Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00227661/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli wraz z montażem dla Filii bibliotecznej nr 24, położonej przy ul. Na Błonie 13d w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Biblioteka Kraków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366210343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Nowaka-Jeziorańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-154
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 6189102
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@biblioteka.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.biblioteka.krakow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa instytucja kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli wraz z montażem dla Filii bibliotecznej nr 24, położonej przy ul. Na Błonie 13d w Krakowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fe5d9d8-2a76-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261673
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002270/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa mebli na filie biblioteczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.3.16.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych mebli wraz z ich montażem w Filii bibliotecznej nr 24 przy ul. Na Błonie 13d w Krakowie.
Zamówienie dotyczy takich mebli jak: regały, regały podwójne, regały na katalogi
i czasopisma, regały na gazety, lada dwustanowiskowa, stolik składany, ścianka multimedialna, siedzisko mobilne duże i małe, pufy itp. Szczegółowy opis przedmiotu zakres zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ (będący jednocześnie wzorem cennika mebli). Załącznik nr 1a zawiera projekt aranżacji wnętrz autorstwa firmy Majusprojekt - mg inż. Maja Wyczesana.
b) Na przedmiotowe zamówienie Wykonawca zobowiązany jest udzielić:
– minimum 24 miesięcznej gwarancji. Maksymalny realny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.
Oferty zawierające krótszy okres gwarancji niż 24 m-ce zostaną odrzucone.
Gwarancja będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39155000-3 - Meble biblioteczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69999,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108588,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69999,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU ANEX Wiesław Stanuszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731129617
7.3.3) Ulica: Braci Żmudów 35B
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69999,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-17INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Rozbudowa skrzyżowania DW 969 z DP 1538K i DG 291836K w m. Jazowsko
- dostawa 1 szt. laptopa dla WFiIS -DE-dzp.272-723/24
- dostawa 1 szt. laptopa z ekranem o przekatnej 16' dla WGGiOŚ -DE-dzp.272-736/24
- Całodobowe świadczenie usług w zakresie transportu pacjentów Szpitala karetką reanimacyjno - transportową RT z lekarzem (typ S) i karetką bariatryczną"
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- Zakup i dostawa leków i środków leczniczych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń budynku biurowego Nadleśnictwa Syców
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem w miejscowości Glinki w gminie Nowa Sucha
- Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli do wyposażenia nowej pracowni cyfrowego prototypowania i wytwarzania układów mechanicznych i mechatronicznych w CPKZ we Wrocławiu.
- Przebudowa Miejskiego Ośrodka Kultury i Edukacji Ekologicznej w Policach
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.