eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AugustówDostawa oprogramowania eUsług oraz sprzętu wraz z usługą wdrożenia dla Gminy Augustów



Ogłoszenie z dnia 2021-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oprogramowania eUsług oraz sprzętu wraz z usługą wdrożenia dla Gminy Augustów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA AUGUSTÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670929

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mazurska 1C,

1.5.2.) Miejscowość: Augustów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 643 30 56

1.5.8.) Numer faksu: 87 643 29 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina-augustow@gmina-augustow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-augustow.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oprogramowania eUsług oraz sprzętu wraz z usługą wdrożenia dla Gminy Augustów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-036d9f6e-4144-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262676

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006128/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup oprogramowania oraz sprzetu komputerowego do projektu E-obywatel w gminie Augustów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Współfinansowanie niniejszego zamówienia: w ramach realizowanego projektu "EObywatel w Gminie Augustów" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, nr RPO.08.01.00-20-0070/20.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: gminaaugustow@gminaaugustow.eu, https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym
składanie ofert, oświadczeń, wniosków, pytań do SWZ, zawiadomień oraz innych informacji, odbywa
się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pomocą miniPortalu, który dostępny jest pod
adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod
adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.2. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 5. Za datę przekazania oferty,
wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 6.
Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej
SWZ. 7. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert): opisana została szczegółowo w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Augustów, ul. Mazurska 1c, 16-300
Augustów;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod
adresem e-mail: e.pszczola@gmina-augustow.eu
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w
trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w
przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie
dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających
na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z
prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu oraz przypadków, o których AK.271.2.2021 „Rozbudowa i przebudowa budynku Ochotniczej
Straży Pożarnej Jabłońskie” str. 4 mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania
nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne
względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO
przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla
przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OI.271.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa oprogramowania eUsług oraz sprzętu wraz z usługą
wdrożenia dla Gminy Augustów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik
Nr 2 i 10 do SWZ.
2. Wykonawca dostarczy harmonogram rzeczowo-finansowy (zwany dalej harmonogramem) w
terminie 5 dni od udzielenia zamówienia do akceptacji Zamawiającego. Zamawiający w terminie
3 dni roboczych dokona akceptacji harmonogramu lub przekaże uwagi Wykonawcy. Wykonawca
w terminie 3 dni roboczych od otrzymania uwag przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia
zmodyfikowany harmonogram.
3. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazany jest
konkretny materiał, wyrób lub urządzenie, lub odniesienie do konkretnej normy należy to
traktować jako wytyczną techniczno-jakościową i Zamawiający w odniesieniu do wskazanych
wprost w dokumentacji parametrów, danych, norm (technicznych lub jakichkolwiek innych),
identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio materiał, wyrób lub urządzenie dopuszcza
rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami oraz normami zawartymi
w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania
charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych w dokumentacji (OPZ),
funkcjonalnie możliwe do zastosowania w przedmiocie zamówienia.
4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że
oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W
takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego
opisem lub normami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48220000-6 - Pakiety oprogramowania dla internetu i intranetu

48420000-8 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami i zestawy pakietów oprogramowania

48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania

48442000-8 - Pakiety oprogramowania do systemów finansowych

48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne

48820000-2 - Serwery

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

72211000-7 - Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika

72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane według następujących kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 45

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy okres gwarancji na dostarczony sprzęt

4.3.6.) Waga: 24

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy okres gwarancji na oprogramowanie EOD, modułów SD, portalu e-Usług i usługi integracji

4.3.6.) Waga: 24

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Użycie dla systemu e-Usług bazy danych bez limitu połączeń, bez limitu użytkowników, bez limitu liczby uruchomionych serwerów, bez limitu procesorów i RAM-u serwera na którym uruchamiana będzie baza danych

4.3.6.) Waga: 7

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu dotyczące:
1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych warunków, które spełni Wykonawca.
1.2. Uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wnika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych warunków, które spełni Wykonawca.
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych warunków, które spełni Wykonawca.
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej.
1.4.1. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, należycie zrealizował minimum dwa zamówienia polegające na
wdrożeniu na wdrożeniu Systemu Dziedzinowego, o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto
(sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) każde.
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek zostanie
spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców zrealizował dwa zamówienia w wyżej
opisanym zakresie.
1.4.2. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, należycie zrealizował minimum dwa zamówienia polegające na
szkoleniu co najmniej 15 użytkowników z systemów objętych wdrożeniem.
1.4.3. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami odpowiedzialnymi za
realizację zamówienia w tym:
1.4.3.1. Kierownik / Koordynator Zespołu Wykonawcy, posiadający wykształcenie wyższe oraz
certyfikat co najmniej Prince2 Foundation lub równoważny (za równoważny zostanie uznany
certyfikat, który potwierdzi umiejętność stosowania jakichkolwiek opisanych i powszechnie
dostępnych metodyk zarządzania projektami informatycznymi). Osoba ta musi mieć
doświadczenie w zarządzaniu projektami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi
zamówienia, potwierdzone udziałem w co najmniej 2 projektach dotyczących wdrożeń Systmów
dziedzinowych o wartości min. 150 000,00 zł brutto (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) każdy.
1.4.3.2. Analityk posiadający wykształcenie wyższe oraz wiedzę i doświadczenie w planowaniu wdrażania systemów informatycznych, tj. posiada certyfikat OMG BPM lub TOGAF lub
równoważny w odpowiednim zakresie (za równoważny zostanie uznany certyfikat, który
potwierdzi umiejętność stosowania jakichkolwiek opisanych i powszechnie dostępnych metodyk
projektowania systemów informatycznych) oraz uczestniczył w realizacji co najmniej 2 projektów
o wartości min. 100 000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych) każdy – w zakresie wdrożenia systemu
dziedzinowego.
1.4.3.3. Programista posiadający doświadczenie w tworzeniu rozwiązań Systemów
dziedzinowych, tj. udział w minimum 2 projektach w ramach których przeprowadzono wdrożenie
systemów dziedzinowych, każdy projekt na kwotę minimum 100 000 zł brutto (sto tysięcy
złotych). Wskazana osoba musi uczestniczyć w procesie tworzenia oprogramowania oraz w
procesie utrzymania systemów w okresie pełnienia serwisu przez Wykonawcę.
1.4.3.4. Wykładowcy - co najmniej 1 osoba posiadająca minimum roczne doświadczenie
zawodowe w zakresie szkoleń użytkowników zaoferowanego systemu dziedzinowego (tj.
prowadzenia szkolenia specjalistyczne w zakresie systemów dziedzinowych z zakresu
postępowania) w liczbie co najmniej 2 szkoleń dla jednostek administracji publicznej.
Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza pełnienia kilku funkcji (więcej niż jednej) z wymienionych
powyżej przez tą samą osobę.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie
warunków Wykonawcy wykazują łącznie.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w
stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na
zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie
od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych;
4. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub
sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w
danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Wykonawca na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór
stanowi Załącznik Nr 3 i 4 do SWZ; 1.1.w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców;1.2.w przypadku
polegania na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby, Wykonawca przedstawia także
oświadczenie tego podmiotu, potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz odpowiednio spełnianie
warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby;1.3.w
przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dołączają oni do oferty
oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp; wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ.2.
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień
złożenia podmiotowych środków dowodowych:2.1.oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1
pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do
tej samej grupy kapitałowej - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;2.2.odpis lub
informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące
przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli
Zamawiający posiada te dokumenty lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych
baz danych zgodnie z art. 127 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp nie będzie wzywał do ich złożenia o ile
Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych środków. 1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których
mowa w ust. 2.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami,
jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on winnej tego rodzaju sytuacji
wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
2.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części
dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone
pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma
przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,
notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na
siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. 3.Dokumenty o których mowa w ust. 2.4 lub ust. 3 i 4
powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. -Pozostałe dokumenty w
tym dla wykonawców niemających siedziby w RP określono w SWZ rozdz. VIII.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca złoży wykaz dostaw
lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających,
czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych
nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie
powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (zgodnie z § 9 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia
Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków
dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od
wykonawcy) – szczegółowy opis warunku zawiera rozdział VI SWZ; wzór stanowi załącznik nr 8 do
SWZ.
2.2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca złoży wykaz osób, skierowanych przez
wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z § 9 ust. 1 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy) –
szczegółowy opis warunku zawiera rozdział VI SWZ.; wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający, na podstawie art. 105-106 ustawy Pzp, na potwierdzenie zgodności
oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia żąda
złożenia wraz z ofertą następujący przedmiotowy środek dowodowy:
1.1. Próbkę zaoferowanego przez Wykonawcę Oprogramowania Aplikacyjnego (zgodną z
Wymaganiami dla próbki oraz sposobem i zakresem prezentacji, które stanowią Załącznik nr 11
do SWZ).
1.2. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych parametrów, wynikających z opisu
przedmiotu zamówienia (OPZ), Zamawiający wymaga przedłożenia Specyfikacji technicznych w
języku polskim, lub innym języku z tłumaczeniem na język polski, poświadczone za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę, umożliwiające ich weryfikację. Wykonawca w dostarczonych
dokumentach wskaże, której pozycji lub elementu dotyczy. W przypadku braku któregoś z
parametrów w firmowych materiałach informacyjnych, Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia tych danych stosownym oświadczeniem, podpisanym przez osobę upoważnioną
do reprezentowania Wykonawcy (co do zasady, oświadczenie nie dotyczy parametrów
kluczowych, które np. potwierdzają główną funkcjonalność sprzętu).Zapisy art. 107 ustawy Pzp mają zastosowanie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

2. Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych o których lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, zgodnie z zapisami art. 107 ustawy Pzp.
3. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych (art. 107 ust. 4 ustawy Pzp).
4. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych.
5. Wymagania dotyczące sposobu i zakresu prezentacji złożonej wraz z oferta próbki Oprogramowania Aplikacyjnego, zostały zawarte w Wymaganiach dla próbki oraz sposobie i zakresu prezentacji, które stanowią Załącznik nr 11 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Na ofertę składa się: 1)wypełniony i podpisany elektronicznie przez osoby upoważnione do
reprezentowania Wykonawcy Formularz ofertowy (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ) -
Formularz nie podlega uzupełnieniu na podstawie art. 128 ustawy Pzp;2)wypełniony i podpisany
elektronicznie przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz
asortymentowo – cenowy – (wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ) Formularz jest częścią oferty i
nie podlega uzupełnieniu na podstawie art. 128 ustawy Pzp;3)dokumenty lub oświadczenia
określone w SWZ rozdział IV PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE podpisane przez osoby
upoważnione do reprezentowania Wykonawcy;4)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wzór
oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 i 4 do SWZ;3.1)w przypadku wspólnego ubiegania się o
zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z nich; 5)Pełnomocnictwo
upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa Pełnomocnik lub w przypadku oferty
składanej wspólnie Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej
samej formie jak składana oferta, tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu)pełnomocnictwa sporządzonego
uprzednio w formie pisemnej, w postaci elektronicznego poświadczenia sporządzonego
stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r – Prawo o notariacie, które to
poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez
opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy,
wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego umocowane. Elektroniczna
kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego; 6)w przypadku
wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art.
117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni
wykonawcy.7)Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub Wykonawców ubiegających
się o zamówienie wspólnie (jeżeli dotyczy). 8.W przypadku, gdyby oferta zawierała informacje
stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 1913),
Wykonawca, winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które z zawartych w ofercie
informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, a następnie w celu utrzymania w poufności tych
informacji, złożyć je w wydzielonym pliku oraz oznaczyć informacją – TAJEMNICA
PRZEDSIĘBIORSTWA. UWAGA: Wykonawca składając ofertę poprzez miniPortal zobowiązany jest zaznaczyć dokumenty, które zawierają tajemnicę przedsiębiorstwa. W przeciwnym razie dokumenty zostaną potraktowane jako jawne w całości. Wykonawca wraz z przekazaniem
informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zobowiązany jest zastrzec je oraz wykazać,
że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 10000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2.Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu:
wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 42
1020 1332 0000 1502 1053 4073 z adnotacją „Wadium – Postępowanie nr „OI.271.2.2021”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania
rachunku Zamawiającego. 2)gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium wnosi
się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. 4.Dokument
potwierdzający wniesienie wadium w jednej z w/w form niepieniężnych, powinien być złożone w
oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i musi obejmować cały okres związana ofertą.
Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego musi być podpisany
kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta (np. bank, ubezpieczyciel) i powinien
być złożony za pośrednictwem miniPortalu wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, w dokumencie ustanawiającym wadium wymagane
jest wymienienie wszystkich Wykonawców lub aby z treści dokumentu wynikało, że zabezpiecza
ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.Gwarancja lub
poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy
dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium, płatne na pierwsze pisemne
żądanie Zamawiającego. 6.Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 98
ust.6 ustawy Pzp. 7.Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ust.1 - 5 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiający wymaga od wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w
wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
2. Zabezpieczenie może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub w kilku
następujących formach:
1) pieniądzu, sposób wnoszenia – przelewem na rachunek zamawiającego.
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej,
z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wniesienia zabezpieczenia w formach określonych w
art. 450 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Zabezpieczenie wniesione w formie niepieniężnej winno zawierać zobowiązania gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej zapłaty zobowiązania stanowiącego zabezpieczenie należytego
wykonania umowy, na pierwsze żądanie Zmawiającego zawierające oświadczenie, że
Wykonawca nie uregulował swoich zobowiązań wynikających z zawartej umowy.
5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie
kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
6. W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną
lub kilka form, o których mowa w art. 450 ust. 1. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana
z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.
7. 70 % wartości zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostanie zwrócone w terminie
30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.
8. Pozostałe 30 % wartości zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostanie zwrócone nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy związane z realizacją niniejszego zamówienia publicznego stanowi Załącznik Nr 11 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-17 12:30

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal - https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-17 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

5. Wymagania dotyczące sposobu i zakresu prezentacji złożonej wraz z oferta próbki
Oprogramowania Aplikacyjnego, zostały zawarte w Wymaganiach dla próbki oraz sposobie i zakresu prezentacji, które stanowią Załącznik nr 11 do SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.