Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00215407/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ocieplenie części budynku SDPŚ oraz wykonaniu instalacji fotowoltaicznej w ramach zadania pn. „Termomodernizacja budynku Służby Drogowej Powiatu Świdnickiego II etap” z podziałem na zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świdnicki
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Świdnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718308
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej - Curie 7
1.5.2.) Miejscowość: Świdnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748500400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.swidnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ocieplenie części budynku SDPŚ oraz wykonaniu instalacji fotowoltaicznej w ramach zadania pn. „Termomodernizacja budynku Służby Drogowej Powiatu Świdnickiego II etap” z podziałem na zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e252330-d0a6-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262494
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057033/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Termomodernizacja budynku Służby Drogowej Powiatu Świdnickiego położonego w Jaworzynie Śląskiej przy ul. Powstańców Śląskich 12 - II Etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00215407
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.272.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 858165,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Termomodernizacja budynku Służby Drogowej Powiatu Świdnickiego położonego w Jaworzynie Śląskiej przy ul. Powstańców Śląskich 12 - II etap”; Nr dz. 229/8, 229/9, z podziałem na następujące zadania:Zadanie nr 1: Ocieplenie części elewacji tylnej i części dachu
Opis prac:
ZADANIE NR 1:
Prace do wykonania w ramach realizacji zadania nr 1 obejmują między innymi:
A. Ocieplenie ścian poniżej poziomu terenu:
1) wykopy wokół budynku wraz z odkryciem ścian fundamentowych,
2) oczyszczenie i uzupełnienie ubytków ścian fundamentowych,
3) ułożenie izolacji przeciwwilgociowej,
4) ułożenie ocieplenia z płyt styropianowych,
5) ułożenie folii kubełkowej,
6) wykonanie opaski żwirowej wraz z obrzeżami,
B. Ocieplenie ścian od zewnątrz powyżej terenu:
1) ustawienie rusztowań,
2) skucie fragmentów odspojonych tynków elewacji,
3) gruntowanie ścian wraz z przygotowaniem podłoża,
4) ułożenie ocieplenia z płyt styropianowych wraz z kołkowaniem,
5) ułożenie siatki wraz z wyprawą elewacyjną wg. kolorystyki zawartej w projekcie,
6) wymiana orynnowania wraz z przebudową wpustów rur spustowych do kanalizacji deszczowej,
7) wymiana obróbek blacharskich,
8) wymiana podokienników zewnętrznych,
9) wymiana pionowych zwodów instalacji odgromowej,
10) wymiana drabiny na dach,
11) demontaż i ponowny montaż urządzeń mocowanych do elewacji (klimatyzatory 6 szt., anteny 2 szt.)
C. Ocieplenie ścian od wewnątrz:
1) usunięcie nierówności i zabrudzeń na ścianach objętych ociepleniem,
2) ułożenie płyty PIR + gk gr 10cm + 12,5mm λ=0,022 W/m2×K, na kleju,
3) spionowanie płyt,
4) pomalowanie pomieszczeń objętych ociepleniem,
D. Stolarka okienna:
1) demontaż 1 okna
2) montaż nowego okna (wg. zestawienia stolarki okno nr O13 –1 szt.),
3) naprawa i malowanie szpaletów wewnętrznych,
4) montaż parapetów z PVC w wymienianych oknach,
5) montaż nawietrzaków w istniejących oknach PVC
E. Ocieplenie dachu:
1) usunięcie nierówności i zabrudzeń na części dachu objętej ociepleniem,
2) ułożenie powłoki termoizolacyjnej 1,5mm λ=0,000056 W/m2×K
3) wymiana instalacji odgromowej wraz z pomiarami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
4.5.5.) Wartość części: 549491,21 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Termomodernizacja budynku Służby Drogowej Powiatu Świdnickiego położonego w Jaworzynie Śląskiej przy ul. Powstańców Śląskich 12 - II etap”; Nr dz. 229/8, 229/9, z podziałem na następujące zadania:Zadanie nr 2: Montaż instalacji fotowoltaicznej.
Opis prac:
ZADANIE NR 2:
1) budowa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,14 kWp umiejscowionej na dachach budynku SDPŚ składającej się ze 108 monokrystalicznych paneli fotowoltaicznych o mocy minimalnej 455 Wp,
2) zastosowanie optymalizatorów mocy (1 optymalizator na 2 moduły),
3) wykonanie i ułożenie konstrukcji montażowych pod panel PV,
4) zastosowanie falownika DC/AC umożliwiającego pracę z panelami z optymalizatorami mocy oraz i systemem monitoringu on-line,
5) zestaw okablowania DC oraz AC,
6) rozdzielnica RPV z zestawem zabezpieczeń AC/DC i ochronników przeciwprzepięciowych,
7) montaż zabezpieczeń przeciwpożarowych i ochronnych od porażeń, jeśli są wymagane prawem,
8) przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego dokumentów niezbędnych do przyłączenia i odebrania instalacji fotowoltaicznej przez Operatora Sieci Energetycznej oraz niezbędne do uzgodnienia wpięcia nadwyżek produkowanej energii do sieci energetycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.5.) Wartość części: 308673,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 527543,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 602411,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 527543,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Max-Profi Piotr Piasecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842797492
7.3.3) Ulica: Sarnia 5
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 527543,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177907,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FEBE Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943143326
7.3.3) Ulica: ul. Legnicka 57W/17
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-203
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- "Dostawa materiałów dla laboratorium mikrobiologicznego"
- Dostawa zabawek/artykułów biurowych/ pomocy dydaktycznych w ramach projektów unijnych pn. "Edukacja Przyszłości", "Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat" i "ekoMy" i potrzeb własnych Zamawiającego
- Budowa drogi dla rowerów oraz przebudowa ulic Kosowej, Sowiej, Kukułczej i Sokolej w Wilkanowie.
- "Zakup, dostawa i montaż 14 zestawów komputerowych, 4 komputerów przenośnych i serwerów do MPK "Świdnica" Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont części korytarza w ZSCKR w Mieczysławowie"
- "Modernizacja zaplecza kuchennego i jadalni w Domu Dziecka w Dąbrówce"
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.