eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £êczna¦wiadczenie us³ug transportu medycznego dla SP ZOZ w £êcznej



Og³oszenie z dnia 2023-06-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug transportu medycznego dla SP ZOZ w £êcznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ W £ÊCZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431218969

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Krasnystawska 52

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £êczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzoz@spzoz.powiatleczynski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.szpital.leczna.pl/bip/zamowienia-publiczne

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug transportu medycznego dla SP ZOZ w £êcznej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cedda28d-ff88-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00261604

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00114150/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Us³uga ¶wiadczenia transportu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cedda28d-ff88-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-cedda28d-ff88-11ed-9355-06954b8c6cb9
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
4. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-cedda28d-ff88-11ed-9355-06954b8c6cb9
5. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
6. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
7. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
9.9. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
10. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022r. poz. 1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decyduj±cym o tym, jak bêd± wykorzystywane Pani/Pana dane osobowe, jest Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w £êcznej, ul. Krasnystawska 52, 21-010 £êczna, tel. 81 7526300, e-mail: spzoz@spzoz.powiatleczynski.pl (dalej „SP ZOZ w £êcznej”).
Kontakt w kwestiach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych
We wszystkich sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem Pañstwa danych osobowych, jak równie¿ w przypadku pytañ lub w±tpliwo¶ci mog± siê Pañstwo kontaktowaæ z Inspektorem Ochrony Danych SP ZOZ w £êcznej pod adresem e-mail: iod@spzoz.powiatleczynski.pl lub listownie na adres: ul. Krasnystawska 52, 21-010 £êczna
2.Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw.z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa PZP”, nak³adaj±c± obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cych na Zamawiaj±cy m w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego SPZOZ-DZ/15/2023 prowadzonego w trybie w trybie podstawowym, oraz zawarcia umowy.
3. Odbiorcy danych osobowych
3.1. Odbiorcami Pañstwa danych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP,
3.2. Bank Gospodarstwa Krajowego w zakresie realizacji rozliczeñ finansowych,
3.3. dostawcy us³ug prawnych i doradczych oraz wspieraj±cych w dochodzeniu nale¿nych roszczeñ (w szczególno¶ci kancelariom prawnym), a tak¿e innym niewymienionym podmiotom i organom uprawnionym do udostêpnienia danych na podstawie odrêbnych przepisów.
4. Okres przetwarzania danych osobowych
Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane przez bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia,
a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, przez ca³y czas trwania umowy.
5. z Prawa przys³uguj±ce uczestnikowi postêpowania o zamówienie publiczne
5.1. Przys³uguje Pani/Panu prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych, prawo do ich sprostowania lub uzupe³nienia. Przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
5.2. Przys³uguje Pani/Panu prawo do ograniczenia przetwarzania danych. Przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
5.3. Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi. W przypadku kiedy uznaj± Pañstwo, i¿ Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w £êcznej przetwarza dane osobowe niezgodnie z prawem, przys³uguje Pañstwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach osobowych tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 6. Nie przys³uguj± Pani/Panu prawa
6.1.prawo do usuniêcia danych osobowych, o którym mowa w art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
6.2.prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
6.3.prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
7. Obowi±zek podania danych osobowych
Podanie danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym, okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych osobowych wynikaj± bezpo¶rednio z ustawy PZP.
8. Dodatkowy obowi±zek informacyjny
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art.14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SPZOZ-DZ/15/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug transportu sanitarnego na rzecz SP ZOZ w £êcznej Kod CPV 60130000-8 us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. Przedmiot zamówienia zosta³ opisany i wyszczególniony w za³±czniku nr 2 stanowi±cym Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Podstaw± obliczenia punktów w kryterium „cena” oferty bêdzie wzór:
C = ( Cmin : Cbad ) x 60 pkt
gdzie:
C - ilo¶æ punktów przyznana za kryterium „cenê”,
Cmin – najni¿sza cena w¶ród ofert nie podlegaj±ca odrzuceniu i wykluczeniu Wykonawcy
Cbad - cena oferty badanej

2. Podstaw± obliczenia pkt. w kryterium „norma emisji spalin do ¶rodowiska” przez dwa pojazdy przewidziane do realizacji przedmiotu zamówienia (Ne ) oferty bêdzie 40 pkt. (dla dwóch pojazdów)

W ramach kryterium „Emisja spalin” ocena ofert bêdzie dokonana na podstawie nastêpuj±cych zasad:
0 pkt., za pojazd spe³niaj±cy normê emisji spalin nie mniej ni¿ EURO 5;
20 pkt., za pojazd spe³niaj±cy normê emisji spalin EURO 6 lub wy¿sz±.

Przyznane punkty w ramach kryterium „Emisja spalin” sumuj± siê dla dwóch pojazdów.
Ne= Ne1+ Ne2

Gdzie:
Ne1- pojazd nr 1
Ne2- pojazd nr 2

Uwaga! W przypadku:
- nie wskazania przez Wykonawcê „normy emisji spalin” w formularzu ofertowym – Zamawiaj±cy odrzuci ofertê, jako niezgodn± ze specyfikacj± istotnych warunków zamówienia;

Punkty w powy¿szych kryteriach zostan± przyznane na podstawie informacji uzyskanych z formularza ofertowego stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ.

Po = C +Ne
gdzie we wzorach:
Po - ³±czna ilo¶æ punktów przyznanych badanej ofercie
C - punkty za kryterium „cenê”,
Ne - punkty za kryterium „norma emisji spalin EURO”
Maksymalna ilo¶æ punktów 100 pkt=100%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty ¶rodowiskowe, w tym efektywno¶æ energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: norma emisji spalin do ¶rodowiska

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty ¶rodowiskowe

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielnie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce;
1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie ustala szczegó³owego warunku udzia³u w Postêpowaniu.
2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
Warunek ten bêdzie spe³niony przez Wykonawcê je¶li wyka¿e siê ,¿e posiada wpis do rejestru podmiotów wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicz± prowadzonego przez Wojewodê.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie ustala szczegó³owego warunku udzia³u w Postêpowaniu.
4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
4.1 W zwi±zku z obowi±zkiem art. 95 ust. 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych Zamawiaj±cy stawia wymóg zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób, je¿eli wykonanie us³ugi bêdzie polegaæ na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks pracy, . w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegaj±cych na ¶wiadczeniu us³ug transportowych.
Sposób realizacji tego obowi±zku opisuj± kolejne ustêpy niniejszego paragrafu, zgodnie z art. 95 ust. 2 ustawy Pzp.
4.2. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê min. minimum jednego lekarza oraz jedn± pielêgniarkê /ratownika medyczny posiadaj±cych odpowiednie kwalifikacje odpowiedzialnej za ¶wiadczenie us³ug medycznych wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, oraz wykszta³cenie niezbêdne do wykonywania zamówienia publicznego.
4.3. Wykonawca lub podwykonawca zobowi±zany jest do dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp, w sposób zgodny z obowi±zuj±cymi przepisami prawa.
4. W celu weryfikacji spe³nienia wymogu, o którym mowa w ust. 4.1, ka¿dorazowo na ¿±danie Zamawiaj±cego, w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego nie krótszym ni¿ 3 dni robocze, Wykonawca lub Podwykonawca zobowi±zuje siê przed³o¿yæ stosowne o¶wiadczenia lub za¶wiadczenia potwierdzaj±ce spe³nienie wymogu wskazanego w ust. 4.2.
4.5. Nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê dokumentów wskazanych w ust. 4.2 z pracownikami wykonuj±cymi ww. czynno¶ci okre¶lone w ust. 4.2. powy¿ej, w terminie wskazanym w ust. 4.4 bêdzie traktowane jak niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia pracowników wykonuj±cych us³ugi na podstawie umowy o pracê.
4.6. Za niedope³nienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonuj±cych ww. czynno¶ci na podstawie umowy o pracê w rozumieniu kodeksu pracy, Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu kary umowne w wysoko¶ci kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracê obowi±zuj±cych w dacie stwierdzenia przez Zamawiaj±cego niedope³nienia przez Wykonawcê wymogu zatrudnienia pracowników wykonuj±cych ww. czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia na podstawie ww. umowy o zamówienie publiczne w przedmiotowej sprawie oraz liczby miesiêcy w okresie realizacji w/w umowy o zamówienie publiczne, w których nie dope³niono przedmiotowego wymogu –za ka¿d± osobê.
4.7. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwowa Inspekcjê Pracy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – wype³nione i podpisane odpowiednio przez osobê (osoby) upowa¿nion± (upowa¿nione) do reprezentowania Wykonawcy-zgodnie z za³±cznikiem Nr 4 do SWZ
2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1 Wykaz o zatrudnieniu osób tj. minimum jeden lekarz oraz jedna pielêgniarka /ratownik medyczny posiadaj±cy odpowiednie kwalifikacje i jest/bêdzie zatrudniony na podstawie umowy o pracê zgodnie z art. 22 par 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r.poz. 1510, 1700,2140, z 2023 r. poz. 240.)- za³±cznik Nr 7 do SWZ
2. Aktualny wpis do rejestru podmiotów wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicz± prowadzonego przez Wojewodê.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Wykonawca przedstawi dokument m.in. certyfikat EURO, dowód rejestracyjny pojazdu, karta pojazdu lub inny dokument, na podstawie którego mo¿na okre¶liæ klasê emisji EURO pojazdu u¿ywanego w ¶wiadczeniu ww. us³ugi

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Wykonawca przedstawi dokument m.in. certyfikat EURO, dowód rejestracyjny pojazdu, karta pojazdu lub inny dokument, na podstawie którego mo¿na okre¶liæ klasê emisji EURO pojazdu u¿ywanego w ¶wiadczeniu ww. us³ugi

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty winny byæ do³±czone:
1 wype³niony formularz ofertowy (za³±cznik Nr 1 do SWZ).
Brak powy¿szych dokumentów w ofercie spowoduje jej odrzucenie.
2. Pe³nomocnictwa osób podpisuj±cych ofertê do podejmowania zobowi±zañ w imieniu podmiotu sk³adaj±cego ofertê, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub innych dokumentów
3. Do oferty winny byæ do³±czone wszystkie o¶wiadczenia stanowi±ce za³±cznik: Nr 4, 5, 6, je¿eli dotycz± niniejszej specyfikacji.
4. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.Wykonawca przedstawi dokument m.in. certyfikat EURO, dowód rejestracyjny pojazdu, karta pojazdu lub inny dokument, na podstawie którego mo¿na okre¶liæ klasê emisji EURO pojazdu u¿ywanego w ¶wiadczeniu ww. us³ugi

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1.Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
2. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi/dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy- wzór stanowi za³±cznik Nr 6 do SWZ.
3. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (t. j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku gdy pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone (przed dat± z³o¿enia oferty) podpisem kwalifikowalnym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób udzielaj±cych pe³nomocnictwa. Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie stanowi±ce za³±cznik Nr 4 do SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ niniejszej umowy, na warunkach okre¶lonych w niniejszej umowie.
2. Zgodnie z art. 455 ust. 1ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza w szczególno¶ci zmianê istotnych postanowieñ niniejszej umowie w zakresie:
a) terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku: zaistnienia okoliczno¶ci istotnych maj±cych wp³yw na zmianê terminu wykonania przedmiotu umowy, niezale¿nych od ¿adnej ze Stron umowy, z tym zastrze¿eniem, ¿e konieczno¶æ zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie mo¿e spowodowaæ zwiêkszenia ceny wynikaj±cej z oferty, na podstawie której by³ dokonany wybór Wykonawcy;
b) si³y wy¿szej, maj±cej istotny wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy;
c) zmiany zasad lub kwot dofinansowania ¶rodkami pochodz±cymi z Instytucji, która przyzna³a ¶rodki na sfinansowanie umowy -w odniesieniu do projektów wspó³finansowanych z tych¿e ¶rodków;
d) zmian asortymentu dostawy;
e) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy.
3. Niezale¿nie od powy¿szego, Strony postanawiaj±, i¿ dokonaj± w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wyst±pienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 436 pkt 4) lit. b) ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, tj. zmiany:
a) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych
(Dz. U. z 2020 r. poz. 1342 ze zm.)
e) je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
4. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia obowi±zywaæ bêdzie od dnia wej¶cia w ¿ycie zmian, o których mowa w ust. 3 powy¿ej.
5. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 lit. a) warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni siê, a okre¶lona w aneksie warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 lit. b) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy wynikaj±c± ze zwiêkszenia wynagrodzeñ osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie do wysoko¶ci zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia.
7. W przypadku zmiany, o którym mowa w ust. 3 lit. c) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy, jak± bêdzie on zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na rzecz Zamawiaj±cego.
8. Za wyj±tkiem sytuacji, o której mowa w ust. 3, wprowadzenie zmian wysoko¶ci wynagrodzenia wymaga uprzedniego z³o¿enia przez Wykonawcê dokumentów i informacji potwierdzaj±cych wp³yw powy¿szych zmian na koszt wykonania przedmiotu umowy
9. W ka¿dym przypadku braku zap³aty lub nieterminowej zap³aty wynagrodzenia nale¿nego podwykonawcom z tytu³u zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, o której mowa w art. 439 ust. 5 ustawy Pzp, do której Wykonawca zobowi±zany jest zgodnie z postanowieniami Umowy z podwykonawc±, Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu karê umown± w wysoko¶ci 2 % kwoty, której Wykonawca nie zap³aci³ lub z której zap³at± siê opó¼ni³ za ka¿dy rozpoczêty dzieñ zw³oki.
(... cd w projekcie umowy)

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-23 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-23 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-21

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.