Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00205648/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa do naprawy dróg na terenie Gminy Zabłudów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZABŁUDÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659208
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 8
1.5.2.) Miejscowość: Zabłudów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-060
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zabludow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-umzabludow.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-75532f53-ed6c-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszywa do naprawy dróg na terenie Gminy Zabłudów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75532f53-ed6c-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261745
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036792/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa kruszyw do naprawy dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205648
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 816748,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na poniżej określone zadania i dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia.Zadanie nr 1 – mieszanka kruszywa naturalnego:
ilość gwarantowana: 5 000 t,
ilość wynikająca z prawa opcji: 1 500 t.
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki kruszywa naturalnego, wyładunek w pasie drogowym lub miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
2) Miejsca dostarczania kruszyw – drogi na terenie Gminy Zabłudów lub miejsca wskazane przez Zamawiającego.
3) Zamawiający wymaga, aby dostarczone kruszywo spełniało wymagania określone odpowiednio w załącznikach nr 7-10 do SWZ.
4) Poszczególne dostawy będą realizowane partiami w minimalnej wydajności 120 t./dziennie dla każdego rodzaju kruszywa po zgłoszeniu przez Zamawiającego miejsca, ilości i terminu dostawy na warunkach określonych w specyfikacji. Zamówienie będzie wysyłane Wykonawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej, faksu lub telefonicznie. Wielkość dostaw będzie wynikała z aktualnych potrzeb Zamawiającego.
5) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia środkami transportu będącymi w jego dyspozycji.
6) Do każdej dostawy Wykonawca winien jest dołączyć stosowne dokumenty (np. listy przewozowe, druki Wz, itp. obowiązujące w firmie Wykonawcy i uzgodnione z Zamawiającym) potwierdzające ilość dostarczonego kruszywa na podstawie ważenia przeprowadzonego zalegalizowaną wagą oraz stosowne dokumenty potwierdzające spełnianie przez kruszywo wymagań odnośnie jego jakości. Dokumenty będą przekazywane każdorazowo po zakończeniu dostawy.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonywania kontrolnych badań dostarczonych kruszyw. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż jakość dostarczonego kruszywa jest niezgodna z przedstawionymi dokumentami potwierdzającymi jego jakość, Wykonawca pokryje koszt kontrolnych badań zleconych przez Zamawiającego natomiast Zamawiający nie dokona zapłaty za dostarczone kruszywo.
8) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kruszywa w terminie określonym w zamówieniu. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu dostawy w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych ewentualnie innych niezależnych od niego okoliczności.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolnego ważenia wyrywkowo wytypowanych pojazdów. W przypadku stwierdzenia niezgodności z dokumentem przewozowym przedstawionym przez Wykonawcę do rozliczeń ilości kruszywa będzie przyjęta ilość stwierdzona w ważeniu kontrolnym.
10) Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212120-7 - Żwir
4.5.5.) Wartość części: 226016,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – kruszywo łamane o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5 [mm] (C50/30)ilość gwarantowana: 2500 t,
ilość wynikająca z opcji: 750 t.
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki kruszywa naturalnego, kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5 mm (C50/30), kruszywa betonowego z recyklingu, wyładunek w pasie drogowym lub miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
2) Miejsca dostarczania kruszyw – drogi na terenie Gminy Zabłudów lub miejsca wskazane przez Zamawiającego.
3) Zamawiający wymaga, aby dostarczone kruszywo spełniało wymagania określone odpowiednio w załącznikach nr 7-10 do SWZ.
4) Poszczególne dostawy będą realizowane partiami w minimalnej wydajności 120 t./dziennie dla każdego rodzaju kruszywa po zgłoszeniu przez Zamawiającego miejsca, ilości i terminu dostawy na warunkach określonych w specyfikacji. Zamówienie będzie wysyłane Wykonawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej, faksu lub telefonicznie. Wielkość dostaw będzie wynikała z aktualnych potrzeb Zamawiającego.
5) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia środkami transportu będącymi w jego dyspozycji.
6) Do każdej dostawy Wykonawca winien jest dołączyć stosowne dokumenty (np. listy przewozowe, druki Wz, itp. obowiązujące w firmie Wykonawcy i uzgodnione z Zamawiającym) potwierdzające ilość dostarczonego kruszywa na podstawie ważenia przeprowadzonego zalegalizowaną wagą oraz stosowne dokumenty potwierdzające spełnianie przez kruszywo wymagań odnośnie jego jakości. Dokumenty będą przekazywane każdorazowo po zakończeniu dostawy.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonywania kontrolnych badań dostarczonych kruszyw. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż jakość dostarczonego kruszywa jest niezgodna z przedstawionymi dokumentami potwierdzającymi jego jakość, Wykonawca pokryje koszt kontrolnych badań zleconych przez Zamawiającego natomiast Zamawiający nie dokona zapłaty za dostarczone kruszywo.
8) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kruszywa w terminie określonym w zamówieniu. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu dostawy w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych ewentualnie innych niezależnych od niego okoliczności.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolnego ważenia wyrywkowo wytypowanych pojazdów. W przypadku stwierdzenia niezgodności z dokumentem przewozowym przedstawionym przez Wykonawcę do rozliczeń ilości kruszywa będzie przyjęta ilość stwierdzona w ważeniu kontrolnym.
10) Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 181666,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – kruszywo betonowe z recyklingu:ilość gwarantowana: 2 000 t.,
ilość wynikająca z prawa opcji: 600 t.
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki kruszywa betonowego z recyklingu, wyładunek w pasie drogowym lub miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
2) Miejsca dostarczania kruszyw – drogi na terenie Gminy Zabłudów lub miejsca wskazane przez Zamawiającego.
3) Zamawiający wymaga, aby dostarczone kruszywo spełniało wymagania określone odpowiednio w załącznikach nr 7-10 do SWZ.
4) Poszczególne dostawy będą realizowane partiami w minimalnej wydajności 120 t./dziennie dla każdego rodzaju kruszywa po zgłoszeniu przez Zamawiającego miejsca, ilości i terminu dostawy na warunkach określonych w specyfikacji. Zamówienie będzie wysyłane Wykonawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej, faksu lub telefonicznie. Wielkość dostaw będzie wynikała z aktualnych potrzeb Zamawiającego.
5) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia środkami transportu będącymi w jego dyspozycji.
6) Do każdej dostawy Wykonawca winien jest dołączyć stosowne dokumenty (np. listy przewozowe, druki Wz, itp. obowiązujące w firmie Wykonawcy i uzgodnione z Zamawiającym) potwierdzające ilość dostarczonego kruszywa na podstawie ważenia przeprowadzonego zalegalizowaną wagą oraz stosowne dokumenty potwierdzające spełnianie przez kruszywo wymagań odnośnie jego jakości. Dokumenty będą przekazywane każdorazowo po zakończeniu dostawy.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonywania kontrolnych badań dostarczonych kruszyw. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż jakość dostarczonego kruszywa jest niezgodna z przedstawionymi dokumentami potwierdzającymi jego jakość, Wykonawca pokryje koszt kontrolnych badań zleconych przez Zamawiającego natomiast Zamawiający nie dokona zapłaty za dostarczone kruszywo.
8) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kruszywa w terminie określonym w zamówieniu. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu dostawy w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych ewentualnie innych niezależnych od niego okoliczności.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolnego ważenia wyrywkowo wytypowanych pojazdów. W przypadku stwierdzenia niezgodności z dokumentem przewozowym przedstawionym przez Wykonawcę do rozliczeń ilości kruszywa będzie przyjęta ilość stwierdzona w ważeniu kontrolnym.
10) Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 220585,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 448500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KACZANOWSKI Kaczanowski Jarosław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5431804119
7.3.3) Ulica: Kilińskiego 18
7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 17-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jarosław Kaczanowski KACZANOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
Jarosław Kaczanowski KACZANOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224965,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowo - Sprzętowe Małgorzata Dojlida
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9660338276
7.3.3) Ulica: Świerkowa 3
7.3.4) Miejscowość: Choroszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 16-070
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWO - SPRZĘTOWE Małgorzata Dojlida.
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWO - SPRZĘTOWE Małgorzata Dojlida.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 224965,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KACZANOWSKI Jarosław Kaczanowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5431804119
7.3.3) Ulica: Kilińskiego 18
7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 17-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jarosław Kaczanowski KACZANOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
Jarosław Kaczanowski KACZANOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI ZABŁUDÓW
więcej: przetargi ZABŁUDÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup gruzu betonowego do bieżących napraw dróg gruntowych w Gminie Barczewo w 2024 r.
- Dostawa kruszywa przeznaczonego do remontów dróg na terenie Gminy Hrubieszów
- Zakup i dostawa kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 dla Gminy Dorohusk
- Dostawa kruszywa drogowego na teren gminy Strawczyn
- ZAKUP I DOSTAWA KRUSZYWA DROGOWEGO NA POTRZEBY GMINY ZELÓW
więcej: Żwir »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.