Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00119028/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja energetyczna budynku remizy OSP w miejscowości Bandysie w ramach projektu „ Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Czarnia”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZARNIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668226
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 41
1.5.2.) Miejscowość: Czarnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-431
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297727017
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@czarnia.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: czarnia.samorzady.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-323a4674-b8fd-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja energetyczna budynku remizy OSP w miejscowości Bandysie w ramach projektu „ Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Czarnia”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-323a4674-b8fd-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261627
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062938/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Modernizacja energetyczna budynku remizy OSP w miejscowości Bandysie wramach projektu "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Czarnia"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014–20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00119028
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FUK.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2305697,95 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 455433,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac do wykonania:
A. BRANŻA BUDOWLANA
- roboty związane z przygotowaniem terenu budowy,
- demontaż istniejącego pokrycia dachowego oraz wszelkich obróbek blacharskich, orynnowania instalacji odgromowej,
- wymiana pokrycia dachowego na blachodachówkę, wymiana wywiewek i wywietrzaków dachowych,
- termomodernizacja - ocieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych metodą ETICS dawniej B.S.O. (Bezspoinowy System Ociepleń, metoda lekka-mokra),
- wykonanie nowej izolacji przeciwwilgociowej na ścianach fundamentowych wraz z folią kubełkową,
- wymiana stolarki okiennej ,wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i bramy garażowej,
- demontaż trzech krat stalowych w otworach okiennych,
- roboty murarskie i murowe -wymurowanie ściany oddzielającej poddasze użytkowe od antresoli,
- dołożenie krokwi co druga w istniejący dach o przekroju 5x17,
- termomodernizacja dachu - wykonanie stropu w pomieszczeniu świetlicy poprzez wykonanie poziomego sufity podwieszonego na wieszakach z zastosowaniem wełny mineralnej na wysokości dużej sali świetlicy oraz w pozostałej części rozebranie suchej zabudowy dachu w celu dołożenia wełny mineralnej i wykonanie nowej zabudowy k-g,
- wykonanie nowych obróbek blacharskich, nowego orynnowania, odtworzenie instalacji odgromowej podtynkowej,
- rozebranie istniejącej i ułożenie nowej opaski z kamienia o szerokości 50 cm wokół budynku,
- skucie i wykonanie nowych podestów wejściowych do budynku,
- remont nawierzchni chodników i podjazdu przed budynkiem,
B. BRANŻA SANITARNA
– wymiana istniejącego elektrycznego podgrzewacza na nowy wraz z niezbędną przebudową instalacji,
C. BRANŻA ELEKTRYCZNA
- montaż ogrzewania elektrycznego przy wykorzystaniu elektrycznych grzejników konwektorowych o mocy 2000W,
- montaż wydzielonych obwodów gniazd grzejnikowych 230V,
- montaż nowej i modernizacja istniejącej instalacji oświetleniowej przy użyciu lamp w technologii LED,
- montaż rozdzielnicy oddziałowej RO wyposażonej w wyłączniki różnicowoprądowe,
- wyłączniki nadprądowe i ogranicznik przepięć klasy C,
- dostosowanie istniejącej instalacji elektrycznej do nowych warunków pracy.
Szczegółowy opis i sposób realizacji zamówienia określa:
Projekt budowalny wraz z rysunkami, STWiORB, przedmiar (załącznik nr 10);
Projekt budowlany branża elektryczna wraz z rysunkami, przedmiary, STWiORB (załącznik nr 11);
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262110-5 - Demontaż rusztowań
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262423-2 - Wykonywanie pokładów
45410000-4 - Tynkowanie
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 549900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 549900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 549900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AND-BUD Andrzej Kulasiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140099978
7.3.3) Ulica: Błękitna 14
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 549900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CZARNIA
- Usługa cateringowa dożywiania dzieci uczęszczających do żłobka oraz szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Czarnia w roku 2025
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Czarnia do Publicznych Szkół Podstawowych w Czarni i w Surowem oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Czarni w roku 2025
więcej: przetargi CZARNIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 5.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.