eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinUrządzenie dróg płytami: przebudowa i remont ul. Gen. J. Hellera w Koszalinie - etap I



Ogłoszenie z dnia 2021-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
"Modernizacja chodników: remont chodnika w ul. Zwycięstwa w Koszalinie na odcinku od budynku nr 202B do wjazdu do przychodni"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330002466

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Połczyńska

1.4.2.) Miejscowość: Koszalin

1.4.3.) Kod pocztowy: 75-815

1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdit-koszalin.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit-koszalin.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262105

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-09

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00239844/02

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.14. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej

Przed zmianą:
Urządzenie dróg płytami: przebudowa i remont ul. Gen. J. Hellera w Koszalinie - etap I

Po zmianie:
"Modernizacja chodników: remont chodnika w ul. Zwycięstwa w Koszalinie na odcinku od budynku nr 202B do wjazdu do przychodni"

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1. Numer referencyjny

Przed zmianą:
TZP.221.19.2021.ESz

Po zmianie:
TZP.221.22.2021.ESz

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:
NIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3. Wartość zamówienia

Przed zmianą:
902439,02

Po zmianie:
177597,83

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.5.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni ul. Gen. J. Hallera w Koszalinie polegająca na wymianie istniejącej nawierzchni na płyty drogowe pełne. Szerokość przebudowy jest zmienna, dostosowana do granic działek i istniejących utwardzeń terenu. Powierzchnia przebudowywanej drogi: 860,00 m2. Rozwiązania wysokościowe odpowiadają lokalnemu ukształtowaniu terenu i są dostosowane do projektu drogi na dz. 15/4 obr. 0046. Spadki
podłużne od 0,5 do 2,5%. Spadki poprzeczne jednostronne od 1 do 2%.
Konstrukcja I etapu: płyty drogowe pełne, podsypka piaskowa gr. 10 cm, podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30 gr. 15 cm.
Zakres robót budowlanych obejmuje:
- roboty ziemne,
- roboty w zakresie wykonania konstrukcji nawierzchni
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia,
Dokumentacji technicznej oraz SST.

Po zmianie:
1. Chodnik przy ul. Zwycięstwa zlokalizowany jest między budynkiem nr 202B, a wjazdem do Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej w Koszalinie i znajduje się na drodze wojewódzkiej. Odcinek posiada płytki betonowe o wymiarach 35x35 cm, które posiadają liczne pęknięcia i wyłuszczenia.
2. Celem robót budowlanych jest wymiana nawierzchni chodnika z płytek betonowych na kostkę betonową koloru szarego i poszerzeniu go do szerokości 3 m oraz nawierzchni wjazdów na kostkę betonową koloru grafitowego wraz z wymianą obrzeży i krawężników na całej jego długości. Odwodnienie powierzchniowe odbywać się będzie poprzez spadki skierowane w
stronę jezdni i znajdujących się tam kratek deszczowych.
3. Zakres robót obejmować będzie:
- rozbiórkę chodnika z płyt betonowych,
- rozbiórkę krawężnika wystającego i wtopionego,
- rozbiórkę obrzeża,
- roboty ziemne polegające na wykonaniu koryta o głębokości 37 cm pod warstwę konstrukcyjną chodnika; koryto nie będzie kolidować z sieciami uzbrojenia terenu; po wykonaniu koryta, podłoże pod konstrukcję zostanie wyprofilowane i zagęszczone do uzyskania parametrów normowych,
- podbudowę z kruszywa,
- ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej koloru szarego o grubości 8 cm,
- ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem C12/15,
- ustawienie obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem C8/10
- ułożenie płytek integracyjnych przy przejściach dla pieszych.
4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia zakresie robót oraz SST stanowiące złączniki do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - INFORMACJE DODATKOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Wykonawcy prowadzą wspólnie działalność gospodarczą pod nazwą: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane MAGRO Andrzej Grochowina i Maciej Grochowina Spółka Cywilna, ul. Michała Żebrowskiego 42, 75-387 Koszalin

Po zmianie:
Wykonawca prowadzi działalność jako mikroprzesiębiorstwo. Nie jest Wykonawcą wspólnie ubiegającym się o zamówienie.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - OFERTY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1. Liczba otrzymanych ofert lub wniosków

Przed zmianą:
3

Po zmianie:
5

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1.2. Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców

Przed zmianą:
3

Po zmianie:
5

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1.5. Liczba ofert odrzuconych

Przed zmianą:
0

Po zmianie:
1

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem

Przed zmianą:
232345,47

Po zmianie:
148553,99

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.3. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem

Przed zmianą:
269457,40

Po zmianie:
266172,00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia

Przed zmianą:
232345,47

Po zmianie:
151733,54

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.1.1. Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

Przed zmianą:
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych MAGRO Maciej Grochowina

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia

Przed zmianą:
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane MAGRO inż. Andrzej Grochowina

Po zmianie:
Usługi Budowlano - Drogowe Mirosław Rosiak

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.3. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - ulica

Przed zmianą:
Michała Żebrowskiego 42

Po zmianie:
Piłsudskiego 21/7

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość

Przed zmianą:
Koszalin

Po zmianie:
Białogard

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy

Przed zmianą:
75-386

Po zmianie:
78-200

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:
NIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.2. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy

Przed zmianą:

Po zmianie:
Mikro przedsiębiorca

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny

Przed zmianą:
6692549307

Po zmianie:
331303945

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - UMOWA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Data zawarcia umowy

Przed zmianą:
2021-10-20

Po zmianie:
2021-11-04

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Wartość umowy/umowy ramowej

Przed zmianą:
232345,47

Po zmianie:
151733,54

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Okres realizacji - dni

Przed zmianą:
40

Po zmianie:
30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.