Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00193813/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-28
- 2021/BZP 00193813/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-28 (po zmianach)
- 2021/BZP 00194005/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sprzętowych dla potrzeb zimowego utrzymania dróg wojewódzkich w sezonie 2021-2022 r. z podziałem na zadania i prawem opcji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470850645
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: AL. PIŁSUDSKIEGO 12
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-051
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdw.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdwlodz.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami wojewódzkimi w imieniu samorządu województwa łódzkiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług sprzętowych dla potrzeb zimowego utrzymania dróg wojewódzkich w sezonie 2021-2022 r. z podziałem na zadania i prawem opcji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8c8c5b2-1f6b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262066
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193813/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.352.45.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług sprzętowych:RDW w Sieradzu - OD Widawa:
1.1.- Ładowarka (poj. łyżki powyżej 1,5 m3)
4.5.3.) Główny kod CPV: 60180000-3 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60182000-7 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 37882,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług sprzętowych:RDW w Sieradzu - OD Działoszyn:
1.1. Ładowarka (poj. łyżki powyżej 1,5 m3)
4.5.3.) Główny kod CPV: 60180000-3 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60182000-7 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 37882,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług sprzętowych:RDW w Łowiczu - OD Łowicz:
1.1 - Nośnik pod posypywarkę ECOS 40-36 WAXN i pług zamawiającego SNK 270 EPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60180000-3 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60180000-3 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 82342,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług sprzętowych:RDW w Łowiczu - OD Biała Rawska:
1.1 - Nośnik pod posypywarkę STRATOS BASIC 40B-36 WCXN i pług zamawiającego SNK 270 EPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60180000-3 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60180000-3 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą
60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 82342,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług sprzętowych:RDW w Bełchatowie - OD Bełchatów:
1.1 - Nośnik pod solarkę Stratos B40B-36 WCXN Basic i pług zamawiającego SNK 270EPZ
1.2 - Ładowarka do załadunku materiału
4.5.3.) Główny kod CPV: 60180000-3 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
60182000-7 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 126880,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług sprzętowych:RDW w Bełchatowie - OD Przedbórz:
1.1 - Nośnik pod solarkę Stratos B40B-36 WCXN Basic i pług zamawiającego SNK 30 EPZ/270
1.2 - Koparko-ładowarka do załadunku solarek oraz robienia mieszanki
4.5.3.) Główny kod CPV: 60180000-3 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
60182000-7 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 139204,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług sprzętowych:RDW w Piotrkowie Trybunalskim - OD Januszewice:
- Nośnik pod solarkę STRATOS BASIC 40b-36 dcxn i pług Schmidt SNK EPZ 270 zamawiającego
- Ładowarka do załadunku materiału
4.5.3.) Główny kod CPV: 60180000-3 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
60182000-7 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 101504,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług sprzętowych:RDW w Poddębicach - OD Uniejów:
1.1.- Nośnik pod posypywarkę ECOS i pług średni SNK
1.2 - Ładowarka do załadunku materiału
4.5.3.) Główny kod CPV: 60180000-3 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
60182000-7 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 120224,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług sprzętowych:RDW w Poddębicach - OD Zygry:
1.1 - Nośnik pod posypywarkę STRATOS i pług średni SNK
1.2 - Ładowarka do załadunku materiału
4.5.3.) Główny kod CPV: 60180000-3 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
60182000-7 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 108238,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp ponieważ w zakresie zadania 1 nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp ponieważ w zakresie zadania 2 nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65232,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90828,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65232,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WA-TRANS Wiesław Wacławski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751009353
7.3.3) Ulica: Kutnowska 82
7.3.4) Miejscowość: Piątek
7.3.5) Kod pocztowy: 99-120
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65232,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp ponieważ jedyna oferta złożona w zadaniu 4 podlega odrzuceniu.
Oferta złożona przez Wykonawcę: Usługi Rolnicze i Budowlane Konserwacja Dróg i Wodociągów Transport Towarów i Handel Henryk Gos została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zamawiający zastrzegł w SWZ, że oferta winna zawierać m.in. Formularz Wyceny Ofertowej. W SWZ Zamawiający zastrzegł również, że „Cena oferty (w złotych) zostanie wyliczona przez wykonawcę w formularzu wyceny ofertowej, którego wzór stanowi załącznik do niniejszej SWZ.” Na formularz ten składają się: „Kosztorys ofertowy – zamówienie podstawowe” i „Kosztorys ofertowy – opcja”. Obie części Formularza wyceny ofertowej zostały zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://zdwlodz.eb2b.com.pl w pliku: „7 2021 FWO usługi sprzętowe zima.xls”. Ponadto w Formularzu oferty zaznaczono, że cena ofertowa uwzględnia zamówienie podstawowe i opcję – zgodnie z załączonym do oferty Formularzem wyceny ofertowej.
Wykonawca nie złożył formularza wyceny ofertowej dla opcji.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp ponieważ wszystkie oferty złożone w zadaniu 5 podlegają odrzuceniu.
Oferta złożona przez Wykonawcę: PPHU KOŁODZIEJ Dawid Kołodziej została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, ponieważ jest niezgodna z przepisami ustawy. Zgodnie z art. 63 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Oferta złożona przez Wykonawcę PPHU KOŁODZIEJ Dawid Kołodziej nie została opatrzona właściwym podpisem elektronicznym, który został złożony przed zaszyfrowaniem oferty. Złożenie oferty nieopatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym skutkuje odrzuceniem takiej oferty.
Oferta złożona przez Wykonawcę: Firma Usługowo-Handlowa „RAFBUD” Rafał Lipiński została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zamawiający zastrzegł w SWZ, że oferta winna zawierać m.in. Formularz Wyceny Ofertowej. W SWZ Zamawiający zastrzegł, że „Cena oferty (w złotych) zostanie wyliczona przez wykonawcę w formularzu wyceny ofertowej, którego wzór stanowi załącznik do niniejszej SWZ.” Na formularz ten składają się: „Kosztorys ofertowy – zamówienie podstawowe” i „Kosztorys ofertowy – opcja”. Obie części Formularza wyceny ofertowej zostały zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://zdwlodz.eb2b.com.pl w pliku: „7 2021 FWO usługi sprzętowe zima.xls”. Ponadto w Formularzu oferty zaznaczono, że cena ofertowa uwzględnia zamówienie podstawowe i opcję – zgodnie z załączonym do oferty Formularzem wyceny ofertowej.
Wykonawca nie złożył formularza wyceny ofertowej dla opcji.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166579,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166579,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166579,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo-Usługowo-Handlowe Jan Cieślik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7722078618
7.3.3) Ulica: Łączkowice 6
7.3.4) Miejscowość: Masłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 97-515
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166579,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-15Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94176,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94176,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94176,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Bogdan Kaśkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681234285
7.3.3) Ulica: Mroczków Gościnny 34A
7.3.4) Miejscowość: Opoczno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94176,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-15Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105192,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115187,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105192,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WA-TRANS Wiesław Wacławski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751009353
7.3.3) Ulica: Kutnowska 82
7.3.4) Miejscowość: Piątek
7.3.5) Kod pocztowy: 99-120
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105192,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-15Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania 9 zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp w związku z art. 263.
Wykonawca: P.H.U. MACIEJ Piotr Łuczak, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w ww. postępowaniu w zadaniu 9 (OD Zygry), został wezwany do zawarcia umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Termin zawarcia umowy wyznaczono na dzień 29.10.2021 r.
W wyznaczonym terminie Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia i nie stawił się na zawarcie umowy. Oferta P.H.U. MACIEJ Piotr Łuczak była jedyną złożoną w zadaniu 9. Tym samym postępowanie w zakresie zadania 9 podlega unieważnieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122621,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122621,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122621,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywne świadczenie usługi druku wraz z dostawą dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Remont dachu na łączniku oraz wyższym dachu budynku C1 - Międzyresortowy Instytut Techniki Radiacyjnej Politechniki Łódzkiej w systemie "zaprojektuj i wybuduj"".
- Przygotowanie i dostarczenie dwóch szkoleń e-learningowych z zakresu cyberbezpieczeństwa.
- Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji Zespołu Szkół nr 1 i Zespołu Szkół nr 2 w Koluszkach
- Usługa ochrony całodobowej wraz z usługą portierską obiektów i mienia będących własnością Sieci Badawczej Łukasiewicz - Łódzki Instytut Technologiczny zlokalizowanych w Krakowie (...)
- Obsługa transportowa na terenie miasta Łodzi podczas przygotowania i przeprowadzenia na terenie miasta Łodzi wyborów Prezydenta RP
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem maszyn budowlanych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Warszawa, RDLP Białystok i RDLP Olsztyn
- "Usługi przy bieżącym utrzymanie dróg powiatowych w 2025r. świadczone samochodem ciężarowym o ładowności skrzyni minimum 1,5 tony z brygadą 2 osobową z narzędziami niezbędnymi do wykonywania robót."
- Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską oraz środków transportowych wraz z kierowcami na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części
więcej: Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.