Og³oszenie z dnia 2023-06-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00288963/01 - Wynik z dnia 2023-07-04
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydzia³u Komunikacji Starostwa Powiatowego w Wo³ominie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT WO£OMIÑSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269344
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Pr±dzyñskiego 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wo³omin
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiat-wolominski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat-wolominski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydzia³u Komunikacji Starostwa Powiatowego w Wo³ominie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-19d6fbdc-0b76-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00261758
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00048491/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.7 Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydzia³u Komunikacji
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wolominski3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wolominski
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wolominski
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wolominski https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z rozdzia³em I.16 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): O¶wiadczenie zawarte w pkt 10 formularza oferty
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.272.92.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydzia³u Komunikacji Starostwa Powiatowego w Wo³ominie
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 31523200-0 - Trwa³e znaki informacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówienia polegaj±cego na zwiêkszeniu i rozszerzeniu jego zakresu.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji zamówieñ cz±stkowych w przypadku zamówienia kompletów tablic rejestracyjnych od dnia przyjêcia zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji zamówieñ cz±stkowych w przypadku zamówienia wtórników tablic rejestracyjnych od dnia przyjêcia zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:posiadanie aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji przedsiêbiorców produkuj±cych tablice rejestracyjne
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji przedsiêbiorców produkuj±cych tablice rejestracyjne
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Je¶li dotyczy:- samooczyszczenie;
- pe³nomocnictwo;
- o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
- zobowi±zanie podmiotu trzeciego;
- wykaz rozwi±zañ równowa¿nych;
- zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony postanawiaj±, i¿ dokonaj± w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia:1) w wypadku wyst±pienia którejkolwiek ze zmian tj. zmiany:
a) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
b)wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie
ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
c)zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na
ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4
pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych
- pod warunkiem wykazania Zamawiaj±cemu, ¿e zmiana ta ma wp³yw na koszty realizacji zamówienia oraz wykazania
wysoko¶ci tych dodatkowych kosztów.
2) w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 1 pkt 1 lit. b Wykonawca sk³ada Zamawiaj±cemu pisemny
wniosek o zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia. Wniosek powinien dotyczyæ tylko osób bezpo¶rednio realizuj±cych umowê.
Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia
Wykonawcy przed i po jego zmianie, w szczególno¶ci Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykazaæ zwi±zek pomiêdzy
wnioskowan± kwot± podwy¿szenia wynagrodzenia a wp³ywem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracê albo
minimalnej stawki godzinowej na kalkulacjê ceny ofertowej poprzez m.in. pisemne zestawienie wynagrodzeñ (zarówno przed
jak i po zmianie) pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi w rozbiciu na poszczególne koszty pracodawcy (elementy
wynagrodzenia), wraz z okre¶leniem zakresu (czê¶ci etatu), w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj±
przedmiotu umowy oraz czê¶ci wynagrodzenia odpowiadaj±cej temu zakresowi. Wniosek powinien obejmowaæ jedynie te
dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które Wykonawca obowi±zkowo ponosi w zwi±zku z podwy¿szeniem wysoko¶ci
p³acy minimalnej tj.: do ró¿nicy wynikaj±cej ze zmian: wynagrodzenia brutto, sk³adek ZUS i sk³adek PPK. Nie bêd±
akceptowane koszty wynikaj±ce z podwy¿szenia wynagrodzeñ pracownikom Wykonawcy, które nie s± konieczne w celu ich
dostosowania do wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê.
3)w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 1 pkt 1 lit. c Wykonawca sk³ada Zamawiaj±cemu pisemny
wniosek o zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z us³ug ¶wiadczonych po zmianie zasad
podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki na ubezpieczenia spo³eczne
lub zdrowotne. Wniosek powinien dotyczyæ tylko pracowników realizuj±cych umowê. Wniosek powinien zawieraæ
wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy przed i po jego
zmianie, w szczególno¶ci Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykazaæ zwi±zek pomiêdzy wnioskowan± kwot± podwy¿szenia
wynagrodzenia, a wp³ywem zmiany zasad, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. c na kalkulacjê ceny ofertowej poprzez m.in.
pisemne zestawienie wynagrodzeñ (zarówno przed jak i po zmianie,) pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi, wraz z kwotami
sk³adek uiszczanych do Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego w czê¶ci
finansowanej przez Wykonawcê, z okre¶leniem zakresu (czê¶ci etatu), w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane
z realizacj± przedmiotu umowy oraz czê¶ci wynagrodzenia odpowiadaj±cej temu zakresów. Wniosek powinien obejmowaæ
jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które Wykonawca obowi±zkowo ponosi w zwi±zku ze zmian± zasad, o
których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. c.
Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków pozosta³e ewentualne zmiany umowy zawarte s± w SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-23 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wolominski
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-23 10:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-22
INNE PRZETARGI Z WO£OMINA
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych
- "ZAKUP I DOSTAWA SPRZÊTU MEDYCZNEGO DLA MIEJSKIEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAK£ADU OPIEKI ZDROWOTNEJ NR 2 W WO£OMINIE"
- Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na budowie drogi gminnej nr 431058W - ul. Kochanowskiego w miejscowo¶ci Czarna i Wo³omin w Gminie Wo³omin
- Przebudowa i modernizacja boiska sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Wo³ominie w ramach zadania: Modernizacja kompleksu sportowego - "Moje boisko- Orlik 2012" (...)
- "Utrzymanie czysto¶ci powierzchni wewnêtrznych i zewnêtrznych w budynku S±du Rejonowego w Wo³ominie przy ulicy Pr±dzyñskiego 3A"
wiêcej: przetargi w Wo³ominie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.