Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00178702/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-13
- 2021/BZP 00185710/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-20
- 2021/BZP 00188994/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-22
- 2021/BZP 00189978/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP MEBLI DO LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. LEONA WYCZÓŁKOWSKIEGO W KORONOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BYDGOSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: STAROSTWO POWIATOWE W BYDGOSZCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KONARSKIEGO 1-3
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-066
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 525835400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.bydgoski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP MEBLI DO LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. LEONA WYCZÓŁKOWSKIEGO W KORONOWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8e67b15-1480-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261945
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003605/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Zakup mebli do Liceum Ogólnokształcącego im. Leona Wyczółkowskiego w Koronowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00178702/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-VII.272.3.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 163989 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych mebli na wymiar do Liceum Ogólnokształcącego im. Leona Wyczółkowskiego w Koronowie wraz z ich wniesieniem, montażem oraz rozmieszczeniem w docelowych pomieszczeniach. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli w następującym zakresie: a) Część 1: - regał na książki (pojedynczy) – 30 szt., - regał mobilny – 1 szt., - szafka szkolna – 36 szt., - szafa do archiwum z drzwiami przesuwnymi – 15 szt., - szafa ubraniowa (4-osobowa) – 1 szt., - szafa ubraniowa (2-osobowa) – 1 szt., - szafka gospodarcza – 7 szt., - szafka na klucze – 1 szt., - ławki dla uczniów – 10 szt., - gablota na sztandar podświetlana (mobilna na kółkach) – 1 szt., - gablota szklana pionowa (mobilna na kółkach) – 3 szt., - gablota pozioma oszklona – 4 szt., 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań stawianych przez Zamawiającego wraz z wizualizacją mebli stanowi Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ. 4) Zamawiający wymaga, aby meble będące przedmiotem zamówienia odpowiadały zamieszczonej wizualizacji (Załącznik nr 1). Zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia meble powinny być w jednym systemie tak pod względem użytych materiałów, jak również wyglądu zewnętrznego. 5) Wraz z ofertą Wykonawca złoży przedmiotowy środek dowodowy w formie opisu oferowanego przedmiotu zamówienia sporządzony przez Wykonawcę ze wskazaniem wszystkich wymaganych parametrów, w celu wykazania zgodności z wymaganiami Zamawiającego. Do opisu Wykonawca załączy katalog, zdjęcia lub wizualizację. UWAGA! Brak powyższych nie podlega uzupełnieniu, a w przypadku nie złożenia ich wraz z ofertą, Zamawiający odrzuci ofertę w oparciu o zapis art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39140000-5 - Meble domowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39155000-3 - Meble biblioteczne
39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych mebli na wymiar do Liceum Ogólnokształcącego im. Leona Wyczółkowskiego w Koronowie wraz z ich wniesieniem, montażem oraz rozmieszczeniem w docelowych pomieszczeniach. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli w następującym zakresie: b) Część 2: - dygestorium – 1 szt., - stół laboratoryjny ze zlewem – 1 szt., - szafa do substancji niebezpiecznych – 3 szt., 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań stawianych przez Zamawiającego wraz z wizualizacją mebli stanowi Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ. 4) Zamawiający wymaga, aby meble będące przedmiotem zamówienia odpowiadały zamieszczonej wizualizacji (Załącznik nr 1). Zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia meble powinny być w jednym systemie tak pod względem użytych materiałów, jak również wyglądu zewnętrznego. 5) Wraz z ofertą Wykonawca złoży przedmiotowy środek dowodowy w formie opisu oferowanego przedmiotu zamówienia sporządzony przez Wykonawcę ze wskazaniem wszystkich wymaganych parametrów, w celu wykazania zgodności z wymaganiami Zamawiającego. Do opisu Wykonawca załączy katalog, zdjęcia lub wizualizację. UWAGA! Brak powyższych nie podlega uzupełnieniu, a w przypadku nie złożenia ich wraz z ofertą, Zamawiający odrzuci ofertę w oparciu o zapis art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39151200-7 - Stoły robocze
39160000-1 - Meble szkolne
39180000-7 - Meble laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 22939,5 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych mebli na wymiar do Liceum Ogólnokształcącego im. Leona Wyczółkowskiego w Koronowie wraz z ich wniesieniem, montażem oraz rozmieszczeniem w docelowych pomieszczeniach. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli w następującym zakresie: c) Część 3: - stół warsztatowy z wyposażeniem (komplet) – 1 kpl., - krzesło warsztatowe – 1 szt. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań stawianych przez Zamawiającego wraz z wizualizacją mebli stanowi Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ. 4) Zamawiający wymaga, aby meble będące przedmiotem zamówienia odpowiadały zamieszczonej wizualizacji (Załącznik nr 1). Zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia meble powinny być w jednym systemie tak pod względem użytych materiałów, jak również wyglądu zewnętrznego. 5) Wraz z ofertą Wykonawca złoży przedmiotowy środek dowodowy w formie opisu oferowanego przedmiotu zamówienia sporządzony przez Wykonawcę ze wskazaniem wszystkich wymaganych parametrów, w celu wykazania zgodności z wymaganiami Zamawiającego. Do opisu Wykonawca załączy katalog, zdjęcia lub wizualizację. UWAGA! Brak powyższych nie podlega uzupełnieniu, a w przypadku nie złożenia ich wraz z ofertą, Zamawiający odrzuci ofertę w oparciu o zapis art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39151200-7 - Stoły robocze
39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych mebli na wymiar do Liceum Ogólnokształcącego im. Leona Wyczółkowskiego w Koronowie wraz z ich wniesieniem, montażem oraz rozmieszczeniem w docelowych pomieszczeniach. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli w następującym zakresie: d) Część 4: - fotel nauczycielski – 19 szt.. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań stawianych przez Zamawiającego wraz z wizualizacją mebli stanowi Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ. 4) Zamawiający wymaga, aby meble będące przedmiotem zamówienia odpowiadały zamieszczonej wizualizacji (Załącznik nr 1). Zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia meble powinny być w jednym systemie tak pod względem użytych materiałów, jak również wyglądu zewnętrznego. 5) Wraz z ofertą Wykonawca złoży przedmiotowy środek dowodowy w formie opisu oferowanego przedmiotu zamówienia sporządzony przez Wykonawcę ze wskazaniem wszystkich wymaganych parametrów, w celu wykazania zgodności z wymaganiami Zamawiającego. Do opisu Wykonawca załączy katalog, zdjęcia lub wizualizację. UWAGA! Brak powyższych nie podlega uzupełnieniu, a w przypadku nie złożenia ich wraz z ofertą, Zamawiający odrzuci ofertę w oparciu o zapis art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39130000-2 - Meble biurowe
39134000-0 - Meble komputerowe
39140000-5 - Meble domowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 11685 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych mebli na wymiar do Liceum Ogólnokształcącego im. Leona Wyczółkowskiego w Koronowie wraz z ich wniesieniem, montażem oraz rozmieszczeniem w docelowych pomieszczeniach. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli w następującym zakresie: e) Część 5: - stół uczniowski, 2-osobowy – 167 szt., - stół komputerowy, 1-osobowy – 27 szt., - krzesła uczniowskie – 363 szt., - biurko narożne nauczycielskie 160x60x75 cm z szafką na dokumenty – 15 szt., - stół 6-osobowy – 1 szt., - stół 90x210 cm – 2 szt., - stół konferencyjny 90x150 cm – 1 szt.,- szafka podbiurkowa – 3 szt., - szafka wisząca – 3 szt., 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań stawianych przez Zamawiającego wraz z wizualizacją mebli stanowi Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ. 4) Zamawiający wymaga, aby meble będące przedmiotem zamówienia odpowiadały zamieszczonej wizualizacji (Załącznik nr 1). Zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia meble powinny być w jednym systemie tak pod względem użytych materiałów, jak również wyglądu zewnętrznego. 5) Wraz z ofertą Wykonawca złoży przedmiotowy środek dowodowy w formie opisu oferowanego przedmiotu zamówienia sporządzony przez Wykonawcę ze wskazaniem wszystkich wymaganych parametrów, w celu wykazania zgodności z wymaganiami Zamawiającego. Do opisu Wykonawca załączy katalog, zdjęcia lub wizualizację. UWAGA! Brak powyższych nie podlega uzupełnieniu, a w przypadku nie złożenia ich wraz z ofertą, Zamawiający odrzuci ofertę w oparciu o zapis art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39130000-2 - Meble biurowe
39134000-0 - Meble komputerowe
39140000-5 - Meble domowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 167081,97 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w prowadzonym postępowaniu określił kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na realizację Części 1 w wysokości 75 tys. zł brutto. Wszystkie oferty złożone w postępowaniu znacząco przewyższały tę kwotę. Dodatkowo, dwie kolejno najtańsze oferty (oferta nr 1 i nr 6) podlegały odrzuceniu z uwagi na brak załączenia do oferty środka przedmiotowego. (art. 226 ust. 1 pkt. 2) lit. c) ustawy Pzp). Uzasadnienie prawne: Zamawiający w oparciu o zapis art. 255 pkt. 3) unieważnia postępowanie w zakresie Części 1 z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170535 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186062,10 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22939,5 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37515 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22939,5 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół „CEZAS” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422748462
7.3.3) Ulica: Aleja Solidarności 15
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-751
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22939,5 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w prowadzonym postępowaniu określił kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na realizację Części 3 w wysokości 10 tys. zł brutto. Wszystkie oferty złożone w postępowaniu przewyższały tę kwotę. Dodatkowo, dwie kolejno najtańsze oferty (oferta nr 1 i nr 6) podlegały odrzuceniu z uwagi na brak załączenia do oferty środka przedmiotowego. (art. 226 ust. 1 pkt. 2) lit. c) ustawy Pzp). Uzasadnienie prawne: Zamawiający w oparciu o zapis art. 255 pkt. 3) unieważnia postępowanie w zakresie Części 3 z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40651,5 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40651,5 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11685 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16150 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11685 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Heba” Tomasz Heba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9531036739
7.3.3) Ulica: ul. Bydgoska 46/1
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-790
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11685 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127751,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224554,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167081,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół „CEZAS” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422748462
7.3.3) Ulica: Aleja Solidarności 15
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-751
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167081,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Sukcesywna dostawa ryb i przetworów rybnych na rok 2025.
- Sukcesywna dostawa sosów, zup, przypraw i miodu na rok 2025.
- Badanie ścieków surowych,oczyszczonych,wód opadowych , badanie wody ze studni głębinowych, pomiar statyczny, dynamiczny zwierciadła wody,sporządzenie sprawozdania zawierającego analizę.
- Usługa utrzymania czystości w obiekcie Centrum Nauki i Kultury Młyny Rothera oraz na terenie zewnętrznym
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA I WYROBÓW CUKIERNICZYCH
- Dostawa aparatury i osprzętu światłowodowego dla Wydziału Telekomunikacji, Informatyki i Elektrotechniki PBŚ
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli dla Ośrodka Adopcyjnego z siedzibą w Lublinie wraz przedstawicielstwami
- Dostawa i montaż nowego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi mebli i wyposażenia do lokalu przy ul. Bydgoskiej 52 w Toruniu
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku "BEREK", Wywłoczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- Dostawa mebli i wyposażenia - część nr 2
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa"
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.