eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryki"Modernizacja stacji wodociągowych w Gminie Ryki w miejscowości Moszczanka i Niwa Babicka"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja stacji wodociągowych w Gminie Ryki
w miejscowości Moszczanka i Niwa Babicka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYKI

1.3.) Oddział zamawiającego: w imieniu której działa Burmistrz Ryk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Karola Wojtyły 29

1.5.2.) Miejscowość: Ryki

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 818657110

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ryki@ryki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ryki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-822b52e8-c30a-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja stacji wodociągowych w Gminie Ryki
w miejscowości Moszczanka i Niwa Babicka”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-822b52e8-c30a-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261646

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038134/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja stacji wodociągowych w Gminie Ryki w miejscowości Moszczanka i Niwa Babicka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137336

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia – „Modernizacja stacji wodociągowych w Gminie Ryki w miejscowości Moszczanka i Niwa Babicka – roboty budowlane”; Zakres tej części zamówienia obejmuje wykonanie 2 zadań (dotyczących modernizacji stacji wodociągowych w obu ww. lokalizacjach);

Zadanie 1: Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Moszczanka; Adres / teren inwestycji: m. Moszczanka (08-500 Ryki), gm. Ryki, pow. rycki, woj. lubelskie – dz. ewid. nr 305/7, 305/9, 305/13, 305/18 – obręb 061604_5.0013 Moszczanka, jedn. ewid. 061604_5 RYKI – obszar wiejski (w gminie miejsko-wiejskiej); Zakres tego zadania obejmuje w szczególności realizację następujących pozycji:
1. Wymiana uzbrojenia (i 2 włazów) studni głębinowej S1, wykonanie obudowy i uzbrojenia studni S3,
2. Budowa stacji uzdatniania wody (SUW) z wyposażeniem technologicznym (dane ogólne – charakterystyka obiektu: budynek wolnostojący, parterowy, niepodpiwniczony, zaprojektowany do wzniesienia w technologii tradycyjnej – z ławami fundamentowymi żelbetowymi, ścianami z bloczków z betonu komórkowego odm. M600 na zaprawie cementowo-wapiennej, ocieplonymi styropianem gr. 10 cm w systemie BSO; o konstrukcji mieszanej z betonowym stropem gęstożebrowym (typu teriva), przekryty dachem czterospadowym / kopertowym, o drewnianej konstrukcji więźby i pokryciu z blachodachówki; podstawowe parametry / gabaryty: powierzchnia zabudowy 93,0 m2, powierzchnia użytkowa 76,6 m2, kubatura 510 m3, zewn. wymiary poz. 14,57 x 6,38 m, wys. do poz. kalenicy ok. 6,4 m, wys. wewn. 3,6 i 2,5 m),
3. Budowa zbiornika wyrównawczego V = 150 m3 z przewodami technologicznymi,
4. Budowa / montaż zbiornika ścieków sanitarnych jednokomorowego z kręgów fi 1600 mm o pojemności V = 3 m3,
5. Budowa / montaż zbiornik popłuczyn żelbetowego prefabrykowanego o pojemości użytkowej V = 2 x 12 m3,
6. Budowa / montaż zbiornika infiltrująco – odparowującego popłuczyny z odżelaziaczy,
7. Wykonanie kanalizacji sanitarnej i technologicznej z pompownią,
8. Wykonanie / montaż / ułożenie przewodów technologicznych wodociągowych zewnętrznych z rur PE,
9. Wykonanie linii energetycznych i sterowniczych,
10. Wykonanie elementów zagospodarowania terenu: dróg i placów (chodników wewnętrznych), zieleni, ogrodzenia terenu stacji uzdatniania wody z bramą i furtką (rozbiórka istniejącego i wykonanie nowego ogrodzenia ujęcia wody),
11. Demontaż istniejącego wyposażenia technologicznego w istniejącym budynku (istniejący budynek docelowo zostanie przeznaczony na pomieszczenie gospodarcze i rozdzielnię elektryczną ze złączem i pomiarem energii),
12. Wykonanie oświetlenia terenu – oprawami zainstalowanymi na wysięgnikach rurowych mocowanych do ściany budynku,
13. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kW;

Zadanie 2: Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Niwa Babicka; Adres / teren inwestycji: m. Niwa Babicka (08-500 Ryki), gm. Ryki, pow. rycki, woj. lubelskie – dz. ewid. nr 193/2 i 193/4 – obręb 061604_5.0014 Niwa Babicka, jedn. ewid. 061604_5 RYKI - obszar wiejski (w gminie miejsko-wiejskiej); Zakres tego zadania obejmuje w szczególności realizację następujących pozycji:
1. Wymiana uzbrojenia 2 (istn.) studni głębinowych, wykonanie nowych nadziemnych obudów tych studni (rozbiórki istn. obudów),
2. Modernizacja istniejącego budynku stacji wodociągowej – w tym: wykonanie nowej konstrukcji dachu (więźby drewnianej) z nowym pokryciem (blachodachówką), ocieplenie stropu i ścian, wymiana stolarki, roboty wykończeniowe (dane ogólne – budynek wolnostojący, parterowy, niepodpiwniczony, w stanie docelowym o powierzchni zabudowy 47,4 m2, powierzchni użytkowej 33,1 m2, kubaturze 257 m3),
3. Przebudowa układu pompowni, przewodów i linii technologicznych,
4. Wykonanie elementów zagospodarowania terenu: dróg i placów (chodników wewnętrznych), zieleni, ogrodzenia terenu stacji uzdatniania wody z bramą i furtką,
5. Budowa zbiornika wyrównawczego V = 150 m3 z przewodami technologicznymi,
6. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kW;

Uwagi (dot. ww. zadań – modernizacji SUW w obu lokalizacjach):
1. Przebudowy instalacji stacji uzdatniania wody należy prowadzić przy zachowaniu ciągłej dostawy wody uzdatnionej do sieci wodociągowej. Koszty utrzymania wynikające z bieżącej eksploatacji SUW nie będą ponoszone przez Wykonawcę za wyjątkiem dotychczasowych kosztów eksploatacyjnych tj. energia elektryczna, chemikalia itp. Wykonawca zapewni we własnym zakresie obsługę do przeprowadzenia rozruchu obiektu, szkolenie personelu jak również przygotuje instrukcję obsługi danych urządzeń. Prace budowlane będą wykonywane na obiektach czynnych. Roboty należy prowadzić w sposób niezakłócający pracy stacji uzdatniania wody, tj. umożliwiający prowadzenie procesu technologicznego oraz dostarczanie wody do odbiorców. Sposób realizacji robót przez Wykonawcę nie może powodować przerw w dostawie wody pitnej dla odbiorców obsługiwanych przez daną SUW dłuższych niż 6 godzin (w przypadku planowanych przerw w funkcjonowaniu SUW związanych z realizacją przedmiotowej inwestycji Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do powiadomienia z odpowiednim wyprzedzeniem mieszkańców zaopatrywanych w wodę pitną z danej SUW, a w przypadku ewentualnych awarii spowodowanych wykonywaniem robót budowlanych w ramach przedmiotowej inwestycji, powodujących przerwy w dostawie wody dłuższych niż 6 godzin – także do zapewnienia dostawy wody pitnej dla mieszkańców zaopatrywanych w wodę pitną z danej SUW);
2. Sposób wykorzystania / zagospodarowania demontowanych materiałów i urządzeń każdorazowo musi zostać uzgodniony z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym sposób wykorzystania materiałów z odzysku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 4304605,11 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia – „Modernizacja stacji wodociągowych w Gminie Ryki w miejscowości Moszczanka i Niwa Babicka – nadzór inwestorski”; Zakres tej części zamówienia, polegającej na zapewnieniu nadzoru inwestorskiego nad modernizacją stacji uzdatniania wody usytuowanych w ww. lokalizacjach (tzn. nad Zadaniem 1: Przebudową stacji uzdatniania wody w miejscowości Moszczanka oraz nad Zadaniem 2: Przebudową stacji uzdatniania wody w miejscowości Niwa Babicka), obejmuje sprawowanie funkcji Inspektorów nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedmiotowych zadań (wyszczególnionych w pkt 4.2.1.) w następujących specjalnościach (branżach):
- sanitarnej (Inspektor tej branży będzie pełnił funkcję Koordynatora zespołu),
- elektrycznej,
- konstrukcyjno-budowlanej;
Opis przedmiotu zamówienia dot. inwestycji objętej nadzorem (w tym adresy, dane lokalizacyjne i streszczenia zakresów poszczególnych zadań: przebudowy SUW w m. Moszczanka oraz przebudowy SUW w m. Niwa Babicka) przedstawiono powyżej – w omówieniu części 1 zamówienia (w pkt 4.2.1.). W ramach sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań wchodzących w skład części 1 zamówienia, jego zakres obejmie przede wszystkim:
- wypełnianie obowiązków, jakie zostały określone dla Inspektorów nadzoru inwestorskiego w ustawie Prawo budowlane, w art. 25,
- wypełnianie dodatkowych wymagań określonych przez Zamawiającego (zawartych w Załączniku nr 1.2 do niniejszej SWZ);

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.5.5.) Wartość części: 144500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5163540,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7496235,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5163540,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Investmil Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384945852

7.3.4) Miejscowość: Czeberaki

7.3.5) Kod pocztowy: 21-210

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5163540,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164697,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164697,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno-Inżynierskie PROSTA-PROJEKT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290775785

7.3.3) Ulica: Kielecka

7.3.4) Miejscowość: Piotrkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164697,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.