Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00281712/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-29
- 2023/BZP 00285999/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-03
- 2023/BZP 00385096/01 - Wynik z dnia 2023-09-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia przejść dla pieszych. Wykonanie robót budowlanych na terenie dzielnic z podziałem na 5 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010270068
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chmielna 120
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-801
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@zdm.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdm.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia przejść dla pieszych. Wykonanie robót budowlanych na terenie dzielnic z podziałem na 5 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91a9e16d-0c15-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00262358
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00008940/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Doświetlenie przejść dla pieszych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.zdm.waw.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.zdm.waw.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDM/UM/DZP/42/TP/32/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia przejść dla pieszych. Wykonanie robót budowlanych na terenie następujących dzielnic: Bemowo, Ochota, Rembertów, Ursus, Ursynów, Włochy
4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie terminu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia przejść dla pieszych. Wykonanie robót budowlanych na terenie następujących dzielnic: Białołęka, Bielany, Targówek, Żoliborz – Część 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie terminu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia przejść dla pieszych. Wykonanie robót budowlanych na terenie następujących dzielnic: Mokotów, Śródmieście, Wola – Część 3
4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie terminu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia przejść dla pieszych. Wykonanie robót budowlanych na terenie następujących dzielnic: Praga Południe, Wawer – Część 4
4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie terminu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia przejść dla pieszych. Wykonanie robót budowlanych na terenie następujących dzielnic: Praga Północ, Wesoła – Część 5
4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie terminu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykonawca uzyskał średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie „rachunków zysku i strat” pozycja „przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów” lub „przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi”) w wysokości nie mniejszej niż:Część 1,: 800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych 00/100);
Część 2: 800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych 00/100)
Część 3: 800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych 00/100)
Część 4: 800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych 00/100
Część 5: 800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych 00/100).
2. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej
Część 1: 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100);
Część 2: 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100)
Część 3: 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100)
Część 4: 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100)
Część 5: 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100).
3. zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
3.1. Wykonawca nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: wykonał:
Część 1:
3 zamówienia o wartości łącznej nie mniej niż 1 500 000,00 zł brutto na remont lub budowę oświetlenia ulicznego lub zewnętrznego, w tym jeden z nich na kwotę co najmniej
750 000,00 zł brutto.
Część 2:
3 zamówienia o wartości łącznej nie mniej niż 1 500 000,00 zł brutto na remont lub budowę oświetlenia ulicznego lub zewnętrznego, w tym jeden z nich na kwotę co najmniej
750 000,00 zł brutto.
Część 3:
3 zamówienia o wartości łącznej nie mniej niż 1 500 000,00 zł brutto na remont lub budowę oświetlenia ulicznego lub zewnętrznego, w tym jeden z nich na kwotę co najmniej
750 000,00 zł brutto.
Część 4:
3 zamówienia o wartości łącznej nie mniej niż 1 500 000,00 zł brutto na remont lub budowę oświetlenia ulicznego lub zewnętrznego, w tym jeden z nich na kwotę co najmniej
750 000,00 zł brutto.
Część 5:
3 zamówienia o wartości łącznej nie mniej niż 1 500 000,00 zł brutto na remont lub budowę oświetlenia ulicznego lub zewnętrznego, w tym jeden z nich na kwotę co najmniej 750 000,00 zł brutto.
UWAGA!
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część należy spełnić następujące warunki:
3 zamówienia o wartości łącznej nie mniej niż 3 000 000,00 zł brutto na remont lub budowę oświetlenia ulicznego lub zewnętrznego, w tym jeden z nich na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł brutto.
Przez oświetlenie uliczne lub zewnętrzne Zamawiający rozumie oświetlenie dróg, ciągów pieszych, pieszo-rowerowych, dróg rowerowych, parkingów zewnętrznych, parków i innych terenów zielonych lub placów, realizowanych przy użyciu urządzeń i elementów oświetleniowych.
4. Wykonawca ma do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnymi do wykonania zamówienia publicznego, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze. zm.), zgodnie z poniższym wykazem:
Lp. - Stanowisko - Wymagana liczba osób – Okres posiadania wymaganych uprawnień - Doświadczenie zawodowe (liczba lat pracy na danym stanowisku) – podstawa dysponowania.
Dot. części 1,:
Kierownik robót *1) - 1 osoba - 3 lata - 3 lata - podstawa dysponowania
Brygadzista *2) - 1 osoba - 3 lata - 3 lata - podstawa dysponowania
Monter elektryk *3) – 5 osób – 1 rok – 1 rok – podstawa dysponowania
Dot. części 2
Kierownik robót *1) - 1 osoba - 3 lata - 3 lata - podstawa dysponowania
Brygadzista *2) - 1 osoba - 3 lata - 3 lata - podstawa dysponowania
Monter elektryk *3) – 5 osób – 1 rok – 1 rok – podstawa dysponowania
Dot. części 3
Kierownik robót *1) - 1 osoba - 3 lata - 3 lata - podstawa dysponowania
Brygadzista *2) - 1 osoba - 3 lata - 3 lata - podstawa dysponowania
Monter elektryk *3) – 5 osób – 1 rok – 1 rok – podstawa dysponowania
Dot. części 4
Kierownik robót *1) - 1 osoba - 3 lata - 3 lata - podstawa dysponowania
Brygadzista *2) - 1 osoba - 3 lata - 3 lata - podstawa dysponowania
Monter elektryk *3) – 5 osób – 1 rok – 1 rok – podstawa dysponowania
Dot. części 5
Kierownik robót *1) - 1 osoba - 3 lata - 3 lata - podstawa dysponowania
Brygadzista *2) - 1 osoba - 3 lata - 3 lata - podstawa dysponowania
Monter elektryk *3) – 5 osób – 1 rok – 1 rok – podstawa dysponowania
UWAGA!
W przypadku złożenie ofert na realizację więcej niż 1 części należy spełnić następujące wymagania:
Kierownik robót *1) - 1 osoba - 3 lata - 3 lata - podstawa dysponowania
Brygadzista *2) - 2 osoby - 3 lata - 3 lata - podstawa dysponowania
Monter elektryk *3) – 10 osób – 1 rok – 1 rok – podstawa dysponowania
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia składanych na wezwanie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. sprawozdania finansowego albo jego części, w przypadku gdy sporządzenie sprawozdania wymagane jest przepisami kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli podlega ono badaniu przez firmę audytorską zgodnie z przepisami o rachunkowości, również odpowiednio ze sprawozdaniem z badania sprawozdania finansowego, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających w szczególności przychody oraz aktywa i zobowiązania – za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres.
Z załączonej części sprawozdania finansowego powinno wynikać, że sprawozdanie spełnia wymogi art. 52 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, tj. że sprawozdanie finansowe zostało podpisane - z podaniem zarazem daty podpisu – przez osobę, której powierzono prowadzenie ksiąg rachunkowych, i kierownika jednostki, a jeżeli jednostką kieruje organ wieloosobowy – przez wszystkich członków tego organu. W przypadku odmowy podpisu wymagane jest załączenie pisemnego uzasadnienia dołączonego do sprawozdania finansowego.
2. dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (zawierających potwierdzenie zapłaty ubezpieczenia – w przypadku gdy z treści przedstawionych dokumentów nie wynika, że ubezpieczyciel ponosi odpowiedzialność jeszcze przed zapłaceniem składki lub jej pierwszej raty). Wyjaśnienie: zgodnie z art. 814 §1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2022 r. poz. 1360, z późn. zm.) jeżeli nie umówiono się inaczej, odpowiedzialność ubezpieczyciela rozpoczyna się od dnia następującego po zawarciu umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia następnego po zapłaceniu składki lub jej pierwszej raty).
3. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - załącznik nr 2 („Doświadczenie Wykonawcy”).
Do powyższego wykazu powinny być dołączone dowody określające, czy wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
4. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 3 („Wykaz osób”).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości:Część 1: 18 700,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy siedemset złotych 00/100)
Część 2: 15 300,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy trzysta złotych 00/100)
Część 3: 16 300,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy trzysta złotych 00/100)
Część 4: 19 200,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy dwieście złotych 00/100)
Część 5: 19 400,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysiące czterysta złotych 00/100)
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zdm-waw.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-03 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-01
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z uwagi na warunki techniczne ograniczające liczbę znaków w nazwie postępowania, została ona skrócona. Pełna nazwa postępowania to:"1. Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia przejść dla pieszych. Wykonanie robót budowlanych na terenie następujących dzielnic: Bemowo, Ochota, Rembertów, Ursus, Ursynów, Włochy – Część 1
2. Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia przejść dla pieszych. Wykonanie robót budowlanych na terenie następujących dzielnic: Białołęka, Bielany, Targówek, Żoliborz – Część 2
3. Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia przejść dla pieszych. Wykonanie robót budowlanych na terenie następujących dzielnic: Mokotów, Śródmieście, Wola – Część 3
4. Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia przejść dla pieszych. Wykonanie robót budowlanych na terenie następujących dzielnic: Praga Południe, Wawer – Część 4
5. Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia przejść dla pieszych. Wykonanie robót budowlanych na terenie następujących dzielnic: Praga Północ, Wesoła – Część 5 "
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
- cena ofertowa brutto: 60%
- wydłużenie terminu gwarancji: 40%
2. Ocena ofert w zakresie przedstawionych kryteriów zostanie dokonana według następujących zasad:
2.1. W zakresie kryterium „cena ofertowa brutto” oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą:
Cena minimalna
------------------------------ x 60 pkt
Cena ofertowa
gdzie:
cena minimalna – cena ofertowa brutto oferty najtańszej
cena ofertowa – cena ofertowa brutto oferty ocenianej.
Obliczenie punktacji w kryterium „cena ofertowa brutto” dokonane będzie do dwóch miejsc po przecinku.
2.2. W zakresie kryterium „wydłużenie terminu gwarancji” oferta może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z tabelą:
Gwarancja Ilość otrzymanych punktów
3 lata 0 pkt
5 lata 20 pkt
7 lat 40 pkt
Uwaga!
Wykonawca maksymalnie może otrzymać 40 pkt w przypadku zadeklarowania 7 letniego okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane. Natomiast w przypadku zadeklarowania 3 letniego okresu gwarancji wykonawca uzyska 0 pkt.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i montaż magazynów energii elektrycznej dla Gminy Popów"
- "Budowa instalacji automatycznego nawadniania boiska głównego w Rosanowie"
- Roboty budowlane w podziale na 2 zadania: Zad. nr 1 remont III i IV piętra w SDM Pasat Polit. Mor. w Sz-nie ul. Starzyńskiego 9, Zad. nr 2 remont III i IV piętra w SDM Korab Polit. Mor. w Sz-nie
- Budowa kanalizacji sanitarnej od granicy z Gminą Lubień do oczyszczalni ścieków w Pcimiu
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z budową hydroforni i rozbudową sieci wodociągowej w Gminie Miączyn
- Modernizacja dachu i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku I LO w Nowogardzie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.