eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PowiercieWykonanie roboty budowlanej, której przedmiotem jest remont kuchni w budynku internatu Z.S.C.K.R w Powierciu



Ogłoszenie z dnia 2023-06-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie roboty budowlanej, której przedmiotem jest remont kuchni w budynku internatu Z.S.C.K.R w Powierciu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespoł Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Powierciu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097590

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powiercie 31

1.5.2.) Miejscowość: Powiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632615198

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsoks@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiercie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/765952

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie roboty budowlanej, której przedmiotem jest remont kuchni w budynku internatu Z.S.C.K.R w Powierciu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9a57f0d-f0ab-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00262589

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00142709/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont kuchni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00214072

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR-ZP-3/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 540520,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej, której przedmiotem jest remont kuchni w budynku Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Powierciu, Powiercie 31, 62-600 Koło.

4.2. Zakres inwestycji opisany został w załącznikach:
4.2.1. Załącznik nr 1 do SWZ: SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH, PRZEDMIAR ROBÓT, KOSZTORYS BEZ WYCENY zakres prac:
– Roboty przygotowawcze – rozbiórki,
– Roboty murowe,
– Tynki i okładziny wewnętrzne,
– Posadzki,
– Stolarka, okienna i drzwiowa
– Roboty malarskie,
4.2.2. Załącznik nr 1A do SWZ: SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT (BRANŻA ELEKTRYCZNA), PRZEDMIAR ROBÓT, KOSZTORYS BEZ WYCENY zakres prac:
– demontaż i montaż instalacji i opraw
– montaż rozdzielnicy RT-K, tablica rozdzielnicza kuchni
– instalacja gniazd i oświetlenia z montażem opraw i osprzętu,
– instalacja połączeń wyrównawczych,
4.2.3. Załącznik nr 1B do SWZ: SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT (BRANŻA SANITARNA), PRZEDMIAR ROBÓT, KOSZTORYS BEZ WYCENY zakres prac:
– roboty montażowe w zakresie budowy instalacji wod-kan. i wentylacyjnych,
– roboty montażowe w zakresie instalacji C.O.,
– montaż klimatyzatora i okapu kuchennego,
– roboty rozbiórkowe w zakresie demontażu żeliwnych rur kanalizacyjnych, oraz rurociągu stalowego,
– demontaż przewodów wentylacyjnych
4.2.4. Załącznik nr 1C do SWZ: projekt, rysunki

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 664839,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 689500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 664839,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leopard-Bud Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6662119476

7.3.3) Ulica: Księcia Józefa 3

7.3.4) Miejscowość: Gozdów

7.3.5) Kod pocztowy: 62-604

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 664839,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-18

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Brak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.