eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KleszczewoDowóz uczniów niepełnosprawnych z Gminy Kleszczewo do szkół specjalnych w roku szkolnym 2021/2022 wraz z opieką



Ogłoszenie z dnia 2021-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z Gminy Kleszczewo do szkół specjalnych
w roku szkolnym 2021/2022 wraz z opieką

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kleszczewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Kleszczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-005

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kleszczewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kleszczewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów niepełnosprawnych z Gminy Kleszczewo do szkół specjalnych
w roku szkolnym 2021/2022 wraz z opieką

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15f462d6-e899-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262766

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008811/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów niepełnosprawnych z gminy Kleszczewo do szkół w roku szkolnym 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124078/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 231897,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są przewozy własnymi środkami transportowymi uczniów niepełnosprawnych mieszkających na terenie gminy Kleszczewo do placówek oświatowych znajdujących się na terenie miasta Poznania oraz zapewnienie dzieciom opieki w czasie realizacji przewozów.

2. Miejscami docelowymi dowożonych uczniów są:
a) Zespół Szkół Specjalnych Nr 102 w Poznaniu, ul. Przełajowa 6;
b) Zespół Szkół Specjalnych Nr 103 w Poznaniu, ul. Rycerska 43;
c) Zespół Szkół Specjalnych Nr 101 w Poznaniu, ul. Swobody 41;
d) Szkoła Specjalna nr 107, ul. Dąbrowskiego 73 Poznań;
e) Zespół Szkól Specjalnych Nr 105 w Poznaniu ul. Nieszawska 21;
f) Warsztaty Terapii Zajęciowej w Poznaniu, 0s. Lecha 40;
g) Szkoła Podstawowa nr 6 w Poznaniu, os. Rusa 56
h) Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Dla Osób Niesłyszących, 61-127 Poznań ul. Bydgoska 4a

3. Czas przebywania uczniów w samochodzie podczas dowozu do szkoły bądź ze szkoły do domu nie może przekraczać 1,5 godziny. Dziecko nie może zostać przywiezione do szkoły wcześniej niż na 45-60 minut przed rozpoczęciem zajęć. W roku szkolnym 2021/2022 szacuje się ok. 12-16 dowożonych uczniów niepełnosprawnych.

4. Wykonawca musi dysponować min. 2 samochodami z kierowcą - o ilości miejsc siedzących 10-14+1 lub 19+1 każdy, wyposażone w pasy bezpieczeństwa. W każdym samochodzie musi znajdować się jeden opiekun dla dzieci mający pieczę nad nimi zarówno w czasie jazdy, jak i przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdów.

4. Pojazdy służące do przewozów muszą posiadać aktualne badania techniczne. Na każdy dzień tygodnia zostanie określona trasa, która w trakcie realizacji usługi może być modyfikowana w zależności od potrzeb Zamawiającego lub na wniosek Wykonawcy usługi. W trakcie trwania ferii, świąt lub innych dni wyznaczonych przez dyrekcje placówek oświatowych, jako wolne od zajęć, przewozy nie będą się odbywały. W razie zaistnienia konieczności dowozu dzieci w dni dodatkowe lub na innych dodatkowych trasach oferent zobowiązuje się do ich realizacji w ramach zawartej umowy. W roku szkolnym 2021/2022, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego ustalonym przez Ministerstwo Edukacji Narodowej, przewiduje się maksymalnie 187 dni nauki szkolnej.

5. Zamawiający przewiduje, że przez cały okres świadczenia usługi przewozowej łączna długość trasy wyniesie ok. 109 000 km. Faktury za świadczoną usługę rozliczane będą miesięcznie według rzeczywiście przejechanych kilometrów z dziećmi (wraz z opieką), to jest od pierwszego do ostatniego dziecka.

6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia, bądź zwiększenia zakresu usług, przyjmując do rozliczeń ceny jednostkowe za każdy przejechany 1 km wraz z opieką.
W przypadku awarii samochodu lub braku zdolności do świadczenia usług przez wskazanego w ofercie kierowcę lub opiekuna, Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie zapewnić zastępstwo tych osób lub podstawić samochód zastępczy.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmniejszenia, bądź zwiększenia zakresu usług, przyjmując do rozliczeń ceny jednostkowe za każdy przejechany 1km,
2) natychmiastowego rozwiązania umowy o wykonanie usługi w przypadku nienależytego wykonania umowy w ocenie Zamawiającego, polegającego między innymi na :
- opóźnieniu w przewozach dzieci powyżej 30 minut,
- nieprzestrzeganiu harmonogramu dowozów,
- utrzymywaniu pojazdów w niewłaściwym stanie technicznym,
- utrzymywaniu pojazdów w nienależytej czystości i niewłaściwym zachowaniu się kierowcy i opiekuna w stosunku do pasażerów,
7. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej. Do obliczenia ceny ofertowej brutto Wykonawca przyjmuje stawkę podatku VAT 8% .

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194238,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277819,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194238,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Sobis Bus Paweł Sobczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7821413623

7.3.3) Ulica: ul.Trzemeszeńska 8A

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-038

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194238,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.