Og³oszenie z dnia 2021-11-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00000258/01 - Wynik z dnia 2022-01-03
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
ZP/TP/2021/49 - siatki przepuklinowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SPECJALISTYCZNE CENTRUM MEDYCZNE IM. ¦W. JANA PAW£A II SPÓ£KA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020493961
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Paw³a II 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Polanica-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-320
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@scm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.scm.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/TP/2021/49 - siatki przepuklinowe
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-627f5794-4070-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00262454
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.scm.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.scm.pl, zp@scm.pl, epuap
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 12. Informacje o sposobie porozumiewania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami oraz przekazywania o¶wiadczeñ
i dokumentów, a tak¿e wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania siê z Wykonawcami.
12.1 W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej na adres zp@scm.pl.
Pytania do Zamawiaj±cego mo¿na zadawaæ na adres zp@scm.pl z wyra¼nym podaniem w tytule symbolu postêpowania ZP/TP/2021/49- siatki przepuklinowe
12.2. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami: Ma³gorzata Siedlecka, Dominika Tust-Kopeæ na adres email zp@scm.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty w postaci katalogu
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 22. Klauzula informacyjna
Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej - ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych lub RODO) informujemy, ¿e:
Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Specjalistyczne Centrum Medyczne im. ¶w. Jana Paw³a II spó³ka akcyjna z siedzib± w Polanicy-Zdroju (dalej: Spó³ka).
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego oznaczonego ZP/TP/2021/49 – siatki przepuklinowe.
W zwi±zku z przetwarzaniem Pañstwa danych osobowych przys³uguj± Pañstwu: prawo dostêpu do swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania - o ile zachodz± okoliczno¶ci i przypadki okre¶lone prawem.
Maj± Pañstwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO.
Zakres danych, które przetwarzamy jest niezbêdny do osi±gniêcia wskazanego wy¿ej celu. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Niepodanie okre¶lonych danych skutkuje brakiem mo¿liwo¶ci rozpatrzenia przez nas Pañstwa oferty.
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
Na podstawie Pañstwa danych osobowych Administrator nie bêdzie podejmowa³ wobec Pañstwa zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji bêd±cych wynikiem profilowania.
Pañstwa dane mog± byæ przekazane podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowi±zuj±cego prawa.
Mog± Pañstwo realizowaæ swoje prawa kieruj±c korespondencjê na adres: Specjalistyczne Centrum Medyczne im. ¶w. Jana Paw³a II spó³ka akcyjna 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Jana Paw³a II 2,
Mog± Pañstwo równie¿ napisaæ do Inspektora Ochrony Danych w Spó³ce na adres e-mail: daneosobowe@scm.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/2021/49 - siatki przepuklinowe
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 01-
Siatka przepuklinowa do zabiegów laparoskopowych typu IPOM
Lekka monofilamentna siatka polipropylenowa
Siatka do zaopatrywania przepuklin pêpkowych,
Ultralekka siatka o anatomicznym
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141120-7 - Zaciski, szwy, podwi±zki naczyniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17. Opis kryteriów, którymi Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych
kryteriów i sposobu oceny ofert
17.1. Oceny ofert bêdzie dokonywa³a komisja. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert oraz dokonywaæ poprawek oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w obliczeniu ceny, niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê zawieraj±c± b³êdy w obliczeniu ceny.
17.2. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium punktowym.
17.3. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spe³nili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie nastêpuj±cych kryteriów:
Cena 100%
17.4. Dla porównania cen z³o¿onych ofert Zamawiaj±cy stosowa³ bêdzie nastêpuj±cy wzór:
X 100% – wzór obliczenia punktów za kryterium cena
– liczba punktów otrzymanych przez dan± ofertê w kryterium cena
– cena najni¿szej oferty
– cena badanej oferty
Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.
17.5. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
17.6. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwy¿sz± ilo¶ci± punktów.
17.7. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
17.8. Je¿eli zostanie z³o¿ona oferta, której wybór prowadzi³by do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego
zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i us³ug ( t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 685, 694, 802, 1163,
1243 z pó¼n. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiaj±cy dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny
kwotê podatku od towarów i us³ug, którą mia³by obowi±zek rozliczyæ.
17.8. W ofercie, o której mowa w pkt.17.8, Wykonawca ma obowi±zek:
17.9.1 poinformowania Zamawiaj±cego, ¿e wybór jego oferty bêdzie prowadzi³ do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego;
17.9.2 wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub us³ugi, których dostawa lub ¶wiadczenie bêd± prowadzi³y do powstania obowi±zku podatkowego;
17.9.3 wskazania warto¶ci towaru lub us³ugi objêtego obowi±zkiem podatkowym Zamawiaj±cego, bez kwoty podatku;
17.9.4 wskazania stawki podatku od towarów i us³ug, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, bêdzie mia³a zastosowanie.
17.10 Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejszą ofertê w terminie zwi±zania ofertą okre¶lonym w SWZ.
17.11 Je¿eli termin zwi±zania ofertą up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿szą ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
17.12 W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 17. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca siê o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 02 -
Niewch³anialna lekka elastyczna siatka przepuklinowa
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141120-7 - Zaciski, szwy, podwi±zki naczyniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17. Opis kryteriów, którymi Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych
kryteriów i sposobu oceny ofert
17.1. Oceny ofert bêdzie dokonywa³a komisja. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert oraz dokonywaæ poprawek oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w obliczeniu ceny, niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê zawieraj±c± b³êdy w obliczeniu ceny.
17.2. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium punktowym.
17.3. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spe³nili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie nastêpuj±cych kryteriów:
Cena 100%
17.4. Dla porównania cen z³o¿onych ofert Zamawiaj±cy stosowa³ bêdzie nastêpuj±cy wzór:
X 100% – wzór obliczenia punktów za kryterium cena
– liczba punktów otrzymanych przez dan± ofertê w kryterium cena
– cena najni¿szej oferty
– cena badanej oferty
Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.
17.5. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
17.6. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwy¿sz± ilo¶ci± punktów.
17.7. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
17.8. Je¿eli zostanie z³o¿ona oferta, której wybór prowadzi³by do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego
zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i us³ug ( t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 685, 694, 802, 1163,
1243 z pó¼n. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiaj±cy dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny
kwotê podatku od towarów i us³ug, którą mia³by obowi±zek rozliczyæ.
17.8. W ofercie, o której mowa w pkt.17.8, Wykonawca ma obowi±zek:
17.9.1 poinformowania Zamawiaj±cego, ¿e wybór jego oferty bêdzie prowadzi³ do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego;
17.9.2 wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub us³ugi, których dostawa lub ¶wiadczenie bêd± prowadzi³y do powstania obowi±zku podatkowego;
17.9.3 wskazania warto¶ci towaru lub us³ugi objêtego obowi±zkiem podatkowym Zamawiaj±cego, bez kwoty podatku;
17.9.4 wskazania stawki podatku od towarów i us³ug, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, bêdzie mia³a zastosowanie.
17.10 Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejszą ofertê w terminie zwi±zania ofertą okre¶lonym w SWZ.
17.11 Je¿eli termin zwi±zania ofertą up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿szą ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
17.12 W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 17. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca siê o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
7. 1. W celu wykazania spe³niania przez Wykonawcê warunków o których mowa w art. 112 ustawy Pzp Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów i o¶wiadczeñ:7.1.1. Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym - na potwierdzenie Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy prowadz±cego dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
7.1.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - na potwierdzenie Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia zezwolenia, licencji, koncesji, lub wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, a w przypadku braku konieczno¶ci ich posiadania, Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie informuj±c o braku konieczno¶ci posiadania w/w dokumentów.
7.1.3. Wykonawca musi znajdowaæ siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia o¶wiadczenia z art. 273 ustawy Pzp – wg wzoru- ZA£¡CZNIK NR 3 do SWZ,
7.1.4. Wykonawca musi posiadaæ zdolno¶æ techniczn± i zawodow±. Na potwierdzenie Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia „Wykazu wykonanych dostaw”- zgodnie z ZA£¡CZNIKIEM NR 5 do SWZ oraz za³±czenie 2 dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e dostawy te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
Za spe³nienie tego wymogu Zamawiaj±cy uzna wykonanie, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanie dostaw przez Wykonawcê w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane .
Dowodami tymi s± w szczególno¶ci:
7.1.4.1. referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, z tym ¿e w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub us³ug okresowych lub ci±g³ych, po¶wiadczenie powinno byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ na 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
7.1.4.2. w przypadku zamówieñ na dostawy lub us³ugi – o¶wiadczenie Wykonawcy – je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów , o których mowa w punkcie powy¿ej.
W razie konieczno¶ci, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio powy¿ej budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego lub gdy z referencji albo z innego dokumentu wynika, ¿e zamówienie nie zosta³o wykonane lub zosta³o wykonane nienale¿ycie, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu, na rzecz którego, dostawy lub us³ugi by³y lub mia³y zostaæ wykonane, o przed³o¿enie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpo¶rednio Zamawiaj±cemu.
7.1.5. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
7.1.6. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby Wykonawcy ma gwarantowaæ rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶laæ w szczególno¶ci:
7.1.6.1 zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
7.1.6.2 sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
7.1.6.3 czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
7.1.7. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 oraz bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zgodnie z art. 108. ust.1. oraz art. 109 ust.1 pkt 4.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 7.2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 273 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty:
7.2.1. O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodne z art. 108 ust.1 ustawy Pzp wg wzoru - ZA£¡CZNIK NR 4 do SWZ,
7.2.2 Aktualny odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
W zakresie nieuregulowanym SWZ, zastosowanie maj± przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy prowadz±cego dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Wykonawca musi znajdowaæ siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia o¶wiadczenia z art. 273 ustawy Pzp – wg wzoru- ZA£¡CZNIK NR 3 do SWZ,
7.1.4. Wykonawca musi posiadaæ zdolno¶æ techniczn± i zawodow±. Na potwierdzenie Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia „Wykazu wykonanych dostaw”- zgodnie z ZA£¡CZNIKIEM NR 5 do SWZ oraz za³±czenie 2 dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e dostawy te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
Za spe³nienie tego wymogu Zamawiaj±cy uzna wykonanie, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanie dostaw przez Wykonawcê w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane .
Dowodami tymi s± w szczególno¶ci:
7.1.4.1. referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, z tym ¿e w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub us³ug okresowych lub ci±g³ych, po¶wiadczenie powinno byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ na 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
7.1.4.2. w przypadku zamówieñ na dostawy lub us³ugi – o¶wiadczenie Wykonawcy – je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów , o których mowa w punkcie powy¿ej.
W razie konieczno¶ci, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio powy¿ej budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego lub gdy z referencji albo z innego dokumentu wynika, ¿e zamówienie nie zosta³o wykonane lub zosta³o wykonane nienale¿ycie, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu, na rzecz którego, dostawy lub us³ugi by³y lub mia³y zostaæ wykonane, o przed³o¿enie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpo¶rednio Zamawiaj±cemu.
7.1.5. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
7.1.6. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby Wykonawcy ma gwarantowaæ rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶laæ w szczególno¶ci:
7.1.6.1 zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
7.1.6.2 sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
7.1.6.3 czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
7.1.7. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 oraz bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zgodnie z art. 108. ust.1. oraz art. 109 ust.1 pkt 4.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
10. Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego (przedmiotowe ¶rodki dowodowe ) Dla potwierdzenia wymagañ Wykonawca wraz z ofert± przedk³ada dla asortymentu wymienionego w za³±czniku nr 2 SWZ:10.1. Aktualne ¶wiadectwo dopuszczenia do obrotu i stosowania zgodnie z ustaw± z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 175, 447 i 534 z pó¼n. zm.) lub ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001r. prawo armaceutyczne (Dz. U. z 2019 r., poz. 449, 399 i 959 z pó¼n. zm.) 10.3 deklaracji zgodno¶ci CE wystawionej przez wytwórcê i certyfikat jednostki notyfikowanej w obszarze wyrobów medycznych – wymagane prawem lub zg³oszenie do rejestru wyrobów medycznych wyrobu oznaczonego znakiem CE, dla którego wystawiono deklaracjê zgodno¶ci.
10.2. Wszystkie dokumenty musz± byæ wa¿ne przez okres na jaki zostanie zawarta umowa art. 10.1 ustawy o wyrobach medycznych. W przypadku koñcz±cego siê terminu wa¿no¶ci dokumentu Wykonawca ma obowi±zek dostarczyæ wymagany aktualny dokument w terminie do ostatniego dnia miesi±ca poprzedzaj±cego miesi±c up³ywu terminu wa¿no¶ci dokumentu
przedstawionego w ofercie przez Wykonawcê. W przypadku gdy dokument traci wa¿no¶æ podczas trwania umowy Wykonawca musi za³±czyæ do aktualnego dokumentu o¶wiadczenie, ¿e dostarczy przed³u¿enie dokumentu do siedziby
Zamawiaj±cego.
10.3. Materia³y informacyjne dotycz±ce oferowanego wyrobu zawieraj±ce zdjêcia oraz szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia potwierdzaj±cy wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego, z nazw± producenta– w jêzyku polskim.
10.4. Katalogi, opisy lub fotografie produktów itp. w jêzyku polskim, które maj± zostaæ dostarczone zawieraj±ce dok³adny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzaj±cy spe³nienie wszystkich parametrów wymaganych przez Zamawiaj±cego – w przypadku braku powy¿szych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spe³niaj±ca wymogów Zamawiaj±cego
(z zastrze¿eniem art. 107 ust. 2 Pzp). Przedmiotowe ¶rodki dowodowe nale¿y za³±czyæ w postaci pliku oznaczonego, którego pakietu i pozycji dotycz±. Jednocze¶nie nale¿y w ZA£¡CZNIKU NR 2 do SWZ podaæ numer katalogowy
oferowanego produktu.
W przypadku koñcz±cego siê terminu wa¿no¶ci dokumentu Wykonawca ma obowi±zek dostarczyæ wymagany aktualny dokument w terminie do ostatniego dnia miesi±ca poprzedzaj±cego miesi±c up³ywu terminu wa¿no¶ci dokumentu przedstawionego w ofercie przez Wykonawcê. W przypadku gdy dokument traci wa¿no¶æ podczas trwania umowy Wykonawca musi za³±czyæ do aktualnego dokumentu o¶wiadczenie, ¿e dostarczy przed³u¿enie dokumentu do siedziby Zamawiaj±cego.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
„Wykazu wykonanych dostaw”- zgodnie z ZA£¡CZNIKIEM NR 5 do SWZ oraz za³±czenie 2 dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e dostawy te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.10.1. Aktualne ¶wiadectwo dopuszczenia do obrotu i stosowania zgodnie z ustaw± z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 175, 447 i 534 z pó¼n. zm.) lub ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001r. prawo armaceutyczne (Dz. U. z 2019 r., poz. 449, 399 i 959 z pó¼n. zm.) 10.3 deklaracji zgodno¶ci CE wystawionej przez wytwórcê i certyfikat jednostki notyfikowanej w obszarze wyrobów medycznych – wymagane prawem lub zg³oszenie do rejestru wyrobów medycznych wyrobu oznaczonego znakiem CE, dla którego wystawiono deklaracjê zgodno¶ci.
10.3. Materia³y informacyjne dotycz±ce oferowanego wyrobu zawieraj±ce zdjêcia oraz szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia potwierdzaj±cy wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego, z nazw± producenta– w jêzyku polskim.
10.4. Katalogi, opisy lub fotografie produktów itp. w jêzyku polskim, które maj± zostaæ dostarczone zawieraj±ce dok³adny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzaj±cy spe³nienie wszystkich parametrów wymaganych przez Zamawiaj±cego – w przypadku braku powy¿szych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spe³niaj±ca wymogów Zamawiaj±cego
(z zastrze¿eniem art. 107 ust. 2 Pzp). Przedmiotowe ¶rodki dowodowe nale¿y za³±czyæ w postaci pliku oznaczonego, którego pakietu i pozycji dotycz±. Jednocze¶nie nale¿y w ZA£¡CZNIKU NR 2 do SWZ podaæ numer katalogowy
oferowanego produktu.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
11. Pozosta³e dokumenty, które Wykonawca sk³ada wraz z ofert±11.1 Uzupe³niony i podpisany dokument pod nazw± formularz oferty - za³±cznik nr 1 do SWZ
11.2. Uzupe³niony i podpisany dokument pod nazw± formularz asortymentowo-cenowy - za³±cznik nr 2 do SWZ, w formacie pdf oraz arkusza kalkulacyjnego (.xls, .xlsx .ods) o nazwie pliku wg podanego wzoru: nazwa firmy_numer postêpowania.
11.3. O¶wiadczenie dot. obowi±zku podatkowego od towarów i us³ug - za³±cznik nr 6 do SWZ
11.4. Uzupe³niony wzór umowy o dane Wykonawcy - za³±cznik nr 7 do SWZ
11.5 Za³±cznik nr II do projektu umowy - za³±cznik nr 8 do SWZ,
11.6. O¶wiadczenie dot. RODO - za³±cznik nr 9 do SWZ
11.7. Dokumenty potwierdzaj±ce wykaz 2 dostaw
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
8. Sk³adanie ofert przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie8.1. W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej przez kilka podmiotów, ka¿dy z nich zobowi±zany jest przedstawiæ dokumenty wystawione na niego wymienione w pkt: 7.2.1. – 7.2.2, natomiast dokumenty wymienione w pkt: 7.1.1.-7.1.3. podmioty sk³adaj± wspólnie, tj.: warunki w nich okre¶lone s± spe³nione, gdy podmioty sk³adaj±ce ofertê spe³niaj± je ³±cznie.
8.2. Oferta wspólna musi zostaæ przygotowana i z³o¿ona w nastêpuj±cy sposób:
8.2.1. podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê ustanawiaj± i wskazuj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu o
udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - DO OFERTY NALE¯Y DO£¡CZYÆ PE£NOMOCNICTWO,
8.2.2. oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê ;
8.2.3. ka¿dy z podmiotów sk³adaj±cych wspólnie ofertê musi z³o¿yæ o¶wiadczenie, ¿e nie podlega wykluczeniu
z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp- ZA£¡CZNIK NR 4 DO SWZ.
8.3. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
8.4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed
podpisaniem umowy o realizacjê zamówienia s± zobowi±zani dostarczyæ Zamawiaj±cemu stosown± kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
9. Wykonawcy maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, sk³ada:
9.1.1. o¶wiadczenia i dokumenty o których mowa w pkt . 7.1.
9.1.2. o¶wiadczenie o którym mowa w pkt 7.2.1.
9.1.3. ppkt 7.2.2 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3.6. Zamawiaj±cy przewiduje zmianê postanowieñ zawartej umowy z uwzglêdnieniem zapisów art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z pó¼n. zm.),w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz okre¶la warunki tych zmian poprzez wprowadzenie do zawartej umowy nastêpuj±cych aneksów:3.6.1. Wykonawca zobowi±zany jest do informowania Zamawiaj±cego w okresie obowi±zywania umowy o wszystkich zmianach wprowadzonych do przedmiotu umowy lub wycofaniu z produkcji. Wykonawca zobowi±zany jest, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w zdaniu poprzednim, do zaproponowania zamiennika, pod warunkiem, ¿e cena zamiennika nie przekracza ceny przedmiotu umowy oraz spe³nia parametry okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
3.6.2. Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie do zawartej umowy zmiany dotycz±cej przed³u¿enia okresu obowi±zywania umowy, z zachowaniem tych samych warunków w przypadku gdy w zakresie ilo¶ciowym przedmiot umowy nie zostanie wyczerpany w podstawowym okresie obowi±zywania umowy. W przypadku zaistnienia sytuacji o której mowa w zdaniu poprzednim okres obowi±zywania umowy nie mo¿e ³±cznie przekroczyæ 2-ch lat.
3.6.3. Ilo¶ci asortymentu stanowi±cego przedmiot zamówienia okre¶lone w za³±czniku nr 1 do Umowy s± warto¶ciami szacunkowymi, s³u¿±cymi do prawid³owego skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilo¶æ zamawianego asortymentu, w ramach realizacji umowy mo¿e ulec zmniejszeniu lub zwiêkszeniu, w ramach poszczególnych pozycji asortymentowych w zale¿no¶ci od rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego, z zastrze¿eniem, i¿ warto¶æ oferty a zarazem Umowy wybranego Wykonawcy nie zostanie przekroczona. Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo do niezrealizowania pe³nej ilo¶ci i asortymentu umowy okre¶lonych w umowie. W takiej sytuacji Wykonawcy nie bêd± przys³ugiwaæ ¿adne roszczenia. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do zrealizowania przedmiotu umowy w wysoko¶ci minimalnej 80% warto¶ci brutto umowy okre¶lonej w § 3 ust. 1.
3.6.4. Zamawiaj±cy przewiduje zmianê umowy gdy nowy Wykonawca ma zast±piæ dotychczasowego Wykonawcê w wyniku sukcesji, wstêpuj±c w prawa i obowi±zki Wykonawcy, w nastêpstwie przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia, lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, a tak¿e nie ma na celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy.
3.6.5. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci.
Wprowadzanie do umowy innych zmian jest niedopuszczalne.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-03 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Specjalistyczne Centrum Medyczne im. ¶w. Jana Paw³a II S.A. ul. Jana Paw³a II nr 2, 57-320 Polanica-Zdrój
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-03 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-01-02
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
15. Opis sposobu przygotowania ofert15.1 Wykonawca sk³ada ofertê w postêpowaniu za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.
15.2 Na miniPortalu Wykonawca szyfruje ofertê. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.
15.3 Oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych, w szczególno¶ci .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ods, .odt, rtf, .pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym.
15.4 Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Regulaminie korzystania
z miniPortal. Ofertê nale¿y z³o¿yæ w oryginale.
15.5 Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ z³o¿one
w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”
a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP). Wykonawca zobowi±zany jest, wraz z przekazaniem tych informacji, wykazaæ spe³nienie przes³anek okre¶lonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca siê, aby uzasadnienie zastrze¿enia informacji jako tajemnicy przedsiêbiorstwa by³o sformu³owane w sposób umo¿liwiaj±cy jego udostêpnienie. Zastrze¿enie przez Wykonawcê tajemnicy przedsiêbiorstwa bez uzasadnienia, bêdzie traktowane przez Zamawiaj±cego jako bezskuteczne ze wzglêdu na zaniechanie przez Wykonawcê podjêcia niezbêdnych dzia³añ w celu zachowania poufno¶ci objêtych klauzul± informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 pzp.
15.6 Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert zmieniæ lub wycofaæ ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionych równie¿ na miniPortalu.
15.7 Sposób zmiany i wycofania oferty zosta³ opisany w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu
Wykonawca po up³ywie terminu do sk³adania ofert nie mo¿e skutecznie dokonaæ zmiany ani wycofaæ z³o¿onej oferty.
15.8 Ka¿dy Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê.
15.9 Z³o¿enie przez jednego Wykonawcê lub podmioty wystêpuj±ce wspólnie, wiêcej ni¿ jednej oferty
lub oferty zawieraj±cej rozwi±zania alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert danego Wykonawcy.
15.10 Oferty do udzia³u w postêpowaniu oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 , sporz±dza siê, pod
rygorem niewa¿no¶ci, w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym. Tre¶æ oferty musi odpowiadaæ tre¶ci SWZ.
15.11 Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia oferty w postaci katalogu elektronicznego oraz dopuszcza do³±czenia katalogu
elektronicznego do sk³adanej oferty.
15.12 Upowa¿nienie do podpisania oferty powinno byæ do³±czone do oferty w formie orygina³ów w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em, o ile nie wynika ono z innych dokumentów za³±czonych do oferty.
Pozosta³e opisy w SWZ i za³±cznikach.
INNE PRZETARGI POLANICA-ZDRÓJ
wiêcej: przetargi POLANICA-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa materia³ów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
- Dostawy materia³ów szewnych
- Sukcesywna dostawa nici chirurgicznych
- Dostawa leków do Szpitala Miejskiego w £ukowie.
- dostawa produktów leczniczych, ¶rodków do mycia, odka¿ania, dezynfekcji do Apteki Szpitalnej.
- leki,odczynniki laboratoryjne, ¶rodki dezynfekcyjne, odczynniki do alergologii.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.