Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00203223/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wymiana piasku i żwiru na placach zabaw
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu
1.3.) Oddział zamawiającego: MZDIM Bytom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240136989
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Smolenia 35
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzdim.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzdim-bytom.logintrade.net/zapytania_email,127174,754ef5c0c09b2069d4ee3f0268197ecd.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana piasku i żwiru na placach zabaw2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bb61e1d-ea6f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00262454
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034972/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Wymiana piasku w piaskownicach na placach zabaw
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203223
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DNP.260.19.2023.TP2.U
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wymianie piasku i żwiru na placach zabaw. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, transport, dostawę, rozplantowanie oraz wywiezienie wybranego materiału.
2. Szacunkowe ilości piasku i żwiru :
a) piasek płukany: o granulacji od 0,2 do 2,00 mm - w ilości 1161 ton,
b) żwir płukany: o granulacji od 2,0 do 8,00 mm - w ilości 79 ton,
3. Zamawiający dopuszcza realizację usługi przy zachowaniu poniższych wytycznych w kwestii piasku:
a) Wykonawca oświadcza, że dostarczony piasek posiada stosowne świadectwa PZH (posiada stosowny atest PZH),
b) piasek nie może zawierać skaleń i zbryleń oraz zanieczyszczeń wszelkiego rodzaju,
c) uziarnienie w miarę jednolite,
d) bez cząsteczek pyłowych i iłowych. Wielkość cząstek można określić za pomocą badania sitowego wg. EN 933-1,
e) piasek nie może zawierać jakichkolwiek, nawet minimalnych śladów zanieczyszczeń gliniastych.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyrywkowego sprawdzenia jakości dostarczonej partii materiału. W przypadku zakwestionowania jakości materiału Wykonawca odbierze partię na koszt własny.
5. Zakres zamówienia obejmuje:
a) wybranie w całości zużytego piasku i żwiru z placów zabaw zgodnie z załączonym wykazem;
b) wywiezienie wybranego piasku i żwiru w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Bytomia (materiał zostanie odebrany przez podmiot trzeci, który przekaże Zamawiającemu karty odbioru odpadu);
c) wykonanie dezynfekcji wewnętrznej powierzchni piaskownicy preparatem
przeznaczonym do dezynfekcji piaskownic publicznych;
d) nasypanie nowego piasku i żwiru wraz z jego plantowaniem;
e) uporządkowanie terenu po wykonanych czynnościach.
6. Po wybraniu piasku Wykonawca winien przeprowadzić dezynfekcję podłoża piaskownicy. Dezynfekcję wewnętrznej powierzchni piaskownicy należy przeprowadzić poprzez równomierne rozprowadzenie preparatu przeznaczonego do dezynfekcji piaskownic, na odkażanej powierzchni. Zabieg należy wykonać zgodnie z zaleceniami producenta środka dezynfekującego. Należy przestrzegać zaleceń dot. m.in. ilości preparatu, metody przeprowadzania dezynfekcji jak i czasu, który preparat musi pozostać na dezynfekowanej powierzchni.
7. W zakresie wykonania zamówienia w niżej wymienionych lokalizacjach, obowiązujący tonaż samochodów dostarczających materiał do wymiany wynosi maksymalnie
do 3,5 t.
a) Park Kachla
b) Park Fazaniec
c) Park Konopnickiej
d) Park Amendy
e) Park Łagiewnicki
f) Park Grota.
8. Poszczególne ilości piasku i żwiru określone w Załącznikach nr 1a oraz 1b – „Wykaz lokalizacji” są orientacyjne (szacunkowe). Faktyczne ilości zlecane w okresie realizacji zamówienia mogą się różnić od ilości zakładanych (szacowanych). Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn faktycznie wykonanych prac zgodnie z harmonogramem i cen ryczałtowych jednostkowych podanych w ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14211000-3 - Piasek
14211100-4 - Piasek naturalny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357597,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Broda Trans Elżbieta Broda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 278079687
7.3.3) Ulica: 1 Maja 134/18
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-237
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Zabezpieczenie usług serwisowych w zakresie przeglądów i napraw przewoźnej maszyny wyciągowej typu B-1200/DC-50 dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Wymiana konsol i uchwytów kablowych w szybie "Staszic" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń Pompownia "Pstrowski"
- Zakup i dostawa roślin do nasadzeń na terenie Gminy Bytom wraz z roślinami cebulowymi - w pięciu zadaniach.
- Dostawa wyrobów medycznych do aparatów do ciągłej terapii nerkozastępczej - II
- Usunięcie odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania, tj. z terenu nieruchomości położonej przy ul. Gierymskiego w Wojkowicach na działce o nr 286/3 " dla SRK S.A.
- "Dostawa zbrojenia szybowego dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział CZOK z podziałem na 4 cześci.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup kruszyw na remont fragmentów drogi leśnej nr 50 o nr inw. 220/507 uszkodzonych w wyniku powodzi we wrześniu 2024 roku w Nadleśnictwie Międzylesie
- Bieżące utrzymanie dróg na trenie Gminy Raczki w 2025r.
- "Sukcesywna dostawa kruszywa drogowego (betonowego) na drogi gruntowe zarządzane przez Zarząd Powiatu w Siedlcach "
- Dostawa mat. bud. na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja Infrastruktury Podstawowej Opieki Zdrowotnej w celu poprawy jakości świadczonych usług w SP ZOZ w Sokółce
- Dostawa pospółki 0-31,5 mm (C50/30) i mieszanki kruszywa łamanego 0-31,5 mm (C50/30) oraz świadczenie usług w zakresie profilowania nawierzchni dróg gruntowych, żwirowych i żużlowych wraz
- Dostawa grysów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.