eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaDostawy substancji chemicznych



Ogłoszenie z dnia 2021-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy substancji chemicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych Oddział w Legnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000027542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Złotoryjska 89

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@imn.legnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.imn.legnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Jednostka Badawczo-Rozwojowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy substancji chemicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e3ffde8-15f0-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262182

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

POIR 01.01.01.-00-1306/20-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00181522/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZPM/01/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I- Chlorek wapnia dwuwodny:
Stan fizyczny – stały
Wzór chemiczny - CaCI2*2H2O
Zawartość głównej substancji – co najmniej 77%
Numer CAS 10043-52-4/10035-04-8
Numer WE 233-140-8
Sposób pakowania – worki 25kg netto.
Przewidywana maksymalna wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy – 115 000 kg, min. 5000kg w ciągu jednego miesiąca.
Ze względu na specyfikę działań Zamawiającego, wskazane ilości są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji przedmiotu umowy w zależności od rzeczywistych potrzeb. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie min.tj. 80 500 kg w trakcie trwania umowy. Wykonawca nie będzie miał prawa dochodzenia roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu realizacji dostawy w ilości mniejszej niż określona powyżej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24312120-1 - Chlorki

4.5.5.) Wartość części: 190957,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Wodorotlenek sodu płatki:
Stan fizyczny – stały
Wzór chemiczny – NaOH
Zawartość głównej substancji – co najmniej 98%
Numer CAS 1310-73-2
Numer WE 215-185-5
Sposób pakowania – worki 25kg netto
Przewidywana maksymalna wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy – 84 000 kg, min. 3000kg w ciągu jednego miesiąca.
Ze względu na specyfikę działań Zamawiającego, wskazane ilości są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji przedmiotu umowy w zależności od rzeczywistych potrzeb. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie min.tj. 63 000 kg w trakcie trwania umowy. Wykonawca nie będzie miał prawa dochodzenia roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu realizacji dostawy w ilości mniejszej niż określona powyżej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24311520-8 - Wodorotlenek sodu

4.5.5.) Wartość części: 267943,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Amoniak roztwór 25%
Stan fizyczny – ciekły
Wzór chemiczny – NH3Q
Zawartość głównej substancji – co najmniej 24,0 %
Numer CAS 1336-21-6
Numer WE 215-647-6
Sposób pakowania – kontener IBC obj. 1000 l z paletą plastikową, 1000L.
Przewidywana maksymalna wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy – 16 000 kg, min. 1000kg w ciągu dwóch miesięcy.
Ze względu na specyfikę działań Zamawiającego, wskazane ilości są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji przedmiotu umowy w zależności od rzeczywistych potrzeb. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie min.tj. 12 000 kg w trakcie trwania umowy. Wykonawca nie będzie miał prawa dochodzenia roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu realizacji dostawy w ilości mniejszej niż określona powyżej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24413100-3 - Ciekły amoniak

4.5.5.) Wartość części: 17121,60 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV - Nadtlenek wodoru roztwór 30%
Stan fizyczny – ciekły
Wzór chemiczny - H2O2
Zawartość głównej substancji – co najmniej 29%
Numer CAS 7722-84-1
Numer WE 231-765-0
Sposób pakowania – kontener IBC obj. 1000 l z paletą plastikową.
Przewidywana maksymalna wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy – 5 000 kg, min. 1000kg w ciągu czterech miesięcy.
Ze względu na specyfikę działań Zamawiającego, wskazane ilości są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji przedmiotu umowy w zależności od rzeczywistych potrzeb. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie min.tj. 3 750 kg w trakcie trwania umowy. Wykonawca nie będzie miał prawa dochodzenia roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu realizacji dostawy w ilości mniejszej niż określona powyżej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24315300-8 - Nadtlenek wodoru

4.5.5.) Wartość części: 8517,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176812,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253195,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 308926,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 308926,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 308926,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Brenntag Polska Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 749-15-15-495

7.3.3) Ulica: J. Bema 21

7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 308926,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Brenntag Polska Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 749-15-15-495

7.3.3) Ulica: J. Bema 21

7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9532,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9532,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9532,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Brenntag Polska Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 749-15-15-495

7.3.3) Ulica: J. Bema 21

7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9532,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.