Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00069943/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-26
- 2024/BZP 00095132/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oczyszczalni ścieków oraz budowa sieci kanalizacyjnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAWĘCZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kawęczyn 48
1.5.2.) Miejscowość: Kawęczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-704
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632885910
1.5.8.) Numer faksu: 632885940
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugkaweczyn@kaweczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaweczyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4bcd0078-bc22-11ee-b7da-22bd761ba7f31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oczyszczalni ścieków oraz budowa sieci kanalizacyjnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bcd0078-bc22-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262052
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003736/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja oczyszczalni ścieków oraz budowa sieci kanalizacyjnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00069943
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROŚ.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację oczyszczalni ścieków oraz budowę sieci kanalizacyjnej, w tym:
1) modernizację oczyszczalni ścieków w miejscowości Kawęczyn dla układu kanalizacyjnego do niej ciążącego. Przedmiot zamówienia obejmuje zarówno wykonanie prac projektowych jak i realizację robót budowlanych w zakresie poniższych prac dotyczących oczyszczalni ścieków:
a) wykonanie i zatwierdzenie przez Zamawiającego koncepcji rozwiązań technologicznych, budowlanych i elektrycznych w zakresie rozbudowy i przebudowy oczyszczalni ścieków,
b) wykonanie KIP (karty informacji przedsięwzięcia) i uzyskanie decyzji środowiskowej, jeśli będzie to konieczne,
c) wykonanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie ścieków oczyszczonych, jeśli będzie to konieczne,
d) pozyskanie decyzji celu publicznego lub wypisu i wyrysu z planu zagospodarowania gminy,
e) pozyskanie map do celów projektowych,
f) wykonanie opinii o warunkach gruntowo – wodnych,
g) sporządzenie projektu zagospodarowania oraz projektu architektoniczno- budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń,
h) wykonanie prac zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową.
2) budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kowale Pańskie Kolonia. Przedmiot zamówienia obejmuje zarówno wykonanie prac projektowych jak i realizację robót budowlanych w zakresie poniższych prac dotyczących sieci kanalizacji sanitarnej:
a) wykonanie projektów budowlanych,
b) dokonanie stosownych uzgodnień,
c) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia prac nie wymagających pozwolenia na budowę,
d) zapewnienie dostaw materiałów i urządzeń,
e) naprawę uszkodzonych przez Wykonawcę dróg, chodników, ogrodzeń, mostków oraz innych urządzeń i sieci technicznych,
f) zapewnienie specjalistycznych nadzorów, w tym konserwatorskich, archeologicznych lub innych wymaganych przepisami,
g) pokrycie kosztów związanych z zajęciem terenu na czas prowadzenia robót budowlanych w tym opłat za zajęcie pasów drogowych,
h) zapewnienie obsługi geodezyjnej budowy przez cały okres jej trwania, jeśli jest wymagana.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w programach funkcjonalno-użytkowych (dalej jako PFU), stanowiących Załącznik nr 8.1 oraz 8.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4034400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4445349,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4034400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IZBRUK MACIEJ RYBICKI ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6671617920
7.3.4) Miejscowość: DZIEDZICE
7.3.5) Kod pocztowy: 62-404
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Izbruk Maciej Rybicki Zakład Ogólnobudowlany
jakie przetargi wygrała firma
Izbruk Maciej Rybicki Zakład Ogólnobudowlany
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4034400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
INNE PRZETARGI KAWĘCZYN
więcej: przetargi KAWĘCZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola na żłobek gminny
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową dla zadania pn.: "Remont Trasy Zamkowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 115 w m. Szczecin".
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.