Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00176439/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-10
- 2021/BZP 00191700/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja drogi powiatowej nr 1198F: Zadanie I: Modernizacja nawierzchni drogi pow. nr 1198F ul. Kwiatowa w Cigacicach; Zadanie II: Modernizacja pobocza w ciągu drogi pow. nr 1198F w Radowicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zielonogórski Zarząd Dróg
1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia Publiczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 97124700700011
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górzykowo 1
1.5.2.) Miejscowość: Sulechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 385 95 00
1.5.8.) Numer faksu: + 48 68 385 95 07
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bip.pzzd.zgo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/pzzd_gorzykowo/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzzdgorzykowo.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań zarządcy dróg
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja drogi powiatowej nr 1198F: Zadanie I: Modernizacja nawierzchni drogi pow. nr 1198F ul. Kwiatowa w Cigacicach; Zadanie II: Modernizacja pobocza w ciągu drogi pow. nr 1198F w Radowicach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1776fc9d-11fb-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261929
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003610/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja drogi powiatowej nr 1198F ul. Kwiatowa w Cigacicach
1.1.5 Modernizacja pobocza w ciągu drogi powiatowej nr 1198F w Radowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176439/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZZD.272.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 457278,23 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 424813,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja nawierzchni drogi powiatowej nr 1198F ul. Kwiatowa w Cigacicach.Realizacja zadania ma na celu poprawić stan techniczny nawierzchni drogi, co wpłynie na poprawę bezpieczeństwa i komfortu uczestników ruchu. Zakres robót przewidzianych do realizacji na odcinku drogi powiatowej nr 1198F o długości ok.415mb obejmuje między innymi:
a) mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, bez odwożenia ścinki, głębokość frezowania 4 cm,
b) oczyszczenie nawierzchni drogowych, mechaniczne, nawierzchnia ulepszona (bitum)
c) skropienie nawierzchni asfaltem,
d) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną, mieszanka asfaltowa, wbudowanie mechaniczne, grysowo-żwirowa (standard II), samochód 5-10·t,
e) skropienie nawierzchni asfaltem,
f) nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna, grubości 3·cm,
g) nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna, dodatek za każdy dalszy 1·cm grubości warstwy,
h) wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadunku i ręcznym wyładunku, załadowanie koparko-ładowarką samochodów skrzyniowych - 3 szt./zmianę roboczą
i) regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, kratki ściekowe uliczne
j) regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, włazy kanałowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 424813,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pobocza w ciągu drogi powiatowej nr 1198F w Radowicach.Zakres robót przewidzianych do realizacji na odcinku drogi powiatowej nr 1198F o długości ok. 125 mb obejmuje między innymi:
1) Roboty ziemne:
a) koryta wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników, mechanicznie, głębokość 30·cm, kategoria gruntu II-VI, równiarka + walec wibracyjny,
b) warstwy odcinające, zagęszczane mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 6·cm,
c) podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa po zagęszczeniu 15·cm,
2) Roboty rozbiórkowe:
a) cięcie nawierzchni mechanicznie, z mas mineralno-asfaltowych, głębokość 5·cm,
b) rozebranie nawierzchni, masy mineralno-bitumiczne grubość 5cm mechanicznie (100 mb x 0,4m = 40),
3) Roboty montażowe:
a) nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna), mieszanka asfaltowa, grubość po zagęszczeniu 5cm,
b) ułożenie kostki brukowej betonowej, grubość 8·cm, podsypka cementowo-piaskowa z wypełnieniem spoin piaskiem, kostka szara,
c) krawężniki wraz z wykonaniem ław, betonowe najazdowe 15x22·cm, ława betonowa, podsypka cementowo-piaskowa,
d) Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadunku i ręcznym wyładunku, załadowanie koparko-ładowarką samochodów skrzyniowych - 3 szt./zmianę roboczą.
Realizacja zadania ma na celu poprawić stan techniczny nawierzchni drogi, co wpłynie na poprawę bezpieczeństwa i komfortu uczestników ruchu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 32464,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 435883,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 788465,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 435883,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGBUD Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9271866064
7.3.3) Ulica: Sobieskiego 14
7.3.4) Miejscowość: Świebodzin
7.3.5) Kod pocztowy: 66-200
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DROGBUD PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DROGBUD PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 435883,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 ust 3 ustawy z dnia 11 września 2021r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.W ramach niniejszego postępowania złożono jedną ofertę przez Przedsiębiorstwo Drogowe BUD-DRÓG Sp. z o.o. Podbrzezie Dolne, ul. Leśna 9 , 67-120 Kożuchów, której wartość brutto wynosi: 67.340,04 zł. Cena ww. oferty znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia kwotę: 39.931,29 zł brutto.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że nie może zwiększyć wartości szacunkowej do wysokości ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67340,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67340,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadań: "Przebudowa stodoły - zmiana funkcji na garaż" oraz "Przebudowa budynku gospodarczego na magazyn chemiczny" w leśnictwie Kije.
- Naprawa urządzeń komunalnych: ławek, koszy ulicznych, konserwacja urządzeń na placach zabaw na terenie gminy Sulechów
- Kompleksowe świadczenie usług bieżącego utrzymania urządzeń oświetleniowych dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Sulechów w części dotyczącej urządzeń będących własnością Gminy Sulechów
- Oświetlenie ulic, placów i dróg - prace montażowe, konserwacyjne i naprawcze urządzeń energetycznych będących własnością Gminy Sulechów
- "Modernizacja nawierzchni masą na gorąco na wybranych odcinkach dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego (2025)"
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na Centrum Usług Społecznych w Sępólnie Krajeńskim wraz z planem zagospodarowania oraz infrastrukturą techniczną
- "Budowa placu zabaw przy żłobku w Działoszynie"
- "Budowa ul. Sielanka w Tarnowskich Górach"
- Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grabowie
- Remont budynku Hali Sportowej przy ul. Kościuszki 20a w Stroniu Śląskim.
- Budowa przedszkola w systemie modułowym przy ul. Przylaszczkowej w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.