Sielcu, Sielec 144, 22-122 Leśniowice.
5) Dostawa nastąpi w dzień roboczy w godz. 7.00 – 14.00
6) Wykonawca zobowiązuje się po dostarczeniu kosiarek bijakowych tylno-bocznych na bazę, przeszkolić odpowiednich pracowników z obsługi zakupionej kosiarki bijakowej tylno-bocznej wraz z dodatkowym wyposażeniem.
7) Wykonawca zobowiązuje się zmontować przedmiot zamówienia według potrzeb Zamawiającego po dostarczeniu kosiarki bijakowej tylno-bocznej na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
8) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dodatkowe wyposażenie tj. łańcuchy ochronne, tablice ostrzegawcze i wał bijakowy kosiarki.
9) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o planowanym terminie dostawy zakupionej kosiarki bijakowej tylno-bocznej wraz z dodatkowym wyposażeniem z wyprzedzeniem nie krótszym niż 2 dni robocze.
10) Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy:
- książki gwarancyjne kosiarek bijakowych tylno-bocznych w języku polskim;
- dokumentację techniczną (wraz z instrukcją obsługi w języku polskim, katalogiem części zamiennych wchodzących w skład wyposażenia w języku polskim - w wersji papierowej lub w wersji elektronicznej poprzez przedłożenie informacji o bezpłatnym dostępie do strony internetowej wraz ze wskazaniem strony w zakresie dokumentacji technicznej lub płytą CD/DVD zawierającą dokumentacje techniczną);
- dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego;
- wykaz autoryzowanych stacji serwisowych lub oświadczenie, że dysponuje serwisem mobilnym służącym do transportu kosiarek bijakowych tylno-bocznych.
11) Moc silników, do których mocowane będą kosiarki bijakowe: 115-150KM.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16810000-6 - Części maszyn rolniczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118965,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118965,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4SEASONSTECH Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8341890743

7.3.3) Ulica: Nowe Zduny 82A

7.3.4) Miejscowość: Zduny

7.3.5) Kod pocztowy: 99-440

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118965,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.