Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00212743/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług w zakresie załadunku, wywozu i składowania niesegregowanych odpadów komunalnych oraz załadunku, wywozu i zagospodarowania innych odpadów wytwarzanych w WOLOiZOL w Gorzycach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI OŚRODEK LECZNICTWA ODWYKOWEGO I ZAKŁAD OPIEKUŃCZO-LECZNICZY W GORZYCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001092085
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Gorzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-350
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 412 31 81
1.5.8.) Numer faksu: 32 45 11 696
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@woloizol.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://woloizol.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8866261.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług w zakresie załadunku, wywozu i składowania niesegregowanych odpadów komunalnych oraz załadunku, wywozu i zagospodarowania innych odpadów wytwarzanych w WOLOiZOL w Gorzycach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-410938fc-d092-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261864
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051046/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonywanie usług w zakresie wywozu niesegregowanych odpadów komunalnych oraz załadunku, wywozu i zagospodarowania innych odpadów wytwarzanych w WOLOiZOL w Gorzycach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00212743
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2024/SAG/TPBN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 289494,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Załadunek, wywóz i składowanie odpadów w postaci niesegregowanych odpadów komunalnych (kod odpadu 20 03 01) - Zadanie nr 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 5a).4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 143060,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Załadunek, wywóz i składowanie odpadów w postaci żużla, popiołów paleniskowych i pyłów z kotłów powstających w procesie spalania miału węglowego (kod odpadu 10 01 01) - Zadanie nr 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy Załącznik nr 5b do SWZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 135000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Załadunek, wywóz i utylizacja odpadów w postaci zużytych urządzeń zawierających niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 (kod odpadu 16 02 13*) - Zadanie nr 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 5b do SWZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 294,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Załadunek, wywóz i utylizacja odpadów w postaci baterii i akumulatorów ołowiowych (kod odpadu 16 06 01*) - Zadanie nr 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 5b do SWZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 210,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Załadunek, wywóz i utylizacja odpadów w postaci zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych innych niż wymienione w 20 01 21* i 20 01 23* zawierających niebezpieczne składniki (kod odpadu 20 01 35*) - Zadanie nr 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajduja się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 5b do SWZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 290,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Załadunek, wywóz i utylizacja odpadów w postaci zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych innych niż wymienione w 20 01 21*, 20 01 23* i 20 01 35* (kod odpadu 20 01 36) - Zadanie nr 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 5b do SWZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 2900,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Załadunek, wywóz i utylizacja odpadów w postaci odpadów wielkogabarytowych (kod odpadu 20 03 07) - Zadanie nr 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 5b do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Załadunek, wywóz i utylizacja odpadów w postaci urządzeń zawierających freony (kod odpadu 20 01 23*)- Zadanie nr 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 5b do SWZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 1740,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150033,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150033,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150033,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne ,,EKO-GLOB" Janusz Kuczaty
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6471006560
7.3.3) Ulica: ul. Raciborska 37
7.3.4) Miejscowość: Bełsznica
7.3.5) Kod pocztowy: 44-362
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EKO-GLOB" PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE KUCZATY JANUSZ
jakie przetargi wygrała firma
"EKO-GLOB" PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE KUCZATY JANUSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150033,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne ,,EKO-GLOB" Janusz Kuczaty
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6471006560
7.3.3) Ulica: Raciborska 37
7.3.4) Miejscowość: Bełsznica
7.3.5) Kod pocztowy: 44-362
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EKO-GLOB" PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE KUCZATY JANUSZ
jakie przetargi wygrała firma
"EKO-GLOB" PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE KUCZATY JANUSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeśli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 29.02.2024 r. godz. 08:00 w przedmiotowym postępowaniu w zakresie Zadania nr 3 nie została złożona żadna oferta. W związku z powyższym, zaistniały przesłanki z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, obligujące Zamawiającego do unieważnienia postępowania w zakresie Zadania nr 3 .
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeśli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 29.02.2024 r. godz. 08:00 w przedmiotowym postępowaniu w zakresie Zadania nr 4 nie została złożona żadna oferta. W związku z powyższym, zaistniały przesłanki z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, obligujące Zamawiającego do unieważnienia postępowania w zakresie Zadania nr 4.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 351,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 351,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 351,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne ,,EKO-GLOB" Janusz Kuczaty
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6471006560
7.3.3) Ulica: Raciborska 37
7.3.4) Miejscowość: Bełsznica
7.3.5) Kod pocztowy: 44-362
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 351,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3510,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3510,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3510,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne ,,EKO-GLOB" Janusz Kuczaty
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6471006560
7.3.3) Ulica: Raciborska 37
7.3.4) Miejscowość: Bełsznica
7.3.5) Kod pocztowy: 44-362
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3510,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5184,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5637,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5637,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne ,,EKO-GLOB"Janusz Kuczaty
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6471006560
7.3.3) Ulica: Raciborska 37
7.3.4) Miejscowość: Bełsznica
7.3.5) Kod pocztowy: 44-362
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EKO-GLOB" PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE KUCZATY JANUSZ
jakie przetargi wygrała firma
"EKO-GLOB" PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE KUCZATY JANUSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5637,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2106,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2106,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2106,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne ,,EKO-GLOB"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6471006560
7.3.3) Ulica: Raciborska 37
7.3.4) Miejscowość: Bełsznica
7.3.5) Kod pocztowy: 44-362
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EKO-GLOB" PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE KUCZATY JANUSZ
jakie przetargi wygrała firma
"EKO-GLOB" PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE KUCZATY JANUSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2106,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI GORZYCE
- Rogów- wykonanie przebudowy rurociągu na rowie Rogów-Bluszczów
- Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowo - kosztorysowych dróg gminnych wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę/ZRID inwestycji drogowych
więcej: przetargi GORZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych dla SPZOZ w Gostyniu
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych
- Usługa załadunku, transportu, segregacji i utylizacji zmieszanych odpadów budowlanych oraz zawierających azbest
- Sukcesywny odbiór i wywóz odpadów komunalnych wytworzonych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonego w Płocku
- Usługa odbioru i zagospodarowania produktów spożywczych przeterminowanych, nieprzydatnych do spożycia zaliczanych do kat. 3
- Utrzymanie poboczy dróg i ścieżek rowerowych stanowiących własność gminy Wolsztyn w 2025 roku
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.