Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00038238/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-15
- 2024/BZP 00039055/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-16
- 2024/BZP 00075716/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa żłobka gminnego w Ujściu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA UJŚCIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791253
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wiosny Ludów 2
1.5.2.) Miejscowość: Ujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-850
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672840003
1.5.8.) Numer faksu: 672840151
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ujscie@ujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujscie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-65cd2578-b39b-11ee-b628-1a85378e6c0a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa żłobka gminnego w Ujściu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65cd2578-b39b-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262648
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009869/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa żłobka gminnego w Ujściu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00038238
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem opracowania jest realizacja budynku żłobka gminnego na osiedlu Górnym wraz z infrastrukturą towarzyszącą zlokalizowanego na działkach nr 375, 615/7, 615/6, w Ujściu, gmina Ujście.
Istniejący teren jest obszarem niezabudowanym i niezagospodarowanym stanowiącym istniejącą nieurządzoną zieleń niską i zieleń wysoką.
Dostęp do budynku żłobka z poziomu terenu, dojazd do projektowanego obiektu z drogi publicznej wojewódzkiej nr 182 poprzez drogę wewnętrzną.
Zaprojektowany budynek jest obiektem parterowym z poddaszem użytkowym bez podpiwniczenia. Dachami dwuspadowymi oraz płaskimi tarasami technicznymi. W budynku projektuje się min. pomieszczenia sal do pobytu dzieci wraz z sypialniami, węzłami sanitarnymi, zapleczem kuchennym i wszystkimi niezbędnymi pomieszczeniami do obsługi żłobka, pomieszczeniami dla personelu, komunikacją wewnętrzną i ogólnodostępną oraz niezbędną infrastrukturę techniczną na potrzeby funkcjonowania obiektu.
Obiekt wyposażony jest w windę, przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych.
Program użytkowy, powierzchnie, nazwy pomieszczeń i ich wielkości wraz z rodzajem posadzek znajdują się na rysunkach technicznych oraz w opisach techn. do projektów poszczególnych branż.
Obiekt wznoszony metodą tradycyjną.
Szczegóły rozwiązań technologicznych, instalacji, wykończeń, rozwiązań konstrukcyjnych oraz wyposażenia znajdują się w projektach i opisach do projektów poszczególnych branż.
Zagospodarowanie terenu, przyłącza oraz zmiany w istniejących sieciach należy zrealizować zgodnie z projektem zagospodarowania terenu oraz projektami i opisami do nich dla poszczególnych branż.
W obiekcie należy wykonać przewidziany system monitoringu bezpieczeństwa obiektów.
Podstawę wyceny stanowi zakres robót ujętych w projekcie wielobranżowym.
Podstawą do ustalenia zakresu robót budowlanych przy realizacji inwestycji są projekty poszczególnych branż wraz z opisami technicznymi.
Do wyceny należy przyjąć wszystkie elementy przedstawione na rysunkach jak i w opisach technicznych, stanowią one integralną całość projektu. Zakres inwestycji obejmuje realizację projektu branż architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej projektu budowlano-wykonawczego.
Przewiduje się dwa etapy realizacji zadania:
I Etap obejmujący wykonanie:
- Robót ziemnych
- Fundamentów
- Ścian fundamentowych i izolacji
- Konstrukcji żelbetowych
- Podkładów pod posadzki
- Szybu windy
- Schodów w budynku
- ścian wewnętrznych
- Stropodachu i konstrukcji dachów wraz z pokryciem
- Stolarki okiennej i drzwiowej (zewnętrznej)
- Częściowego wykonania przyłączy i sieci energetycznych, wod-kan. i sieci gazowej,
(w granicach działki 375) oraz instalacji wentylacji i klimatyzacji wewnętrznej w zakresie niezbędnym do wykonania ww. robót I Etapu ujętych w projekcie architektoniczno - budowlanym.
Zakresy ujęte w przedmiarach:
roboty budowlane pozycja: w zakresie, pozycje od 1.1 do 1.14 włącznie oraz od 1.19 do 1.22 włącznie oraz pozostałe pozycje kosztorysów branżowych w zakresie niezbędnym do realizacji ww zakresu.
W kalkulacji należy pominąć zakresy ujęte w kosztorysie instalacji zewnętrznych w zakresie przyłączy wodociągowych i kanalizacji sanitarnej po za granicami działki 375.
Do wyceny należy skalkulować prace dotyczące zewnętrznej instalacji wodociągowej, instalacji gazowej, instalacji energetycznej oraz instalacji kanalizacji sanitarnej w granicach objętych projektem jedynie na działce nr 375.
Należy dokonać kalkulacji sieci kanalizacji deszczowej na całym obszarze w granicach objętych projektem.
II Etap – obejmujący wszystkie pozostałe roboty budowlane wynikające z projektu
Prace budowlane realizowane będą na podstawie pozwolenia na budowę NR 12 Znak AB.6740.1147.2023.VIII z dnia 10.01.2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7906850,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8294671,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7906850,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budled Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 300920122
7.3.3) Ulica: Ziębicka 35
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-164
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część robót budowlanych: Wojciech Lewandowski prowadzący działalność pod firmą Wojciech Lewandowski os. Zygmunta Starego 14/87, 60-684 Poznań
Część robót instalacyjnych: Effort Sp. z o.o. ul. Sielska 17a, 60-129 Poznań
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7906850,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.