eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieprz"Kompleksowa termomodernizacja budynków wiejskich domów kultury w Gierałtowicach oraz w Gierałtowiczkach"



Ogłoszenie z dnia 2024-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Kompleksowa termomodernizacja budynków wiejskich domów kultury w Gierałtowicach oraz w Gierałtowiczkach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wieprz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182143

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Centralna 5

1.5.2.) Miejscowość: Wieprz

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-122

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wieprz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieprz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a6fca32-cefa-11ee-875e-a22221c84ba7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowa termomodernizacja budynków wiejskich domów kultury w Gierałtowicach oraz w Gierałtowiczkach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a6fca32-cefa-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262222

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022582/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Kompleksowa termomodernizacja budynków wiejskich domów kultury w Gierałtowicach oraz w Gierałtowiczkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) „Wzmocnienie efektywności energetycznej obiektów lokalnej aktywności społecznej”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00210768

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IOS.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Termomodernizacja WDK w Gierałtowicach i Gierałtowiczkach Zakres robót WDK Gierałtowice:
Wykonanie termomodernizacji budynku użyteczności publicznej WDK, Ochotniczej Straży Pożarnej (OSP) oraz Zespołu Opieki Zdrowotnej (ZOZ) zlokalizowanego w miejscowości Gierałtowice przy ul. Św. Marcina 8, na działce nr 913/4.
Zakres robót obejmuje:
1) Montaż instalacji c.o. (system grzewczy), montaż wodnej nagrzewnicy powietrza oraz modernizacja instalacji c.o.,
2) Docieplenie - ściana wewnętrzna,
3) Docieplenie – strop przy przepływie ciepła z dołu do góry,
4) Wymiana stolarki drzwiowej (drzwi zewnętrzne stare), demontaż starych drzwi i montaż nowych spełniających WT 2021,
5) Wymiana stolarki okiennej (okna PCV stare), demontaż starych okien i montaż nowych spełniających WT 2021,
6) Docieplenie podłoga na gruncie.

Zakres robót WDK Gierałtowiczki:
Wykonanie termomodernizacji budynku użyteczności publicznej WDK Gierałtowiczki zlokalizowanego w miejscowości Gierałtowiczki przy ul. Pogodna 35, na działce nr 108/4.
Zakres robót obejmuje:
1) Wymiana kotła (system grzewczy), demontaż istniejącego kotła i montaż nowego gazowego kondensacyjnego wraz automatyką pogodową i sterownikiem pokojowym,
2) Wymiana stolarki drzwiowej - demontaż istniejących drzwi i montaż nowej spełniającej WT 2021,
3) Wymiana stolarki okiennej - demontaż istniejących okien i montaż nowej spełniającej wymagania cieplne WT 2021,
4) Docieplenie – ściana zewnętrzna (ściana zewnętrzna południowo – zachodnia),
5) Wymiana źródła ciepła (ciepła woda użytkowa), wymiana kotła wspólnego dla co i cwu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.5.) Wartość części: 335660,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 –Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej na budynkach WDK w Gierałtowicach i Gierałtowiczkach

Zakres robót WDK Gierałtowice:
Wykonanie instalacji PV dla budynku użyteczności publicznej WDK Gierałtowice zlokalizowanego w miejscowości Gierałtowice przy ul. Św. Marcina 8, na działce nr 913/4.
Zakres robót obejmuje budowę mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z zabudową trzech generatorów fotowoltaicznych, trzech falowników fotowoltaicznych, a także modernizację instalacji zasilającej (w tym wymiana/zabudowa nowych rozdzielnic elektrycznych), rozbudowę istniejącej instalacji odgromowej.

Zakres robót WDK Gierałtowiczki:
Wykonanie instalacji PV dla budynku użyteczności publicznej WDK Gierałtowice zlokalizowanego w miejscowości Gierałtowiczki przy ul. Pogodnej 35, na działce nr 108/4.
Zakres robót obejmuje budowę mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz wraz z zabudową generatora fotowoltaicznego, falownika fotowoltaicznego, a także modernizację instalacji zasilającej w tym wyniesienie istn. układu pomiarowego, wykonanie nowego przeciwpożarowego wyłącznika prądu, zabudowa nowych rozdzielnic elektrycznych, konieczny remont i rozbudowę istniejącej instalacji odgromowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 177589,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu złożono 9 ofert w zakresie części 1. W wyniku oceny złożonych ofert najwyżej ocenioną została oferta nr 10 za cenę : 723 176,33 zł.
Przed upływem terminu otwarcia ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części 1 zamówienia tj.: 348 574,16 zł. Jak wynika z powyższego, cena najwyżej ocenionej oferty okazała się wyższa od zaplanowanych środków finansowych na wykonanie części 1 zamówienia . Po analizie możliwości finansowych jednostki Zamawiający stwierdził, że nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do kwoty 723 176,33 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 723176,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1003559,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu złożono 6 ofert w zakresie części 2. W wyniku oceny złożonych ofert najwyżej oceniona została oferta nr 11 z za cenę : 386 195,34 zł.
Przed upływem terminu otwarcia ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części 2 zamówienia tj.: 184421,84zł.
Jak wynika z powyższego, cena najwyżej ocenionej oferty okazała się wyższa od zaplanowanych środków finansowych na wykonanie części 2 zamówienia . Po analizie możliwości finansowych jednostki, Zamawiający stwierdził, że nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do kwoty 386 195,34 zł

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 386195,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386195,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.