Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00210990/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-20
- 2024/BZP 00227803/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg transportu rolnego w ramach zadania „ Scalanie gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym wsi Konin – Szyba, Popęszyce ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770103
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: MONIUSZKI 3
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-nowosolski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/sp_nowasol1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dróg transportu rolnego w ramach zadania „ Scalanie gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym wsi Konin – Szyba, Popęszyce ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39635c2a-cfe4-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261642
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028794/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa dróg transportu rolnego w ramach zadania „ Scalanie gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym wsi Konin – Szyba, Popęszyce ”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie "Budowa dróg transportu rolnego" realizowana jest w ramach operacji pt. "Scalanie gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym wsi Konin-Szyba, Popęszyce" dofinansowanej ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach PROW na lata 2014-2020,2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00210990
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IF.272.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numer CPV dotyczący przedmiotu zamówienia:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 Roboty w zakresie burzenia; roboty ziemne
45233140-2 Roboty drogowe
45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
Zadanie "Budowa dróg transportu rolnego" realizowana jest w ramach operacji pt. "Scalanie gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym wsi Konin-Szyba, Popęszyce" dofinansowanej ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, poddziałanie: "Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa".
Przedmiotem zamówienia jest „Budowa dróg transportu rolnego” zlokalizowanych w różnych częściach obrębów ewidencyjnych Konin – Szyba i Popęszyce.Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w dokumentacji techniczno - kosztorysowej, na którą składa się :
1)
Przedmiary robót:
a)
Zakres oznaczony „A”
b)
Zakres oznaczony „B”
c)
Zakres oznaczony „C”
d)
Zakres oznaczony „D”
e)
Zakres oznaczony „E”
f)
Oznakowanie
2)
Projekt:
a)
stałej organizacji ruchu
b)
techniczny
c)
zagospodarowania terenu
3)
STWiOR
4)
Pozwolenie na budowę z dnia 12.06.2023r.
5)
Pozwolenie na budowę zmieniające z dnia 10.11.2023r.
i stanowiącej załącznik do SWZ.
Szczegółowe wymagania dotyczące wymogów oraz warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiące załącznik nr 10 do SWZ.
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prac i ich zgodność z dokumentacją techniczno - kosztorysową, umową, specyfikacjami technicznymi, wyjaśnieniami do SWZ i instrukcjami Zamawiającego, w tym poleceniami Inspektora Nadzoru.
Załączona do SWZ dokumentacja techniczno– kosztorysowa i wszystkie dodatkowe dokumenty przekazane Wykonawcy stanowią część umowy, a wymagania określone w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby były zawarte w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach w poszczególnych dokumentach obowiązuje następująca kolejność ich ważności:
1) Dokumentacja techniczna, 2) Specyfikacje techniczne, 3) Przedmiary robót, 4) SWZ wraz z wyjaśnieniami i wprowadzonymi modyfikacjami, 5) Oferta Wykonawcy, 6) Umowa, 7) Harmonogram rzeczowo-finansowy.
Zamawiający przewidział wynagrodzenie kosztorysowe.
Wyliczona cena powinna uwzględniać wszelkie niezbędne koszty wykonania przedmiotu zamówienia. Opisu robót zawartych w przedmiarach robót nie można modyfikować. Kolejność robót, ich numeracja i ilość robót musi być zachowana jak w przedmiarze robót. Jeśli Wykonawca rozdziela pozycję kosztorysową z przedmiaru robót na dwie lub więcej pozycji kosztorysowych, numeracja ich musi być również zachowana jak w przedmiarze z dodaniem kolejnych liter alfabetu. Wykonawca wyliczy cenę wykonania robót w kosztorysie mnożąc przyjętą wartość jednostkową przez ilość (krotność) przyjętych jednostek przedmiarowych. Suma wszystkich pozycji kosztorysu stanowić będzie cenę oferty. Każda pozycja kosztorysowa winna posiadać obliczoną cenę jednostkową. Bez względu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis każdej pozycji przedmiarowej, Wykonawca musi jasno zrozumieć, że kwoty podane przez niego w kosztorysie stanowią zapłatę za pracę wykonaną i zakończoną pod każdym względem. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania oraz że odpowiednio wycenił przedmiarową pozycję. Tak więc, kwota musi zawierać różnorakie ryzyko związane z koniecznością wybudowania, wykończenia i konserwacji całości robót dotyczących niniejszego zadania. Nieuwzględnione roboty tymczasowe, uzupełniające potrzebne do wykonania robót podstawowych winny być wycenione w odpowiednich pozycjach robót podstawowych.
Pozostałe informacje dot. przedmiotu zamowienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6920891,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8648398,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6920891,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL- DRÓG DRAWSKO POMORSKIE S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2530033758
7.3.3) Ulica: Ul. Podmiejska 2
7.3.4) Miejscowość: Drawsko Pomorskie
7.3.5) Kod pocztowy: 78-500
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"POL-DRÓG DRAWSKO POMORSKIE" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
"POL-DRÓG DRAWSKO POMORSKIE" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6920891,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W związku z koniecznością rozliczenia dofinansowania , termin wykonania przedmiotu zamówienia nie powinien być
dłuższy niż 29 listopada 2024 r.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Sukcesywna dostawa odczynników, materiałów kontrolnych oraz kalibratorów do analizatora Phadia 200 ThermoFisher wraz z obsługą serwisową
- Świadczenie usług serwisowych tj. okresowych przeglądów technicznych i napraw sprzętu medycznego wynikające z bieżącej eksploatacji na okres 3 lat dla potrzeb WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Wykonanie dokumentacji projektowej tężni solankowej i zagospodarowania terenu wokół Magazynu Solnego w ramach zadania: Adaptacja przestrzeni miejskiej dla potrzeb Nadodrzańskiego Parku Rekreacyjnego.
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenów przyległych do budynków Starostwa Powiatowego w Nowej Soli
- Kompleksowa obsługa prawna i reprezentacji prawnej Starostwa Powiatowego w Nowej Soli i organów powiatu
- Świadczenie regularnych usług przewozowych w postaci dowozu i odwozu dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Nowa Sól
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Paku Gminnym w Dobroniu
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej polegająca na budowie ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 905 w miejscowości Boronów - ul. Wolności wraz z oświetleniem
- Adaptacja pomieszczeń magazynowych na szatnię pracowniczą
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa mostu nad Kanałem Młynówka w ciągu ul. Zamkowej - dokumentacja projektowa wraz z realizacją zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.