Og³oszenie z dnia 2024-03-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00343850/01 - Wynik z dnia 2024-05-29
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Renowacja budynku Starostwa Powiatowego we W³oc³awku przy ul. Cyganka 28” – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT W£OC£AWSKI
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Wydzia³ Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866778
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Cyganka 28
1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³oc³awek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: (54) 230 46 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiat.wloclawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.wloclawski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Renowacja budynku Starostwa Powiatowego we W³oc³awku przy ul. Cyganka 28” – etap II
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-395e454c-ec1d-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00262132
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00049864/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Renowacja budynku Starostwa Powiatowego we W³oc³awku przy ul. Cyganka 28 – etap II
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-395e454c-ec1d-11ee-b4e0-4ac387c144e33.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej (https://login.poczta.home.pl/).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi±
elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), zwanego dalej ”rozporz±dzeniem PRM”. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia PRM, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz.U z 2017 r., poz. 2247, ze zm.), zwanego dalej ”rozporz±dzeniem RM”, z
uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia PRM, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
- w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia RM (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
- jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z pzp lub rozporz±dzeniem PRM opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny). Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowieniapubliczne@powiat.wloclawski.pl (nie dotyczy sk³adania ofert). W przypadku przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz innych informacji za pomoc± poczty elektronicznej dat± ich przes³ania bêdzie potwierdzenie dostarczenia wiadomo¶ci zawieraj±cej dokument/informacjê z serwera pocztowego Zamawiaj±cego. Formularz ofertowy podpisuje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Pozosta³e dokumenty wchodz±ce w sk³ad oferty lub sk³adane wraz z ofert±, które s± zgodne z pzp lub PRM opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-395e454c-ec1d-11ee-b4e0-4ac387c144e3
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujê, ¿e: Administratorem Danych Osobowych zawartych we
wszystkich dokumentach zwi±zanych z udzieleniem zamówienia publicznego jest Starosta W³oc³awski z siedzib± w Starostwie Powiatowym we W³oc³awku, ul. Cyganka 28, 87-800 W³oc³awek (tel. 54 230-46-00, e-mail: starostwo@powiat.wloclawski.pl). Wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿esz siê skontaktowaæ w sprawach ochrony swoich danych osobowych pod numerem telefonu 54 230-46-60, e-mail: iod@powiat.wloclawski.pl lub pisemnie na adres siedziby. Cele i podstawy przetwarzania Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie ustawy z 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
b) art. 6 ust. 1. lit. b RODO w celu realizacji praw i obowi±zków zwi±zanych z czynno¶ciami przed zawarciem umowy oraz wynikaj±cych z zawartej umowy (dotyczy w szczególno¶ci danych osobowych osób kontaktowych, reprezentuj±cych lub zatrudnionych u kontrahenta).
Dane osobowe uzyskujemy bezpo¶rednio od Pani/Pana, mog± nam zostaæ przekazane przez Pani/Pana pracodawcê lub pochodziæ z publicznie dostêpnych rejestrów lub stron internetowych. Dane osobowe przekazane przez Wykonawcê w toku udzielenia i realizacji zamówienia publicznego bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Prawa zamówieñ publicznych przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ jedynie podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówieñ publicznych (art. 74 ustawy), podmioty uprawnione na podstawie odrêbnych przepisów np. do prowadzenia kontroli. Ponadto odbiorcami danych mog± byæ równie¿ podmioty, z którymi Administrator zawar³ stosowne umowy powierzenia, w tym podmioty dostarczaj±ce lub utrzymuj±ce infrastrukturê IT Administratora oraz podmioty i osoby ¶wiadcz±ce us³ugi prawne. Administrator co do zasady nie zamierza
przekazywaæ Pana/Pani danych do pañstwa trzeciego ani do organizacji miêdzynarodowych. Podanie danych osobowych w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych i przepisach wykonawczych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W oparciu o Pana/Pani dane osobowe Administrator nie bêdzie podejmowa³ wobec Pana/Pani zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji bêd±cych wynikiem profilowania.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Na zasadach okre¶lonych przepisami RODO, posiada Pani/Pan prawo do ¿±dania od administratora:
a) dostêpu do swoich danych na podstawie art. 15 RODO (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie Administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zany do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia),
b) sprostowania lub uzupe³nienia danych zgodnie z art. 16 RODO (skorzystanie z tego prawa nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± (art. 19 ust. 2 Prawa Zamówieñ Publicznych) oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego
za³±czników (art. 76 Prawa Zamówieñ Publicznych).
c) ograniczenia przetwarzania zgodnie z art. 18 RODO, z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej/prawnej albo z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego).
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00- 193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.
Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.1.5.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeñ 1 piêtra budynku Starostwa Powiatowego w ramach zadania pn. „Renowacja Budynku Starostwa Powiatowego we W³oc³awku przy ul. Cyganka 28 – Etap II”. Przedmiotowy budynek jest obiektem u¿yteczno¶ci publicznej przeznaczonym na potrzeby administracji samorz±dowej o funkcji biurowej. Inwestycja prowadzona bêdzie na dzia³kach nr 86/8 i 86/2 obrêb ewidencyjny W³oc³awek KM 46, po³o¿onych przy ul. Cyganka 28 we W³oc³awku. Istniej±cy budynek, którego czê¶æ (1 piêtro) objêta jest opracowaniem, spe³nia wymagania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Teren, na którym zlokalizowano budynek po³o¿ony jest w strefie ochrony konserwatorskiej Dzielnicy Starego Miasta W³oc³awka wpisanej do rejestru zabytków pod nr A/1560 na mocy decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków) w Bydgoszczy z dnia 30 wrze¶nia 1957 r. Przedmiotowy budynek z uwagi na swoje walory architektoniczno-historyczne jest równie¿ wpisany do Miejskiej Ewidencji Zabytków pod numerem 154 (dawne Seminarium SS Urszulanek). Obiekt zlokalizowany jest w pierzei ul. Cyganka i pl. Kopernika. Rzut budynku stanowi wielobok na bazie trapezu dostosowanego do zwartej zabudowy pierzejowej. Planowana przebudowa 1 piêtra budynku Starostwa Powiatowego we W³oc³awku nie wnosi ¿adnych zmian w istniej±ce zagospodarowanie terenu ani elewacje.
Zakres prac budowlanych obejmuje przebudowê pomieszczeñ 1 piêtra. W przewa¿aj±cej mierze utrzymany zostanie obecny uk³ad funkcjonalny – przebudowa zak³ada wykonanie nowych otwaræ do pomieszczeñ administracyjnych i pomiêdzy nimi oraz zmianê lokalizacji ogólnodostêpnego ustêpu, zaprojektowanego z podzia³em dla kobiet i mê¿czyzn.
Do zakresu planowanych robót zaliczyæ trzeba w szczególno¶ci prace:
- przygotowawcze, rozbiórkowe i demonta¿e,
- wykonanie przekuæ i otwaræ do czê¶ci pomieszczeñ,
- wykonanie miejscowych zamurowañ likwidowanych otworów drzwiowych,
- wykonanie nowych ¶cian dzia³owych w systemie zabudowy z p³yt gipsowo-kartonowych,
- wykonanie (uzupe³nienie) tynków, g³adzi, ok³adzin ¶ciennych oraz pow³ok malarskich,
- wymianê stolarki budowalnej drzwiowej,
- monta¿ nowych elementów zabudowy pomieszczeñ (obudowy elementów instalacyjnych, sufity podwieszane),
- modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej oraz wentylacji grawitacyjnej,
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wyci±gowej oraz klimatyzacji,
- modernizacja instalacji elektrycznej i teletechnicznej,
- dostosowanie kondygnacji 1 piêtra do obowi±zuj±cych przepisów dotycz±cych prewencji przeciwpo¿arowej i zaleceñ Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej.
Roboty budowlane realizowane w ramach zadania prowadzone bêd± w obiekcie czynnym. Z uwagi na konieczno¶æ zachowania ci±g³o¶ci pracy Zamawiaj±cego zaleca siê, aby realizacja robót budowlanych by³a prowadzona w sposób mo¿liwie jak najmniej zak³ócaj±cy jego pracê. Wi±¿e siê to miêdzy innymi z konieczno¶ci± zapewnienia w pe³ni bezpiecznego doj¶cia do budynku i dostêpu do pomieszczeñ, w których bêd± przebywaæ pracownicy oraz interesanci. Wykonawca zobowi±zuje siê zorganizowaæ je w taki sposób, aby nie nara¿aæ pracowników i osób trzecich na niebezpieczeñstwa i uci±¿liwo¶ci wynikaj±ce z prowadzonych robót. Wykluczone s± dzia³ania Wykonawcy, które przerwa³yby wykonywanie przez Zamawiaj±cego swojej dzia³alno¶ci. Roboty bêd± realizowane w oparciu o uzgodniony i zaakceptowany przez zamawiaj±cego harmonogram robót.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót - za³±cznik nr 1 do SWZ.
Podstaw± do okre¶lenia ceny rycza³towej za przedmiot zamówienia jest dokumentacja projektowa oraz ilo¶ci robót wynikaj±ce z tej dokumentacji.
UWAGA: Przedmiar robót ma charakter pomocniczy.
Zamawiaj±cy do³o¿y³ wszelkich starañ, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalaz³ siê ¿aden znak towarowy, patent lub pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczone przez konkretnego Wykonawcê. Je¶li w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, ma to wy³±cznie charakter informacyjny.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisywanym pod warunkiem, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku oferowania rozwi±zañ równowa¿nych w stosunku do rozwi±zañ okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowi±zany jest do wype³nienia wymogu wynikaj±cego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.
Przedmiot zamówienia winien uwzglêdniaæ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników.
Szczegó³owe obowi±zki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia okre¶laj± Projektowane postanowienia umowy - Za³±cznik nr 2 do SWZ.
Okres gwarancji i rêkojmi jest kryterium oceny ofert.
Minimalny okres gwarancji i rêkojmi wynosi 3 lata, maksymalny okres gwarancji i rêkojmi wynosi 5 lat.
2. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 pzp:
Zamawiaj±cy wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 pzp zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 t.j.) tj. pracowników fizycznych i wykonywania przez nich: roboty przygotowawcze, konstrukcyjne, wyburzeniowe i rozbiórkowe, demonta¿owe, murarskie, tynkarskie, malarskie, stolarskie, wykoñczeniowe, instalacyjne, monta¿owe.
3. Wykonawca zobowi±¿e siê do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych wynikaj±cych RODO.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium:
1) Cena /C/ - waga 60 %
2) Okres gwarancji i rêkojmi /G/ - waga 40 %
Kryterium 1 – „Cena” - bêdzie punktowane przez Zamawiaj±cego w oparciu o wyliczenie arytmetyczne: [najni¿sza cena brutto ze wszystkich ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu : cena brutto oferty badanej] x 60 (waga), wg ni¿ej podanego wzoru:
Najni¿sza cena ze wszystkich ofert
C = ------------------------------------------------- x 60 = ilo¶æ punktów
Cena oferty badanej
Kryterium 2 – „Okres gwarancji i rêkojmi”- punkty przez Zamawiaj±cego zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:
Wykonawca, który zaoferuje 3 lata gwarancji i rêkojmi - otrzyma 0 pkt.
Wykonawca, który zaoferuje 4 lata gwarancji i rêkojmi - otrzyma 20 pkt.
Wykonawca, który zaoferuje 5 lat gwarancji i rêkojmi - otrzyma 40 pkt.
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± ³±czn± ilo¶æ punktów za wszystkie kryteria wg wzoru:
£±czna ilo¶æ punktów = C + G
gdzie:
C – punkty przyznane w kryterium „Cena”
G – punkty przyznane w kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi”
Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Formularz Ofertowy, którego wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.2. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powy¿ej -pe³nomocnictwo lub inny dokument (np. akt powo³ania na stanowisko prezesa zarz±du, cz³onka zarz±du spó³ki lub, w przypadku spó³ek dzia³aj±cych w systemie common law, cz³onka rady dyrektorów spó³ki, a tak¿e umowa spó³ki cywilnej lub uchwa³a jej wspólników, wskazuj±ca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spó³ki) potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa powy¿ej (odpis lub informacjê),je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
3. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia ka¿dego z Wykonawców.
5. Je¿eli Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub porêczenia, orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci: 10.000,00 z³, (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych i 00/100).2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert tj. do dnia 12 kwietnia 2024 r., do godz. 09:00 i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 pzp.
3. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
4. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 462 ze zm.).
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiaj±cego prowadzony przez BNP PARIBAS Nr: 40 1600 1462 1746 9555 6000 0010 z dopiskiem „Wadium- Renowacja budynku Starostwa Powiatowego we W³oc³awku przy ul. Cyganka 28 – etap II”.
6. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
7. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 13.4 ppkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
8. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy okre¶la pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia ka¿dego z Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegó³owe postanowienia w tym zakresie zawieraj± projektowane postanowienia umowy- za³±cznik nr 2 do SWZ.1. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 pzp przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy - w formie aneksu - w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem warunków ich wprowadzenia:
1) zmiany spowodowane si³± wy¿sz± uniemo¿liwiaj±c± wykonanie Przedmiotu zamówienia;
2) zmiany wynagrodzenia z powodu zmian urzêdowo obowi±zuj±cej stawki podatku od towarów i us³ug (VAT);
3) zmiany terminu realizacji zamówienia, w przypadku:
a) wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej ...
b) wyst±pienia warunków uniemo¿liwiaj±cych zastosowanie technologii przewidzianej w Dokumentacji, je¶li spowoduje to wstrzymanie robót lub uniemo¿liwiaj±cych w ogóle wykonywanie robót na okres d³u¿szy ni¿ 5 dni kalendarzowych nastêpuj±cych po sobie ...
c) wydania zakazu prowadzenia robót lub wstrzymania robót przez organ administracji publicznej o ile ¿±danie lub wydanie zakazu lub wstrzymania nie nast±pi³o z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ ...
d) wyst±pienia kolizji z sieciami lub urz±dzeniami gdzie celem rozwi±zania niezbêdne jest opracowanie projektu zamiennego, je¶li spowoduje to wstrzymanie robót na okres d³u¿szy ni¿ 5 dni kalendarzowych ...
e) w przypadku konieczno¶ci wykonania dodatkowych badañ, ekspertyz, analiz uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie robót, przy czym przesuniêcie terminu robót nast±pi o czas niezbêdny na wykonywanie robót po uzyskaniu powy¿szych badañ, ekspertyz lub analiz,
f) zaistnienia konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenie zmian w Dokumentacji ...
g) w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia w Dokumentacji zmian, powoduj±cych wstrzymanie lub przerwanie robót, stanowi±cych Przedmiot zamówienia, ...
h) konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, je¿eli termin ich zlecenia, rodzaj lub zakres maj± wp³yw na pierwotny termin Umowy,
4) konieczno¶ci wykonania robót zamiennych - do których wykonania wystarczy zgoda Zamawiaj±cego oraz projektanta - rozumianych jako wykonanie przez Wykonawcê Zadania w sposób odmienny od sposobu okre¶lonego w Dokumentacji; ...
5) mo¿liwo¶æ wprowadzenia lub/i zastosowania innej/lepszej technologii wykonania robót;
6) konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych;
7) zmiany wynagrodzenia przypadku zmian, o których mowa w pkt 4-6 z zastrze¿eniem, ¿e w przypadku kalkulowania robót wykraczaj±cych poza pierwotny zakres Przedmiotu zamówienia Strony opieraæ siê bêd± na cenach wynikaj±cych z Kosztorysu, a w przypadku braku analogicznych pozycji w Kosztorysie na cennikach SEKOCENBUD;
8) mo¿liwo¶æ zmiany osób, o której mowa w § 7 ust. 3 Umowy gdy: kwalifikacje wskazanej nowej osoby bêd± takie same lub wy¿sze, po z³o¿eniu przez Wykonawcê dokumentów potwierdzaj±cych posiadanie stosownych kwalifikacji i akceptacji Zamawiaj±cego;
9) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym bezpo¶redni wp³yw na realizacjê Przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia stron Umowy;
10) zmiany w zakresie odbiorów i rozliczenia finansowego z Wykonawc±, w szczególno¶ci wynikaj±ce z regulaminu Programu;
11) zmiany dotycz±ce wprowadzenia podwykonawcy lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców;
12) zmiana formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy zgodnie z ustawy pzp.
13) zmiany sposobu rozliczenia finansowego z Wykonawc±;
14) gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem zmian wprowadzonych w Programie w szczególno¶ci zmian
przepisów prawa, regulaminów, wytycznych i zaleceñ dotycz±cych Programu.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-12 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem strony https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-395e454c-ec1d-11ee-b4e0-4ac387c144e3 za pomoc± zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-12 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-11
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Na realizacjê przedmiotowego zadania Zamawiaj±cy uzyska³ dofinansowanie w ramach Programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Rz±dowy Program Odbudowy Zabytków, ustanowionego uchwa³± Rady Ministrów nr 232/2022 z dnia 23 listopada 2022 r. dla jednostek samorz±du terytorialnego (JST) na zadania inwestycyjne zwi±zane z ochron± zabytków (Wstêpna Promesa Dofinansowania Inwestycji z Rz±dowego Programu Odbudowy Zabytków NR Edycja2RPOZ/2023/2550/PolskiLad).INNE PRZETARGI Z W£OC£AWKA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy Parku im. H. Sienkiewicza - czê¶æ pó³nocna
- "¦wiadczenie us³ug kominiarskich dla Administracji Zasobów Komunalnych we W³oc³awku w obiektach bêd±cych w³asno¶ci± i w zarz±dzie Gminy Miasto W³oc³awek w 2025 roku.
- Fizyczna ochrona Prokuratury Okrêgowej we W³oc³awku, Prokuratury Rejonowej we W³oc³awku, Prokuratury Rejonowej w Radziejowie wraz z dozorem elektronicznym
- "Konserwacja budynków i lokali bêd±cych w³asno¶ci± i w zarz±dzie Gminy Miasto W³oc³awek, oraz obs³uga pogotowia lokatorskiego w 2025 roku"
- Zakup sprzêtu komputerowego, oprogramowania i licencji do obs³ugi Urzêdu Miasta
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy i wyposa¿enia Klubu M³odych PlanB w ramach zad.inw.pn.Adaptacja budynku przy ul.Zwi±zków Zawodowych na potrzeby Klubu M³odych W³oc³awek
wiêcej: przetargi w W³oc³awku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szko³ach podstawowych Gminy Stê¿yca
- Remont i przystosowanie pomieszczeñ na potrzeby realizacji projektu "Bli¿ej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin prze¿ywaj±cych problemy opiekuñczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastêpczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepe³nosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zje¿d¿alni± rurow±
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ci±g³ym
- Modernizacja i przebudowa budynku obs³ugi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównowa¿ona mobilno¶æ miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku u¿ytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowi±zuj±cych przepisów przeciwpo¿arowych
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.