eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WapnoModernizacja Stacji Uzdatniania wody - etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Stacji Uzdatniania wody - etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WAPNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791320

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Solna 1/3

1.5.2.) Miejscowość: Wapno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-120

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wapno@wokiss.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wapno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b72ddcf-cb0f-11ee-875e-a22221c84ba7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Stacji Uzdatniania wody - etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b72ddcf-cb0f-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261611

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00578369/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja stacji uzdatniania wody - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105401

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPR.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zamówienie będzie realizowane na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego- zał. 1
II etap:
􀀀 wymiana rurociągów technologicznych (których medium stanowi woda) na nowe ze stali nierdzewnej w gat. min. 0H18N9
wraz z wymianą armatury:
􀀀 rurociągów stanowiących orurowanie dla czterech zbiorników pełniących funkcję odmanganiaczy,
􀀀 rurociągu zbiorczego zasilającego w/w zbiorniki w wodę surową ze studni głębinowej biegnącego wzdłuż tych zbiorników,
􀀀 rurociągu zbiorczego wody uzdatnianej odprowadzanej z w/w zbiorników (po procesie odmanganiania),
􀀀 wymiana armatury na nową przy istniejącym zestawie hydroforowym czteropompowym, przy czym 2 zasuwy DN 100
wymienić na DN 150 wraz z fragmentem rurociągu;
􀀀 zakup i montaż nowego pomiaru przepływu wody DN150 na odpływie ze stacji uzdatniania wody do sieci wodociągowej,
umożliwiającego pomiar chwilowych przepływów (obecnie zainstalowany wodomierz do demontażu) wraz z wpięciem
nowego pomiaru do istniejącego systemu automatyki;
􀀀 wpięcie do istniejącej automatyki wskazań z istniejących sond poziomu wody z dwóch zbiorników wyrównawczych;
􀀀 demontaż starego hydroforu V=4000 l o średnicy DN 1400 (poz. 4 wg archiwalnej dokumentacji SUW – załączniki nr 8 do
PFU);
􀀀 wykonanie tymczasowego obejścia instalacji uzdatniania wody na czas wykonania wymiany w/w elementów instalacji, w
celu zapewnienia ciągłości zaopatrzenia w wodę do spożycia spełniającą wymagane parametry sanitarne wody
przeznaczonej do spożycia – jeśli będzie to konieczne,
􀀀 uruchomienie i parametryzacja ciągu technologicznego SUW
Zakres robót opisany jest w Programie Funkcjonalno- użytkowym (PFU) przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 1 do SWZ,
oraz rysunku archiwalnym SUW z graficznym przedstawieniem zakresu robót dla każdego z dwóch etapów modernizacji –
zał. nr 2 do SWZ.
Nie dokonano podziału zamówienia na części, ponieważ zakres i charakter zamówienia wykluczają jego podział na części z
przyczyn technicznych, organizacyjnych, ekonomicznych i celowościowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 363359,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 421890,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 363359,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aqaunet Mieścisko Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661965235

7.3.3) Ulica: Zacisze 19

7.3.4) Miejscowość: Mieścisko

7.3.5) Kod pocztowy: 62-290

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 363359,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.