Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00118371/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa bloku sportowego z uwzględnieniem instalacji hydrantowej w
Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000192962
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Staszica 3
1.5.2.) Miejscowość: Twardogóra
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-416
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsptwardogora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsptwardogora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa bloku sportowego z uwzględnieniem instalacji hydrantowej wZespole Szkół Ponadpodstawowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-450345ba-e64b-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261843
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00101803/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa bloku sportowego z uwzględnieniem instalacji hydrantowej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00118371/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP.2600.2.542.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres prac obejmuje
1) Przebudowa sufitu podwieszonego z wykonaniem impregnacji ogniochronnej i
przeciwgrzybicznej więźby dachowej w pomieszczeniu hali sportowej oraz siłowni,
2) Budowa systemu wentylacji bloku sportowego wraz z odzyskiem ciepła,
3) Przebudowa zaplecza sanitarno – szatniowego,
4) Wykonanie instalacji hydrantowej dla całego obiektu, jako element niezbędny dla realizacji
przedmiotowej przebudowy,
5) Wykonanie głównego wyłącznika prądu,
6) Montaż zestawu podnoszącego ciśnienie w instalacji hydrantowej,
7) Renowacja parkietu w Sali gimnastycznej,
8) Wymiana oświetlenia w bloku sportowym,
9) Malowanie pomieszczeń
10) Wymiana drzwi w piwnicy na drzwi przeciwpożarowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ – dokumentacja
projektowa.
3. Roboty w zakresie: Przebudowa sufitu podwieszonego z wykonaniem impregnacji
ogniochronnej i przeciwgrzybicznej więźby dachowej w pomieszczeniu hali sportowej oraz
siłowni, instalacja elementów do nowego systemu wentylacyjnego (przewody, kratki
wentylacyjne, przepustnice, montaż i wymiana oświetlenia sali gimnastycznej typu LED, winny
zostać wykonane w terminie do 90 dni od daty zawarcia umowy. Pozostałe prace należy
wykonać w terminie 150 dni od daty zawarcia umowy. Zamawiający nie dopuszcza skrócenia
czasu realizacji całości prac.
4. Zamawiający zastrzega, że prace przy zamówieniu podczas wakacji mogą być prowadzone w
dni robocze w godz. 6.00 do 20.00; w dni szkolne mogą być prowadzone w godz. 6.00 do 20.00.
5. Załączone do przetargu przedmiary robót należy traktować jako materiały uzupełniające i
pomocnicze. W ofercie należy wycenić wszystkie roboty ujęte w dokumentacji projektowej,
będącej załącznikiem do przetargu oraz prace opisane dodatkowo w opisie przedmiotu
zamówienia. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym i
wszelkie wskazania w załączonej dokumentacji technicznej o rozliczeniach przy pomocy i na
podstawie kosztorysu należy uznać za nieaktualne.
6. Zamawiający dołożył wszelkich starań żeby opis przedmiotu zamówienia był zgodny z
ustawą. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej nazwy, marki itp. wskazań, należy
traktować je jako rozwiązania przykładowe, wzorcowe, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania
równoważne
7. Zamówienie nie jest podzielone na części.
8. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 – Roboty budowlane
45262520-2 – Roboty murarskie
45300000-0 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych
45330000-9 – Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne i sanitarne
45331210-1 – Instalacje wentylacji
45332000-3 – Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332400-7 – Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45400000-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45311200-2 – Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315700-5 – Instalowanie stacji rozdzielczych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy, bowiem w postępowaniu nie złożono żadnej oferty, która nie podlegałaby odrzuceniu – Zamawiający odrzucił jedyna ofertę złożoną w postępowaniu, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy, bowiem treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 831495,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 831495,87 PLN
INNE PRZETARGI TWARDOGÓRA
więcej: przetargi TWARDOGÓRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.