Og³oszenie z dnia 2024-03-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00093967/01 - Og³oszenie z dnia 2024-02-06
- 2024/BZP 00207401/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-16
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Wymiana d¼wigu osobowego w budynku u¿ytkowanym przez MOPR w Szczecinie przy ul. Sikorskiego 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto Szczecin Miejski O¶rodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005433353
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Gen. Sikorskiego 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-323
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 914857528
1.5.8.) Numer faksu: 914857603
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@mopr.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.mopr.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f4de747-c4eb-11ee-bbfa-e29e26ebc6e11.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Jednostka organizacyjna Gminy Miasto Szczecin
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana d¼wigu osobowego w budynku u¿ytkowanym przez MOPR w Szczecinie przy ul. Sikorskiego 32.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8f4de747-c4eb-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00262604
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00022557/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Wymiana d¼wigu osobowego w budynku u¿ytkowanym przez MOPR w Szczecinie przy ul. Sikorskiego 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00093967
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 341-3.2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 246636 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pn. „Wymiana d¼wigu osobowego w budynku u¿ytkowanym przez MOPR w Szczecinie przy ul. Sikorskiego 3”.
Zakres zamówienia obejmuje:
Wykonanie wszystkich prac prowadz±cych do osi±gniêcia stanu zgodnego ze szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia, a tak¿e wszystkie prace, jakie z technicznego punktu widzenia s± konieczne do prawid³owego wykonania zadania pn. „Wymiana d¼wigu osobowego w budynku u¿ytkowanym przez MOPR w Szczecinie przy ul. Sikorskiego 3”.
Zakres zamówienia obejmuje tak¿e ni¿ej wymienione prace:
1) prace przygotowawcze w miejscu objêtym przedmiotem zamówienia, prace zwi±zane z demonta¿em istniej±cego d¼wigu osobowego, prace zabezpieczaj±ce i porz±dkowe,
2) dostawa i monta¿ nowego d¼wigu osobowego, wraz z niezbêdnymi pracami instalacyjnymi w celu uruchomienia d¼wigu osobowego,
3) prace naprawcze i wykoñczeniowe oraz wszelkie prace porz±dkowe zwi±zane z zakoñczeniem przedmiotu zamówienia,
4) prace zwi±zane z oznakowaniem miejsca objêtego przedmiotem zamówienia i jego zabezpieczenia, wygrodzenie stref niebezpiecznych – zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami,
5) wykonanie na czas prac demonta¿owych i monta¿owych, zastaw zabezpieczaj±cych itp., w tym tak¿e stosowanie, odpowiednich zabezpieczeñ przed wpadniêciem do szybu windowego,
6) roboty zwi±zane z pracami towarzysz±cymi i robotami tymczasowymi niezbêdnymi do realizacji zamówienia,
7) prace zwi±zane z usuniêciem gruzu i odpadów z miejsca prowadzenia prac demonta¿owych i ich zagospodarowaniem (wywóz z miejsca prowadzenia prac, sk³adowanie na wysypisku, utylizacja itp.),
8) dostarczenie, monta¿, demonta¿ i wykorzystanie rusztowañ i wszelkiego rodzaju sprzêtu, narzêdzi i urz±dzeñ koniecznych do u¿ycia w celu wykonania przedmiotu umowy,
9) zajêcie pasa drogowego (jezdni, chodnika, pobocza, itd.), je¿eli zajdzie taka konieczno¶æ dla zrealizowania przedmiotu umowy. Wykonawca ponosi koszty zwi±zane z zajêciem pasa drogowego, miejsc parkingowych itd.
10) wykonanie wszelkich wymaganych przepisami badañ, sprawdzeñ, pomiarów oraz sporz±dzenia wymaganych przepisami protoko³ów, inwentaryzacji, itp. oraz przekazanie ich zamawiaj±cemu w jednym egzemplarzu. Protoko³y badañ i sprawdzeñ musz± byæ zakoñczone wynikiem pozytywnym,
11) wszystkie inne prace podstawowe, pomocnicze i prace towarzysz±ce, konieczne do wykonania, w celu zrealizowania i oddania do u¿ytkowania przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45313100-5 - Instalowanie wind
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 174660 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 287820 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174660 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chmielewski S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231306952
7.3.3) Ulica: Lipowa
7.3.4) Miejscowo¶æ: Baniocha
7.3.5) Kod pocztowy: 05-532
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 174660 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 147 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Prace czerpalne w ma³ych portach w 2025 r.
- Obs³uga stanowisk kasowych na Kompleksie Rekreacyjnym Arkonka oraz obs³uga stanowisk kasowych na k±pieliskach miejskich Dziewoklicz, G³êbokie i D±bie w Szczecinie
- Izolacja pionowa pomieszczeñ dyspozytorni medycznej w piwnicy budynku ZUW w Szczecinie wzd³u¿ ulicy Wawelskiej, polegaj±ca na wykonaniu hydroizolacji, docieplenia ¶cian piwnicznych oraz ich osuszeniu
- Dostawê wyposa¿enia meblowego dla Zachodniopomorskiego Urzêdu Wojewódzkiego w Szczecinie
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pe³nieniem nadzoru autorskiego nad realizacj± przebudowy/remontu lokali mieszkalnych z zasobu w³asnego i zarz±dzanego przez Szczeciñskie TBS
- Kompleksowa us³uga sta³ego wsparcia technicznego dla systemu Symfonia ERP
wiêcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu U¶miechu w Koninie
- ,, Modernizacja oczyszczalni ¶cieków,,
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstañców Warszawy oraz pielêgnacja zieleni.
- Remont pomieszczeñ znajduj±cych siê w budynku Urzêdu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pêczniew
- Remont budynku nr 611 k. 4877 m. Nowogród Bobrzañski - II etap.
wiêcej: Windy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.