Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00011238/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
- 2024/BZP 00030614/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi odbioru i utylizacji odpadów zmieszanych, odpadów zbieranych selektywnie, odpadów medycznych oraz odpadów pokonsumpcyjnych z Zakładu Karnego Nr 1 oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi – 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY NR 1 W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320064
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Beskidzka 54
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-612
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_lodz_1@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4c04c585-ab48-11ee-a681-52fe4aa7189e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi odbioru i utylizacji odpadów zmieszanych, odpadów zbieranych selektywnie, odpadów medycznych oraz odpadów pokonsumpcyjnych z Zakładu Karnego Nr 1 oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi – 3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c04c585-ab48-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262472
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011233/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi odbioru i utylizacji odpadów zmieszanych, odpadów zbieranych selektywnie, odpadów medycznych oraz odpadów pokonsumpcyjnych 3 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00011238
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKW.2232.01.2024.ŁP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w tej części dotyczy usług odbioru odpadów komunalnych są to: niesegregowane odpady komunalne 20 03 01, Opakowania ze szkła 15 01 07, tworzywa sztuczne 15 0102 lub 20 01 39, papier tektura 150101, bioodpady 20 02 01 odpady kuchenne 20 01 08. Zamówienie dotyczy usługi wywozu odpadów CPV 90510000-5 zmieszanych oraz odpadów zbieranych selektywnie z Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi, w którym występują dwa adresy odbioru ww. odpadów: Zakład Karny Nr 1 w Łodzi, ul. Beskidzka 54, 61-612 Łódź
Zakład Karny Nr 1 w Łodzi Oddział Zewnętrzny w Łodzi, ul Kraszewskiego 1/5, 93-161 Łódź
4.5.3.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
4.5.5.) Wartość części: 190204 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Z uwagi na planowane otwarcie jednego lub dwóch oddziałów mieszkalnych, w pierwszym półroczu 2024 roku , Zamawiający, zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu minimalnego gwarantowanego zakresu odbierania wytworzonych odpadów w lokalizacji przy ulicy Beskidzkiej 54, 61-612 Łódź. Przewidywane zmiany wynikają ze zwiększonego zaludnienia jednostki. W związku z powyższym szacowana ilość wytwarzanych odpadów ogółem może ulec zwiększeniu do 52%.4.5.3.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych
4.5.5.) Wartość części: 33500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wywozu i utylizacji odpadów kategorii pokonsumpcyjnych kat. III powstających przy przygotowywaniu i konsumpcji posiłków gromadzonych w miejscach ich wytwarzania:• Zakład Karny Nr 1 w Łodzi, ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź
• Zakład Karny Nr 1 w Łodzi Oddział Zewnętrzny w Łodzi, ul. J.I. Kraszewskiego 1/5 93-161 Łódź
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 59655 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232502,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232502,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232502,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nazwa: Remondis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7280132515
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232502,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-17 do 2025-01-16Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33907,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33907,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33907,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konsorcjum: Lider- ECO-ABC Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 7, 97-400 Bełchatów; Konsorcjant- Eco Clean Energy S.A. ul. Przemysłowa 7, 97-400 Bełchatów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130021751
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33907,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-16 do 2025-01-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42223,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42223,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42223,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZeroVastum
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772471955
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42223,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-17 do 2025-01-16INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Sosnowica w 2025 roku.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Tuplice w 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Siemiątkowo w 2025 r.
- Świadczenie usług odbioru odpadów z terenu Jednostek Organizacyjnych Powiatu Otwockiego oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów
- Usługi polegające na odbieraniu i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Gniewoszów oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
więcej: Usuwanie i obróbka odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.