Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00098053/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykaszanie poboczy dróg gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 214 71 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.czechowice-dziedzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykaszanie poboczy dróg gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice z podziałem na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b004c6b6-c0e9-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261989
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050196/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Wykaszanie poboczy dróg.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00098053
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 531300,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia pod nazwą: Wykaszanie poboczy dróg na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice z podziałem na zadania obejmuje:Zadanie I:
Wykaszanie poboczy i rowów przydrożnych dróg gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice polegające na:
wykaszaniu poboczy i rowów przydrożnych dróg gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice – zakres prac obejmuje: wykaszanie traw, chwastów, samosiejek na poboczach i rowach przydrożnych, wykaszanie interwencyjne, grabienie i wywóz skoszonej trawy (według zaleceń); zebranie i wywóz innych odpadów; zagospodarowanie odpadów oraz pozyskanej biomasy; poniesienie opłat za zagospodarowanie odpadów oraz pozyskanej biomasy.
Szczegółowy zakres opisany jest w specyfikacji usługi, która stanowi integralną część specyfikacji warunków zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, tj.:
- specyfikacja usługi – załącznik nr 10 do SWZ ( dla zadania nr I, zadania nr II)
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 11a, 11b do SWZ dla poszczególnych zadań, które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.
Rozwiązania równoważne.
Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, producenta, dostawcę, homologacje, oznaczenie norm, patenty lub pochodzenia materiałów, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 Ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
Zamawiający dla obu zadań wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1645) osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji zamówienia, to jest czynności związanych z:
- kierujący jednostkami sprzętowymi;
- wykaszaniem traw.
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem osób, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane w projektowanych postanowieniach umownych stanowiącym załącznik do SWZ.Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Ustawy Pzp.
Aspekt środowiskowy
Zadanie I
Zamawiający przewidział ekologiczny charakter zamówienia w kryteriach oceny ofert. Kryterium pod nazwą „Aspekt środowiskowy” będzie rozpatrywane na podstawie wykazania pojazdu spełniającego normę emisji spalin „EURO V”/„Stage IIIB”/„Tier 4i” lub wyższą zgodnie z Rozporządzeniem nr 715/2007 dla lekkich samochodów osobowych i użytkowych i Rozporządzeniem nr 168/2013 dla pojazdów dwu- oraz trójkołowych (lub równoważną obowiązującą normą), podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym:
- pojazd mechaniczny wraz z kosiarką bijakową o wysięgu co najmniej 6 m;
- pojazd mechaniczny wraz z kosiarką bijakową tylno-boczną o szerokości roboczej co najmniej 150 cm
- pojazd mechaniczny do wywozu biomasy i odpadów.
UWAGA:
W przypadku udziału w postępowaniu na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca, aby uzyskać dodatkowe punkty w kryterium aspekt środowiskowy, winien jest wykazać dla każdego zadania
z osobna różne pojazdy, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 228800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia pod nazwą: Wykaszanie poboczy dróg na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice z podziałem na zadania obejmuje:Zadanie II:
Wykaszanie poboczy oraz rowów przydrożnych dróg powiatowych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice polegające na:
wykaszaniu poboczy i rowów przydrożnych dróg powiatowych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice – zakres prac obejmuje: wykaszanie traw, chwastów, samosiejek na poboczach i rowach przydrożnych, wykaszanie interwencyjne, grabienie i wywóz skoszonej trawy (według zaleceń); zebranie i wywóz innych odpadów; zagospodarowanie odpadów oraz pozyskanej biomasy; poniesienie opłat za zagospodarowanie odpadów oraz pozyskanej biomasy.
Szczegółowy zakres opisany jest w specyfikacji usługi, która stanowi integralną część specyfikacji warunków zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, tj.:
- specyfikacja usługi – załącznik nr 10 do SWZ ( dla zadania nr I, zadania nr II)
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 11a, 11b do SWZ dla poszczególnych zadań, które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.
Rozwiązania równoważne.
Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, producenta, dostawcę, homologacje, oznaczenie norm, patenty lub pochodzenia materiałów, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 Ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
Zamawiający dla obu zadań wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1645) osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji zamówienia, to jest czynności związanych z:
- kierujący jednostkami sprzętowymi;
- wykaszaniem traw.
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem osób, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane w projektowanych postanowieniach umownych stanowiącym załącznik do SWZ.Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Ustawy Pzp.
Aspekt środowiskowy
Zadanie II
Zamawiający przewidział ekologiczny charakter zamówienia w kryteriach oceny ofert. Kryterium pod nazwą „Aspekt środowiskowy” będzie rozpatrywane na podstawie wykazania pojazdu spełniającego normę emisji spalin „EURO V”/„Stage IIIB”/„Tier 4i” lub wyższą zgodnie z Rozporządzeniem nr 715/2007 dla lekkich samochodów osobowych i użytkowych i Rozporządzeniem nr 168/2013 dla pojazdów dwu- oraz trójkołowych (lub równoważną obowiązującą normą), podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym:
- pojazd mechaniczny wraz z kosiarką bijakową o wysięgu co najmniej 6 m;
- pojazd mechaniczny wraz z kosiarką bijakową tylno-boczną o szerokości roboczej co najmniej 150 cm
- pojazd mechaniczny do wywozu biomasy i odpadów.
UWAGA:
W przypadku udziału w postępowaniu na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca, aby uzyskać dodatkowe punkty w kryterium aspekt środowiskowy, winien jest wykazać dla każdego zadania
z osobna różne pojazdy, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 302500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Grzegorz Mol
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6521700223; REGON: 360040443
7.3.3) Ulica: Objazdowa 2
7.3.4) Miejscowość: Zabrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 43-516
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo Usługowa Grzegorz Mol
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo Usługowa Grzegorz Mol
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-06 do 2024-11-058.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Grzegorz Mol
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6521700223; REGON: 360040443
7.3.3) Ulica: Objazdowa 2
7.3.4) Miejscowość: Zabrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 43-516
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo Usługowa Grzegorz Mol
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo Usługowa Grzegorz Mol
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-06 do 2024-11-058.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zadanie I: „Wykaszanie poboczy i rowów przydrożnych dróg gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice”.
Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w okresie tj.:
Termin rozpoczęcia: od dnia 6 maja 2024 r.
Termin zakończenia: do dnia 5 listopada 2024 r.
Zadanie II: „Wykaszanie poboczy i rowów przydrożnych dróg powiatowych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice”.
Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w okresie tj.:
Termin rozpoczęcia: od dnia 6 maja 2024 r.
Termin zakończenia: do dnia 5 listopada 2024 r.
W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji, o której mowa w art. 441 Pzp.
Minimalny gwarantowany zakres realizacji każdego zadania wyniesie 30%.
Warunki skorzystania z prawa opcji:
- skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać;
- Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w terminie trwania umowy;
- Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i projekcie umowy;
- Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie. Brak stosownej informacji świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub części (jeżeli Zamawiający skorzystał częściowo z zamówień opcjonalnych);
- Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z CZECHOWIC-DZIEDZIC
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 108023E na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną w Tereninie do skrzyżowania z drogą gminną nr 108278E w Hermanowie
- "Pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie Gminy Miejskiej Rumia w 2025 roku - STREFA III"
- "Balneum Glacensis - Rewitalizacja "wyspy" w minipark uzdrowiskowy w Polanicy-Zdroju"
- "Koszenie traw w pasach dróg gminnych oraz na obszarach placów zabaw, terenów rekreacyjnych i innych terenów zielonych, będących w zarządzie Gminy Wielka Wieś w 2025 r."
- Koszenie gminnych terenów zielonych w roku 2025 r.
- "Usługi związane z utrzymaniem terenów zieleni w Czeladzi w 2025 roku"
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.