Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00179402/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy węgla sortymentu ekogroszek do Zakładu Karnego nr 2 w Strzelcach Opolskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny nr 2 w Strzelcach Opolskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Klonowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 462 11 55
1.5.8.) Numer faksu: 77 461 35 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_2_strzelce_opolskie@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-nr-2-w-strzelcach-opolskich
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zp.swnet.sw.gov.pl/_layouts/15/ZamowieniaPubliczne/ZP_Start.aspx/, https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakład Karny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy węgla sortymentu ekogroszek do Zakładu Karnego nr 2 w Strzelcach Opolskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eee8a26b-1521-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262732
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019459/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawy węgla (ekogroszku)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179402/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.8.2021.RK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa „węgla sortymentu ekogroszek” w ilości 570 ton.
Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością maksymalną w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczanego węgla może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 80 % wielkości całego zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych.
2. Parametry jakie musi spełniać przedmiot zamówienia:
Węgiel sortymentu ekogroszek musi charakteryzować się następującymi właściwościami:
-wartość opałowa (Qri) powyżej 26MJ/kg
-granulacja (uziarnienie): 5 -25 mm
-zdolność spiekania wg. metody Rogi, RI poniżej 10
-zawartość popiołu (części niepalnych)(Ar) - 4% ÷ 10%
-zawartość siarki(Srt)poniżej 0,6%
-wilgotność poniżej 15%
-temperatura topnienia popiołu powyżej 1150°C
-zawartość miału do 10%
-niskie pęcznienie (węgiel nie zlepia się w czasie palenia) 3
3. Przybliżone wielkości dostaw w okresach miesięcznych:
Węgiel sortymentu ekogroszek
październik 2021 r. - 50 ton,
listopad 2021 r. – 60 ton,
grudzień 2021 r. – 80 ton,
styczeń 2022 r. – 80 ton,
luty 2022 r. – 70 ton,
marzec 2022 r. – 50 ton,
kwiecień 2022 r. – 30 ton,
maj 2022 r. – 30 ton
czerwiec 2022 r. – 30 tom
lipiec 2022 r. – 30 ton
sierpień 2022 r. - 30 ton,
wrzesień 2022 r. - 30 ton,
4. Zasady i warunki realizacji zamówienia publicznego, warunki płatności oraz warunki dostawy:
- zamawiający będzie przekazywać wykonawcy zamówienie określające wielkość kolejnej dostawy minimum 5 dni przed planowanym terminem dostawy telefonicznie lub faksem w którym zostanie określony termin oraz wielkość dostawy.
- w dniu dostawy wykonawca zobowiązany będzie dla każdej dostawy dołączyć certyfikat jakości węgla wystawiony przez uprawniony podmiot, lub jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, w którym będą zawarte informacje dotyczące m.in.: sortymentu, wartości opałowej, zawartości popiołu, zawartości siarki oraz wilgotności.
- wykonawca dostarczał będzie węgiel sortymentu ekogroszek samochodami samowyładowczymi posiadającymi zabezpieczenie przewożonego węgla przed wpływem warunków atmosferycznych, w sposób zapobiegający utracie jego walorów użytkowych do siedziby Zamawiającego na plac opałowy znajdujący się w Zakładzie Karnym Nr 2 w Strzelcach Opolskich ul. Klonowa 3, 47- 100 Strzelce Opolskie woj. opolskie.
- wielkość maksymalna jednorazowej dostawy wynosi 100 ton
- wielkość minimalna jednorazowej dostawy wynosi 20 ton
- dostawy węgla będą realizowane od poniedziałku do piątku w dni robocze, od godziny 8ºº do godziny 13ºº
- parametry bramy wjazdowej: szerokość 3,60m, wysokość 4,30m
- odbiór zamawianego węgla przeprowadzany będzie każdorazowo w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz przedstawiciela Wykonawcy i polegać będzie na komisyjnym przeważeniu pojazdu (waga brutto i tara) na legalizowanych wagach. Koszt dojazdu do miejsca ważenia pokrywa Wykonawca, koszt ważenia pokrywa Zamawiający.
- miejsce ważenia 47-100 Strzelce Opolskie ul. Strzelców Bytomskich 88, woj. opolskie, odległość od siedziby Zamawiającego do miejsca ważenia wynosi ok 3 km.
- dopuszcza się przeprowadzenie bezpłatnego ważenia na legalizowanej wadze Wykonawcy, pod warunkiem, że odległość od miejsca ważenia do siedziby Zamawiającego nie jest większa niż 15 kilometrów.
- za prawidłowo zrealizowaną zostanie uznana dostawa, której różnica pomiędzy ilością węgla zamówionego, a dostarczoną wyniesie nie więcej niż +/- 10% ilości węgla zamówionego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Sukcesywne dostawy węgla sortymentu ekogroszek do Zakładzie Karnym nr 2 w Strzelcach Opolskich”, na podstawie art. 255 ust. 7 Pzp, tj. „wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 Pzp”Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania opiera się na następujących okolicznościach:
W dniu 24 września 2021 roku dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty. Najwyżej ocenioną ofertę złożyła firma WANAR Sp. z o.o. z siedzibą przy ulicy Brzezińskiej w Rybniku, która otrzymała 100 pkt. W dniu 11 października 2021 roku wpłynęło pismo od w/w wykonawcy o rezygnacji z podpisania umowy na dostawy opału. Decyzja o odstąpieniu od podpisania umowy została podjęta z uwagi na dynamiczny wzrost cen węgla oraz brak regularnych dostaw z Polskiej grupy Górniczej S.A.
Mając powyższe na uwadze Zamawiający podjął decyzję o niedokonywaniu ponownego badania i oceny ofert, i unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie ogłosi nowy przetarg na dostawy węgla. Taki tok prowadzonych czynności w ocenie Zamawiającego skróci czas na podpisanie umowy.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 385605 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553869 PLN
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby krytej pływalni MOSIR w Strzelcach Opolskich
- Budowa dróg i zagospodarowanie terenu wokół inwestycji "Twoje M" na ul. Bocznicowej w Strzelcach Opolskich
- Bieżące remonty dróg gminnych - remonty cząstkowe
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.