Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00178039/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja terenów popegeerowskich w miejscowości Dobrzyniówka w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZABŁUDÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659208
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 8
1.5.2.) Miejscowość: Zabłudów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-060
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zabludow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-umzabludow.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-86fc0842-d372-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja terenów popegeerowskich w miejscowości Dobrzyniówka w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86fc0842-d372-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261503
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059093/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zadanie pn. "Rewitalizacja terenów popogeerowskich w miejscowości Dobrzyniówka" w tym przebudowa budynku sklepu na świetlicę.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00178039
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 934987,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dla Zadania nr 1 obejmuje:1) Wykonanie robót zewnętrznych w szczególności:
• demontaż stolarki okiennej i drzwiowej;
• zmniejszenie otworów okiennych (od strony wjazdu na działkę);
• montaż stolarki okiennej o współczynniku przenikania ciepła U=0,9 W/m²K z nawiewnikami higrosterowanymi, sterowanymi automatycznie z funkcją rozszczelnienia- kolor antracytowy;
• poszerzenie otworów drzwiowych;
• montaż stolarki drzwiowej, aluminiowej o współczynniku przenikania ciepła U=1,3 W/m²K, kolor antracytowy;
• wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych;
• docieplenie ścian fundamentowych z zastosowaniem styropianu fundamentowego gr.20 cm o współczynniku przenikania ciepła ƛ =0,032 W/mK;
• docieplenie ścian nadziemia (metodą BSO z zastosowaniem styropianu o współczynniku przewodzenia ciepła ƛ=0,032 W/mK gr.20 cm i tynkiem silikonowym w kolorze białym;
• docieplenie ościeży płytami styropianowymi gr. 2 cm o współczynniku przewodzenia ciepła ƛ=0,032 W/mK;
• docieplenie dachu wełną mineralną twardą gr. 30 cm o współczynniku przewodzenia ciepła ƛ=0,036 W/mK;
• wykonanie pokrycia dachu papą termozgrzewalną 2 x z zamontowaniem kominów wentylacyjnych 4 szt.;
• montaż obróbek blacharskich oraz orynnowania – w kolorze antracytowym;
• rozbiórka komina dymowego oraz wykonanie w tym samym miejscu nowego komina z bloczków ceramicznych wentylacyjnych;
• podmurowanie komina wentylacyjnego, montaż nasad kominowych oraz ocieplenie kominów;
• wykonanie w stropie otworu pod montaż rur wentylacyjnych nad okapami kuchennymi wraz z montażem rur stalowych wentylacyjnych i montaż wywietrzaka dachowego- zgodnie z projektem sanitarnym;
• rozbiórka istniejących daszków nad wejściami do budynku i montaż systemowych daszków o konstrukcji aluminiowej z wypełnieniem płytą z poliwęglany komorowego 180x 120 cm;
• wykonanie przełożenia kostki betonowej przed wejściem w sposób umożliwiający wjazd osobom niepełnosprawnym oraz likwidacja progów wejściowych;
• montaż balustrady na pochylni dla osób niepełnosprawnych ze stali nierdzewnej;
• rozbiórka istniejącej opaski z płytek chodnikowych 35x35x5 cm i wykonanie opaski z trzech stron z płytek chodnikowych 50x50x7 cm wraz z montażem obrzeża 6x20 cm na zaprawie cementowo-piaskowej;
• wyznaczenie granic działek, na których znajduje się świetlica wiejska w Dobrzyniówce;
• wykonanie ogrodzenia (działek na których usytuowany jest przebudowywany budy-nek) panelowego ze stalowych ocynkowanych profili w układzie pionowych sztachetek, malowanych proszkowo w kolorze antracytowym na podmurówce;
• wykonanie ogrodzenia wokół instalacji fotowoltaicznej oraz zbiornika ppoż. z ogrodzenia panelowego z prętów fi 4mm na podmurówce;
• demontaż istniejącej nawierzchni wraz z krawężnikami;
• wykonanie utwardzenia podjazdu z kostki brukowej betonowej wraz z miejscami postojowymi;
• uprzątnięcie terenu po robotach budowlanych;
• zagospodarowanie terenu przed i wokół świetlicy wraz z założeniami trawnikowymi;
2) Wykonanie robót wewnętrznych w szczególności:
• wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach stalowych;
• wyrównanie istniejących posadzek;
• wykonanie na istniejących posadzkach izolację przeciwwilgociową, cieplną oraz okładzinę z płytek gres w kolorze drewna np. o wym. 60x20 cm.
• remont istniejących ścian i sufitów;
• szpachlowanie i malowanie nowo powstałych ścianek działowych;
• wykonanie okładzin ścian oraz fartuchów z płytek ceramicznych;
• montaż wewnętrznej stolarki drzwiowej płycinowej, zamki z wkładką, ościeżnice MDF z opaskami, okleina wzmocniona jak dla drzwi użyteczności publicznej;
• montaż okna podawczego z PCV;
• wykonanie zabudowy meblowej w pomieszczeniu socjalnym
• dostawa i montaż sprzętu AGD
3) Wykonanie robot instalacyjnych w szczególności:
3.1) Roboty instalacji sanitarnych, które obejmują m. in.:
• demontaż istniejących instalacji;
• wykonanie nowej instalacji wodociągowej;
• wykonanie nowej instalacji sanitarnej;
• wykonanie nowej instalacji c.o.;
• wykonanie nowej instalacji wentylacji mechanicznej;
• montaż centrali wentylacyjnej;
• dostawa i montaż wyposażenia;
• wykonanie bezodpływowego zbiornika szczelnego na ścieki bytowe o pojem. 9,6
• montaż pochwytów dla osób niepełnosprawnych;
3.2)Roboty instalacji elektrycznych, które obejmują m. in.:
• demontaż istniejących instalacji elektrycznych;
• wykonanie wewnętrznych linii zasilających;
• wykonanie nowych rozdzielnic elektrycznych;
• wykonanie nowej instalacji ochrony pożarowej;
• wykonanie nowej instalacji oświetleniowej wraz z oświetleniem awaryjnym;
• wykonanie nowej instalacji gniazd wtyczkowych;
• wykonanie nowej instalacji obwodów siłowych;
• wykonanie nowej instalacja połączeń wyrównawczych;
• wykonanie nowej instalacji ochrony przeciwprzepięciowej;
• wykonanie nowej instalacji ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym;
• wykonanie nowej instalacji ochrony odgromowej;
• wykonanie systemu przyzywowego;
• montaż kurtyn powietrznych;
• montaż klimatyzatorów z opcją pracy całorocznej w systemie grzanie/chłodzenie;
• wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 13 kW przy budynku świetlicy wiejskiej wraz z odgromieniem;
3.3)Roboty instalacji gazowych, które obejmują m. in.:
• wykonanie nowej instalacji wewnętrznej;
• montaż kotła gazowego kondensacyjnego;
• wykonanie nowego systemu detekcji gazu w kotłowni;
• wykonanie zewnętrznej instalacji gazowej wraz z montażem i napełnieniem zbiornika na gaz płynny propan, posadowionego na płycie betonowej prefabrykowanej 130x200 cm gr. 10 cm;
• przygotowanie dokumentacji i zgłoszenie zbiornika na gaz do UDT
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45421141-4 - Instalowanie przegród
45262300-4 - Betonowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.5.) Wartość części: 873737,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz umową zawartą z wykonawcą robót budowlanych nad przebudową budynku sklepu na świetlicę wiejską wraz z infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu.2) W ramach zadania nadzór obejmuje inspektora nadzoru inwestorskiego robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 2351 z późn.zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie odrębnych przepisów.
W zakresie zadania 2: do obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w szczególności należy: - szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją projektową jej weryfikacja w zakresie jej kompletności, spójności i ewentualnych błędów w zakresie rozwiązań z punktu widzenia technicznego, - zarządzanie procesem inwestycyjnym w imieniu Zamawiającego w ścisłej z nim współpracy i na podstawie nadanych upoważnień i pełnomocnictw mając zawsze na względzie pomyślne ukończenie zadania w sposób poprawny jakościowo, w przewidzianych terminach i budżecie, - prowadzenie wszelkich niezbędnych kontroli zgodności cech jakościowych elementów robót i materiałów zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru oraz z dokumentacją projektową, - inne działania określone we wzorze umowy załącznik nr 8 A do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 61250,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1781040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2337000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1781040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMAR Dawid Zarzecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 542 302 11 99
7.3.3) Ulica: Św. Jerzego 19/28
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-349
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1781040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WarMbud Mariusz Warszycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5441188998
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 58/20
7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 17-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zewnętrznej wiaty wraz z utwardzeniem gruntu pod zabytkowe samochody muzealne
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
- Rozwój infrastruktury dla indywidualnego ruchu nieemisyjnego poprzez rozbudowę ścieżek rowerowych na terenie Gminy Kleczew
- "Termomodernizacja i remont budynków mieszkaniowych 4 wspólnot mieszkaniowych tj.: Kościelna 2, 1 Maja 23, Chmielna 10 - 11, Pełczycka 16 w Barlinku"
- Położenie kostki brukowej na terenie Zakładu Doświadczalnego Uprawy Roli i Roślin Złotniki
- Wymiana stolarki drzwiowej w Zespole Szkół im. gen. T. Kutrzeby w Obornikach
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.