Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00082952/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do pracowni eksperymentów w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA RYPIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866710
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 40
1.5.2.) Miejscowość: Rypin
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.lewandowska@rypin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/8817961.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia do pracowni eksperymentów w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ef3b6d4-c027-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262131
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029185/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wyposażenia do pracowni eksperymentów w Zespole Szkolno- Przedszkolnym nr 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00082952
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2, Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Pawła II w Rypinie, ul. Młyńska 12, 87-500 Rypin, w tym:a) Stół demonstracyjny-nauczycielski – 2 sztuki
b) Krzesło laboratoryjne – 2 sztuki
c) Krzesło szkolne – 60 sztuk
d) Stół uczniowski jednoosobowy – 60 sztuk
e) Szafa laboratoryjna pionowa na odczynniki chemiczne – 1 sztuka
f) Szafa laboratoryjna laminowana dwu-drzwiowa pełna – 8 sztuk
g) Szafa laboratoryjna laminowana dwudrzwiowa pełna – 4 sztuki
h) Szafa laboratoryjna laminowana dwudrzwiowa góra przeszklona – 4 sztuki
i) Laboratoryjne stanowisko do mycia sprzętu i szkła jednokomorowe (przyścienne) – 2 sztuki
j) Laboratoryjne stanowisko do mycia sprzętu i szkła dwukomorowe (przyścienne) – 2 sztuki
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39180000-7 - Meble laboratoryjne
39181000-4 - Stoły laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni językowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2, Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Pawła II w Rypinie, ul. Młyńska 12, 87-500 Rypin, w tym:a) Jednostka centralna systemu – 1 sztuka
b) Komputer stacjonarny wraz z klawiatura oraz myszą do obsługi pracowni językowej – 1 sztuka
c) Oprogramowanie sterujące PC – 1 sztuka
d) Monitor dotykowy – 1 sztuka
e) Oprogramowanie magnetofonu cyfrowego z trenerem wymowy – 1 sztuka
f) Słuchawki z mikrofonem dla uczniów – 24 sztuki
g) Słuchawki z mikrofonem dla lektora – 1 sztuka
h) Pulpit uczniowski – 24 sztuki
i) Głośnik montowany w blendzie biurka lektorskiego – 1 sztuka
j) Lampka LED na stanowisko ucznia i nauczyciela – 25 sztuk
k) Monitor interaktywny 75’’ – 1 sztuka
l) Biurko lektorskie – 1 sztuka
m) Stolik uczniowski dwuosobowy – 11 sztuk
n) Stolik uczniowski 1 osobowy dla osoby ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – 2 sztuki
o) Krzesło lektora – 1 sztuka
p) Krzesło ucznia – 24 sztuki
q) Montaż oraz uruchomienie pracowni
r) Szkolenie z obsługi pracowni dla lektorów
s) Tablet – 25 sztuk
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213200-7 - Komputer tablet
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
30231300-0 - Monitory ekranowe
30231320-6 - Monitory dotykowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
39160000-1 - Meble szkolne
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
51540000-9 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń specjalnego zastosowania
51600000-8 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych
4.5.5.) Wartość części: 46000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91807,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253418,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91807,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAWO Tadeusz Flieger
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630508570
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91807,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65905,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245521,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65905,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALLTECH spółka jawna Zdzisław Pająk, Artur Pająk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610023173
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
jakie przetargi wygrała firma
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65905,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RYPINA
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP/242-013/2025 Dostawa mebli laboratoryjnych w ramach potrzeb Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa do Urzędu Miasta Katowice komputerów typu All-in-one (AIO) oraz laptopów
- "Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych"
- Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn.: "Przedszkole "Promyki Bałtyku" w Mścicach - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego w Gminie Będzino"
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych oraz sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Programy rozwojowe szkół podstawowych w Białej Podlaskiej szansą dla uczniów".
- Dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dodatkowych w wybranych przedszkolach gminy Wrocław (wraz z montażem dla wybranego asortymentu) - w podziale na 4 zadania
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.