eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaBudowa schroniska dla bezdomnych zwierząt w Gminie Stalowa Wola



Ogłoszenie z dnia 2024-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa schroniska dla bezdomnych zwierząt w Gminie Stalowa Wola

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158194710

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-acdbd3ae-a548-11ee-953e-c2ea26915e21

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa schroniska dla bezdomnych zwierząt w Gminie Stalowa Wola

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acdbd3ae-a548-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262204

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042222/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.85 Budowa schroniska dla bezdomnych zwierząt w Gminie Stalowa Wola

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00576931

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.243.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3758092,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:
„Budowa schroniska dla bezdomnych zwierząt w Gminie Stalowa Wola”

2) Zasadniczy zakres robót obejmuje wykonanie:
Na zadanie inwestycyjne, obejmujące wykonanie przedmiotowego obiektu, będą składać się niżej wymienione roboty budowlane:
-budowa budynku schroniska w zabudowie wolnostojącej, wykonany w technologii tradycyjnej, parterowy, więźba dachowa o konstrukcji drewnianej, kryty blachą trapezową,
-wykonanie przyłącza wodociągowego oraz przyłącza elektroenergetycznego wraz
zabezpieczeniem miejsc skrzyżowań z istniejącą infrastrukturą,
-budowa bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe wraz z kanalizacją sanitarną,
-budowa dwóch bezodpływowych zbiorników na deszczówkę wraz z zewnętrzną instalacją deszczową,
-budowa 30 kojców dla psów posadowionych na stopach fundamentowych,
-wybieg dla psów,
-oświetlenie terenu,
-wykonanie utwardzenia terenu z kostki betonowej (w tym ciąg pieszo-jezdny i parking),
-ogrodzenie terenu z paneli ogrodzeniowych ocynkowanych ogniowo
- pozostałe roboty towarzyszące zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym i przedmiarami robót

Dane ogólne projektowanego budynku:
- Długość – 21,39 m2,
-Szerokość – 11,00 m,
- Wysokość od poz. terenu – 5,09 m,
-Powierzchnia zabudowy – 179,35 m2,
- Powierzchnia użytkowa – 143,41 m2,
-Kubatura – 848,50 m3,
- Kategoria obiektu budowlanego – XI.

Schronisko zaprojektowano jako budynek parterowy, wolnostojący na terenie działek nr ew. 1852/2,1860/2, 1861/2, 1862/2, 1643/26, 1643/28. 1643/63, 1643/61, 1643/65 położonych w obrębie ewidencyjnym 181801_1.0003, jednostka ewidencyjna 181801_1 Stalowa Wola.
Poziom posadzki +0,15m względem istniejącego terenu. Ściany murowane w technologii tradycyjnej.
Przyjęto wymianę gruntu pod fundamentami do głębokości ok. -1,5m. Zastosowano fundamenty bezpośrednio wykonywane w wykopie, żelbetowe ławy i stopy. Strop z płyt kanałowych gr. 24 cm. Na stropie więźba dachowa o konstrukcji drewnianej kryta blachą trapezową, kąt nachylenia połaci dachowych9°. Dach osłonięty attyką pokrytą alucobondem. Przewidziano żelbetowe, bezodpływowe zbiorniki na deszczówkę i nieczystości ciekłe.

Wejście główne do budynku od strony południowej. Od strony północnej dodatkowe wejście na plac z kojcami, także od strony północnej tymczasowy wjazd na działkę natomiast docelowy poprzez przewidzianą drogę 1KDL wg. MPZP. Trasa przyłącza wodociągowego oraz elektroenergetycznego krzyżuje się m.in. z gazociągiem wysokiego ciśnienia DN700.

Zakres robót dla zaprojektowanego budynku, zagospodarowania terenu oraz pozostałych branż rozpatrywać na podstawie: projektu budowlanego, wykonawczego (dokumentacja rysunkowa, opisy techniczne, załączniki) oraz przedmiarów robót.

Wymagania dotyczące realizacji inwestycji:
Zamawiający wymaga aby prowadzenie robót budowlanych oraz branżowych każdego kolejnego dnia odbywały się pod bezpośrednim nadzorem osób posiadających stosowne uprawnienia budowlane (odpowiednie dla poszczególnych zakresów), tj.:
- kierownik budowy (branża konstrukcyjna budowlana)
- kierownik robót branży sanitarnej,
- kierownik robót branży elektrycznej.

Wykonawca wykona prace budowlane objęte niniejszym zamówieniem w sposób kompleksowy, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, normatywami, instrukcjami oraz innymi przepisami dotyczącymi wykonawstwa, w tym zgodnie min. z:

a) Przepisami zawartymi w Ustawie Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz.U.2023 poz. 682 z póź. zm.);

b) Przepisami zawartymi w Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2022 r., poz. 1225 z późniejszymi zmianami);

c) Wszystkimi przepisami i normami mającymi zastosowanie i wpływ na kompletność i prawidłowość wykonania zadania oraz docelowe bezpieczeństwo użytkowania wraz z trwałością.

d) Współczesną wiedzą techniczną oraz w sposób zapewniający właściwą jakość tych prac.

Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania zadania i uzyskania niezbędnych pozwoleń.

Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja: Załącznik nr 6.1- Dokumentacja projektowa, Załącznik nr 6.2 - STWiORB, Przedmiary, Załącznik nr 1 – Wzór umowy.


3) Wizja lokalna.
Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanej inwestycji, w tym dokonanie wszelkich niezbędnych oględzin, pomiarów i innych czynności prowadzących do należytego wykonania i do uzyskania przez Wykonawcę odpowiedniej wiedzy (w tym o celach i oczekiwaniach Zamawiającego względem planowanej inwestycji) do należytego wykonania przedmiotu Umowy. Brak udziału w wizji lokalnej obiektów nie wyklucza możliwości składania ofert.

4) Lokalizacja inwestycji:
Działka nr ewid.: 1852/2, 1860/2, 1861/2, 1862/2, 1643/26, 1643/28. 1643/63, 1643/61, 1643/65.
Jednostka ewidencyjna: 181801-1 Stalowa Wola, obręb ewidencyjny 181801_1.0003
5) Wykonawca stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp zobowiązany będzie do:
a) Zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie robót malarskich, ciesielskich, zbrojarskich, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.U. z 2023r. poz. 1465).
b) Powyższy wymóg nie dotyczy kierownika budowy/robót ponieważ zgodnie z art.12 ustawy Prawo budowlane działalność obejmującą kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi może wykonywać osoba pełniąca samodzielną funkcję techniczną w budownictwie. Samodzielną funkcję techniczną w budownictwie mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające uprawnienia budowlane. Uprawnienia budowlane przyznawane są imiennie. W związku z powyższym do kierowania robotami budowlanymi nie jest wymagane nawiązanie stosunku pracy pod kierownictwem pracodawcy. Powyższy wymóg nie jest skuteczny w przypadku gdy ww. czynności będą powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które ww. czynności będą wykonywać osobiście na podstawie łączącego je z Wykonawcą stosunku cywilnoprawnego.
c) Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

6) Zamawiający zgodnie z art. 121 ustawy Pzp zastrzega obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia dotyczącej prac związanych z wykonaniem robót żelbetowych i murowanych elementów konstrukcyjnych budynku.
7) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia kluczowych zgodnie z art. 60 ustawy Pzp;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45262310-7 - Zbrojenie

45262300-4 - Betonowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

44220000-8 - Stolarka budowlana

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2589753,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2837450,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2589753,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane "NOWBUD" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 830020945

7.3.4) Miejscowość: Sandomierz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2589753,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.