Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00081814/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-31
- 2024/BZP 00095728/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-07
- 2024/BZP 00242058/01 - Wynik z dnia 2024-03-13
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„DOPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ PRZY WIEŻY CIŚNIEŃ W ZŁOTOWIE”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Złotów
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791342
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Aleja Piasta 1
1.4.2.) Miejscowość: Złotów
1.4.3.) Kod pocztowy: 77-400
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.4.7.) Numer telefonu: + 48 67 263 26 40
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zlotow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zlotow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262768
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00242058
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.8. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2024/BZP 00027601/07/P
Po zmianie:
2024/BZP 00027601/08/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.1. Postępowanie/część postępowania zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania/części postępowania Przed zmianą:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
Po zmianie:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Podstawa prawna unieważnienia postępowania Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 255 pkt 7 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania Przed zmianą:
Po zmianie:
Uzasadnieniu prawne:
• art. 263 ustawy Pzp – „Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie”.
• art. 255 pkt 7 ustawy Pzp – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263”.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 22 lutego 2024 r. Zamawiający za pośrednictwem platformy zakupowej przesłał do wykonawców informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1, gdzie jako najkorzystniejszą ofertę wybrano ofertę złożoną prze wykonawcę: ALTARE Sp. z o.o., ul. Warszawska 151, 25-547 Kielce, NIP 6572982438. W związku z tym, Zamawiający przesłał do Wykonawcy w dniu 13 marca 2024 r. umowę nr ZP.272.10.2024 popisaną jednostronnie, w wersji papierowej w celu jej podpisania i odesłania do Zamawiającego, a która została także zeskanowana i przesłana na adres e-mailowy Wykonawcy.
W dniu 26 marca 2024 r. Zamawiający otrzymał informację od ww. wykonawcy o następującej treści:
„Po dokonaniu wizji lokalnej, podczas której zapoznaliśmy się z aspektami technicznymi oraz charakterystyką obiektu, a także rozmowie z wykonawcą remontu, określiliśmy dodatkowe koszty robót, koniecznych do poprawnej realizacji montażu urządzeń klimatyzacyjnych na kwotę 10000,00 netto. Mając na uwadze, iż wartość naszej oferty określona została tylko na podstawie informacji zamieszczonych przez Państwo w zapytaniu gdzie nie ujęte były wszystkie wymagania, nie jesteśmy w stanie zrealizować dla Państwa przedmiotu umowy i odstępujemy od jej podpisania”.
Ponadto cena kolejnej oferty, tj. oferty najkorzystniejszej złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa powyżej, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
Tym samym, w związku z tym, że Zamawiający kierując się brzmieniem art. 263 ustawy Pzp zrezygnował w rozpatrywanym przypadku z ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 ust. 7 ustawy Pzp.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - OFERTY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia Przed zmianą:
38498,22
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia Przed zmianą:
ALTARE Sp. z o.o.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.3. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - ulica Przed zmianą:
Warszawska 151
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość Przed zmianą:
Kielce
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy Przed zmianą:
25-547
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo Przed zmianą:
świętokrzyskie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.7. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4 Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
6572982438
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy Przed zmianą:
2024-03-13
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej Przed zmianą:
38498,22
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Kod waluty Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Okres realizacji - dni
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
14
Po zmianie:
INNE PRZETARGI Z ZŁOTOWA
więcej: przetargi w Złotowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Namysłowie.
- Dostawa i montaż wyposaż. wnętrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych związanych z wykonaniem instalacji klimatyzacyjnej w garderobach w osi "A" budynku HWS SPODEK
- Zakup i montaż plotera frezującego 4-osiowego dla Teatru Wielkiego im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu
- Zakup agregatu wody lodowej wraz z oprzyrządowaniem dla Teatru Wielkiego im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu, ul. Fredry 9.
- Dostawa, montaż, instalacja, konfiguracja i uruchomienie urządzenia do automatycznego wydawania dowodów rejestracyjnych
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.