Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00002705/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja budynku oświaty na żłobek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dygowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Dygowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-113
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 358 41 95
1.5.8.) Numer faksu: +48 94 712 60 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@dygowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dygowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a2f01909-a96c-11ee-a06e-7a3efa1993971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja budynku oświaty na żłobek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2f01909-a96c-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262355
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00002705
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BPP.7013.323.II.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 895900,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa istniejącego budynku oświaty - Gminnego Centrum, wraz niezbędną infrastrukturą na części działki nr 480/2 w obrębie Dygowo w gminie Dygowo.
W istniejącym budynku Gminnego Centrum w kondygnacji parteru prowadzone są usługi związane z dzienną opieką dzieci – oddział żłobkowo przedszkolny. Opracowanie ma na celu doprowadzenie tej części do zgodności z obowiązującymi przepisami dla pomieszczeń żłobka. Na poddaszu znajdują się pomieszczenia użytkowe na inne cele Centrum tj. dodatkowe pomocnicze pomieszczenia w tym gospodarczo magazynowe służące potrzebom żłobka wraz z pomieszczeniem sanitarnym.
Opracowanie nie obejmuje szczegółowo tej części budynku - poddasza poza montażem zgodnych z przepisami schodów zewnętrznych prowadzących do tych pomieszczeń. Istniejące schody wewnętrzne nie mają wymaganych parametrów i nie ma możliwości przebudowy ich w celu dostosowania do wymaganych przepisów.
Dostosowanie lokalu żłobka przewidziano w oparciu o §1, ust.2 ROZPORZĄDZENIA MINISTRA PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ z dnia 10 lipca 2014 r. w sprawie wymagań lokalowych sanitarnych jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy, tj. że dopuszcza się prowadzenie żłobka w lokalu znajdującym się w budynku lub jego części, które nie spełniają wymagań określonych w przepisach w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, oraz wymagań ochrony ppoż dla kategorii zagrożenia ludzi ZL II pod warunkiem spełnienia innych wytycznych §1 ust.2, które są dla obiektu zapewnione.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262690-4 - Remont starych budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262700-8 - Przebudowa budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 7
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 895900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 999000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 895900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane IN-TECH Janusz Paprocki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330033700
7.3.3) Ulica: Drawska 54
7.3.4) Miejscowość: Świdwin
7.3.5) Kod pocztowy: 78-300
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 895900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-17PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa 2 budynków mieszkalno-usługowych wielorodzinnych przy ul. Św. Anny oraz Św. Jacka w Wejherowie.
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 1 w Oleśnicy
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 4 w Oleśnicy
- "Poprawa zasobów wodnych w Gminie Sadowie - etap I" - powt.
- Budowa szybu windowego z montażem windy osobowej w budynku Sądu Rejonowego w Kluczborku przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 15
- Modernizacja poprzez remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Krzynowłodze Wielkiej.
więcej: Remont starych budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.