Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00424295/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa części ul. Polnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742758
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięstwa 34
1.5.2.) Miejscowość: Piecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-710
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897422029
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@piecki.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piecki.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e31c42e2-61bc-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa części ul. Polnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e31c42e2-61bc-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261968
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034608/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Przebudowa i rozbudowa części ul. Ponej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00424295
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZK.271.2.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5169193,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, robót budowlanych polegających na Przebudowie i rozbudowie części ul. Polnej położonej w m. Piecki. Zamówienie dotyczy odcinka wyżej wymienionej ulicy, od km 0+880 do km 1+927, zgodnie z kilometrażem i opisem wskazanym w PROGRAMIE FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYM pn. Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacji robót budowlanych pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 170026N ulicy Polnej w Pieckach. Zamówienie obejmuje opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych.
Opis zamierzenia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, który podaje przeznaczenie robót budowlanych oraz stawiane im wymagania techniczne, ekonomiczne, architektoniczne, materiałowe i funkcjonalne. Program funkcjonalno-użytkowy służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych, przygotowania oferty szczególnie w zakresie obliczenia ceny oferty oraz wykonania prac projektowych.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia w formule „Zaprojektuj i wybuduj” obejmuje etap projektowania (opracowanie projektu obiektu budowlanego, projektu technicznego wraz z uzgodnieniami i pozwoleniami) oraz etap wykonawczy (wykonanie robót budowlanych).
Zmiany ilości lub parametrów, w stosunku do zawartych w PFU, jakie mogą wystąpić w trakcie opracowania przez Wykonawcę Projektu Budowlanego lub ewentualnego Raportu wykonanego w ramach oceny oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem postanowień zawartych w SWZ, PFU i umowie, nie będą powodowały zmiany kwoty ryczałtowej oraz przedłużenia realizacji inwestycji.
Uznaje się, iż pojęcia którymi posłużono się w PFU, takie jak “należy” bądź “powinny” lub podobne są tożsame i mogą być użyte zamiennie, a zwroty, w których zostały użyte, uznaje się za stanowiące zobowiązanie Wykonawcy.
Wszelkie uzgodnienia, decyzje i zgody uzyskiwane będą przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz.
Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu objętego przetargiem i zakres robót budowlanych :
• kategoria drogi – gminna,
• klasa techniczna ulicy – L,
• długość ulicy – około 1047 m,
• kategoria ruchu – KR 2,
• szerokość jezdni – 6,0 m,
• szerokość chodnika – 2,00 – 2,50 m,
• oświetlenie uliczne w technologii LED - około 1047 m,
• kanalizacja deszczowa – długość około 1047 m,
• kanał technologiczny – długość około 1047 m.
Pozostałe informacje i wymogi, dotyczące odpowiednio zakresu objętego zamówieniem, zawiera załącznik do niniejszej SWZ - Program Funkcjonalno-Użytkowy pn. Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacji robót budowlanych pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 170026N ulicy Polnej w Pieckach, opracowany przez mgr inż. Macieja Bartosiewicza.
Zamówienie obejmuje:
• sporządzenie projektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2023.682 z późn.zm.) , ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U.2023.645 z późn.zm.), rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz.U.2022.1676),
• opracowanie kosztorysów zaprojektowanych robót sporządzonych metodą kalkulacji uproszczonej,
• opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zawierających zbiór wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonywania robót zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 29 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2021 poz.2454.);
• uzyskanie w imieniu Zamawiającego zezwolenia na prowadzenie robót budowlanych (zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, ewentualnie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia);
• wykonanie niezbędnych prac rozbiórkowych i ewentualnych przebudów kolidujących sieci;
• obsługę geodezyjną inwestycji;
• wykonanie prac budowlanych objętych opracowaną dokumentacja projektową;
• inne prace, czynności i opłaty (organizacja placu budowy, koszty zajęcia pasa drogowego, mediów itd.), wynikłe w toku realizacji i niezbędne do wykonania przedmiotu umowy (wartość ich musi być ujęta w cenie ofertowej);
• sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych zgód umożliwiających eksploatacje wybudowanych obiektów zgodnie z przepisami prawa (pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu lub skutecznego zgłoszenia zakończenia robót budowlanych).
• wykonanie innych czynności nie wymienionych wyżej , a objętych PFU.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6735000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7348947,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6735000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych Piotr Lubowidzki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362256555
7.3.3) Ulica: Młodkowskiego 2A
7.3.4) Miejscowość: Mrągowo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-700
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
nie są znani
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH PIOTR LUBOWIDZKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH PIOTR LUBOWIDZKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6735000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Budowa dróg gminnych - ul. Atletycznej i ul. Wioślarskiej w Grodzisku Wielkopolskim
- Rozbudowa sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Kroblice, Adamczowice gmina Klimontów
- Budowa żłobka w Żninie
- Dostosowanie budynku Domu Studenta DS2 przy ul. Rejtana 13 w Koszalinie do wymogów ppoż. oraz potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wisznicy
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.