Og³oszenie z dnia 2024-03-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00271915/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-04
- 2024/BZP 00322659/01 - Wynik z dnia 2024-05-14
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z utrzymaniem terenów zielonych
i skwerów na terenie gminy Z³ocieniec w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Z³ocieniec
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Stanowisko Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057810
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Z³ocieniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-520
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zlocieniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zlocieniec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z utrzymaniem terenów zielonych
i skwerów na terenie gminy Z³ocieniec w 2024 roku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2334b31f-ec27-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00262794
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00066190/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.4 ¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z utrzymaniem terenów zielonych i skwerów na terenie gminy Z³ocieniec w 2024 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9073053.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami:
1) z zastrze¿eniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie o¶wiadczenia, wnioski (w tym o wyja¶nienie tre¶ci SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane s± wy³±cznie poprzez ich z³o¿enie na Platformie OpenNexus pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/(zwanej dalej: „Platform±").
2) korespondencja przekazana zamawiaj±cemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie bêdzie brana pod uwagê.
3) Adres Platformy:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/907305
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej:
1) ofertê i o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) sposób sporz±dzenia podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
3) zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
4) w celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
5) za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
6) korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest dany wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do danego wykonawcy.
7) zamawiaj±cy, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar,
h) maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
8) wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin” oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ siê i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
9) wykonawca nie mo¿e wycofaæ oferty po up³ywie terminu sk³adania ofert.
pozosta³e zapisy znajduj± siê w rozdz. VIII SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Z³ocieniec reprezentowana przez Burmistrza Z³ocieñca - Krzysztofa Roberta Zacharzewskiego, z siedzib± w Urzêdzie Miejskim w Z³ocieñcu ul. Stary Rynek 3, 78-520 Z³ocieniec, tel.: 94 36 72 022, adres e-mail: um.burmistrz@zlocieniec.pl funkcjê Inspektora ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miejskim w Z³ocieñcu pe³ni Ireneusz Sabat, e-mail: ochronadanych@zlocieniec.pl tel. 94 36 72 022 wew. 60;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym przez zamawiaj±cego;
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania;
4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy i daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
3. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1- 3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
4. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.7.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie czê¶ciowe nr 1.
Us³ugi zwi±zane z koszeniem terenów zielonych na terenie gminy Z³ocieniec.
Zakres us³ug do wykonania – zamówienie czê¶ciowe nr 1 :
a) wykaszanie traw, chwastów, jednorocznych samosiewów, niepo¿±danych odrostów korzeniowych z uprz±tniêciem skoszonych ro¶lin,
Miasto:
Powierzchnia terenów zielonych do koszenia na terenie miasta 161.230,00 m2 - zgodnie
z za³±cznikiem nr 1a do SWZ (za³±cznik nr 1).
Powierzchnia terenów zielonych na terenie miasta podlegaj±ca koszeniu z uwzglêdnieniem krotno¶ci koszenia wg bie¿±cych wskazañ Zamawiaj±cego (e-mail, faksem, na pi¶mie, telefonicznie) max do 511.424,00 m² tj. dwukrotne koszenie (58.178,00 m2 x 2) , trzykrotne koszenie (42.415,00 m² x 3), czterokrotne koszenie (42.146,00 m² x 4), piêciokrotne koszenie (11.707,00 m² x 5), sze¶ciokrotne koszenie ( 6.784,00 m² x 6) w czasie obowi±zywania umowy.
So³ectwa:
Powierzchnia terenów zielonych do koszenia na terenie so³ectw 74.000,00 m2 - zgodnie
z za³±cznikiem nr 1a do SWZ (za³±cznik nr 2) wg bie¿±cych wskazañ Zamawiaj±cego (e-mail, faksem, na pi¶mie, telefonicznie) w czasie obowi±zywania umowy.
Powierzchnia terenów do koszenia z uwzglêdnieniem dwukrotnego koszenia wynosi
148.000,00 m 2
Pobocza dróg gminnych i wewnêtrznych – so³ectwa:
Koszenie poboczy przy drogach gminnych publicznych i wewnêtrznych na szeroko¶ci min 1,00 m po obu stronach za pomoc± kosiarki bijakowej b±d¼ rotacyjnej bez zbierania pokosu, a w przypadku u¿ycia kos spalinowych nale¿y zgrabiæ i uprz±tn±æ pokos.
Powierzchniowe koszenie poboczy 37.520,00 m2 – zgodnie z za³±cznikiem nr 1a do SWZ (za³±cznik nr 4).
Ogólna powierzchnia poboczy do koszenia z uwzglêdnieniem dwukrotnego koszenia wynosi 75.040,00 m2 wg bie¿±cych wskazañ Zamawiaj±cego (e-mail. faksem, na pi¶mie, telefonicznie.
b) pielêgnacja ¿ywop³otów
D³ugo¶æ ¿ywop³otów do przyciêcia 1.685,00 mb - zgodnie z za³±cznikiem nr 1a do SWZ (za³±cznik nr 3).
Ogólna d³ugo¶æ ¿ywop³otów do przyciêcia z uwzglêdnieniem trzykrotnego ciêcia max do 5.055,00 mb.
Wszystkie ¿ywop³oty nale¿y przyci±æ co najmniej trzykrotnie w czasie obowi±zywania umowy wg bie¿±cych wskazañ Zamawiaj±cego (e-mail, faksem, na pi¶mie, telefonicznie). - pozosta³e zapisy znajduj± siê w za³±cznik nr 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 77313000-7 - Us³ugi utrzymania parków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Us³ugi w zakresie trawników
77342000-9 - Przycinanie ¿ywop³otów
77312000-0 - Us³ugi usuwania chwastów
77312100-1 - Us³ugi odchwaszczania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamówienie czê¶ciowe nr 1:
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej bêdzie:
cena – waga 100%;
Punkty zostan± obliczone wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
Kryterium cena:
cena najni¿szej oferty podlegaj±cej ocenie
Liczba punktów = ------------------------------------------------------- x 60
cena oferty badanej
1) cena brutto za 1 m2 us³ugi koszenia (miasto i so³ectwa),
2) cena brutto za 1 m2 us³ugi koszenia (pobocza dróg gminnych i wewnêtrznych na terenie so³ectw),
3) cena brutto za 1 m.b. us³ugi pielêgnacji ¿ywop³otów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Zamówienie czê¶ciowe nr 2.
Utrzymanie rabat i gazonów na terenie miasta Z³ocieniec.
W ramach tej czê¶ci zadania realizowane bêd± us³ugi zwi±zane z:
a) Utrzymaniem GAZONÓW I RABAT ZE SKUPISKAMI KRZEWÓW I BYLIN
b) Utrzymaniem GAZONÓW Z KWIATAMI
c) Utrzymaniem WIE¯ KWIATOWYCH
d) SKRZYNKI KWIATOWE
pozosta³e zapisy znajduj± siê w za³±czniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 77313000-7 - Us³ugi utrzymania parków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Us³ugi w zakresie trawników
77342000-9 - Przycinanie ¿ywop³otów
77312000-0 - Us³ugi usuwania chwastów
77312100-1 - Us³ugi odchwaszczania
77310000-6 - Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zamówienie czê¶ciowe nr 2:
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej bêdzie:
cena – waga 100%;
Punkty zostan± obliczone wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
Kryterium cena:
cena najni¿szej oferty podlegaj±cej ocenie
Liczba punktów = ------------------------------------------------------- x 60
cena oferty badanej
1) cena brutto rycza³towa podzielona na 5 rat odpowiednio po 20% ka¿da.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu (podstawy wykluczenia Zamawiaj±cy wskaza³ w Rozdziale XIV SWZ).
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
2. W odniesieniu do zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1) Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie (zakoñczy³, rozpoczêcie mog³o nast±piæ wcze¶niej), co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na utrzymaniu terenów zielonych o warto¶ci minimum 50 000,00 z³ brutto (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100) – zamówienie czê¶ciowe nr 1.
2) Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie (zakoñczy³, rozpoczêcie mog³o nast±piæ wcze¶niej), co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na utrzymaniu terenów zielonych o warto¶ci minimum 30 000,00 z³ brutto (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych 00/100) - zamówienie czê¶ciowe nr 2.
Nie dopuszcza siê sumowania warto¶ci us³ug zrealizowanych w ramach kilku umów w celu uzyskania progu warto¶ciowego wyznaczonego przez zamawiaj±cego, b±d¼ wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wykonawców, w celu wykazania spe³nienia powy¿szego warunku.
W przypadku us³ugi bêd±cej w trakcie wykonywania, wymagania w zakresie kwoty dotycz± czê¶ci us³ugi ju¿ zrealizowanej.
W przypadku, gdy Wykonawca z³o¿y ofertê na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ zamówienia, Zamawiaj±cy uzna spe³nienie wymagañ poprzez nale¿yte wykonanie us³ugi w ramach jednej umowy pod warunkiem, ¿e ³±czna warto¶æ wykonanej us³ugi utrzymania terenów zielonych odpowiada sumie warto¶ci wymaganych dla wybranych przez Wykonawcê czê¶ci zamówienia.
W przypadku us³ugi bêd±cej w trakcie wykonywania, wymagania w zakresie warto¶ci wykonanej us³ugi utrzymania terenów zielonych dotycz± czê¶ci us³ugi zrealizowanej w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Nie dopuszcza siê sumowania warto¶ci us³ug zrealizowanych w ramach kilku umów w celu uzyskania progu warto¶ciowego wyznaczonego przez zamawiaj±cego, b±d¼ wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wykonawców, w celu wykazania spe³nienia powy¿szego warunku.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamówienie czê¶ciowe nr 1 i 2:
1) wykazu us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi lane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (zamawiaj±cy zaleca wykorzystanie wykazu us³ug, którego wzór przeka¿e wykonawcy wraz z wezwaniem, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawców wniesienia wadium:1) Zamówienie czê¶ciowego nr 1:
Kwota wadium: 5 000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100).
2) Zamówienie czê¶ciowe nr 2:
Kwota wadium: 1 100,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c sto z³otych 00/100).
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach okre¶lonych w art. 97 ust. 7 ustawy.
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na konto depozytowe zamawiaj±cego PKO BP SA Oddzia³ w Z³ocieñcu nr: 38 1020 2847 0000 1102 0009 6719 z dopiskiem: „Wadium – BZP.271.7.2024 – ¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z utrzymaniem zieleni-2024 – czê¶æ nr ………………”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nast±pi tylko wtedy, gdy kwota wadium na rachunku zamawiaj±cego zostanie uznana (zaksiêgowana) przed up³ywem terminu sk³adania ofert (ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z okresem rozliczeñ miêdzybankowych zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem).
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6. Wadium wnoszone w formie, o której mowa w ust. 5 musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert± oraz odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce zatrzymanie wadium, okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy. Gwarancja lub porêczenie musi zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty, na pierwsze ¿±danie, na rzecz zamawiaj±cego kwoty wadium.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy, na podstawie art. 117 ust. 1 ustawy, okre¶la, i¿ dokonuj±c oceny spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej uzna, ¿e warunek zosta³ spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wyka¿e samodzielne spe³nianie tego warunku. Zamawiaj±cy tym samym nie dopuszcza ³±czenia (sumowania) do¶wiadczenia zdobytego osobno przez ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.W przypadku, gdy wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej polega, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy, na zdolno¶ciach zawodowych innych podmiotów, zamawiaj±cy okre¶la, i¿ dokonuj±c oceny spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej uzna, ¿e warunek zosta³ spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z tych podmiotów wyka¿e samodzielne spe³nianie tego warunku. Zamawiaj±cy tym samym nie dopuszcza ³±czenia (sumowania) do¶wiadczenia zdobytego osobno przez ka¿dy z podmiotów, na których zdolno¶ciach zawodowych polega wykonawca.
4. Powo³ywanie siê na zasoby innych podmiotów (podmiotów trzecich).
1) Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych. [art. 118 ust 1 ustawy pzp]
2) Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów informacji w o¶wiadczeniach wymienionych w rozdziale XI i XII SWZ (za³±czniki nr 2a i 2b do SWZ).
3) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ [art. 118 ust 3 ustawy pzp]
4) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust 3 ustawy pzp, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci: [art. 118 ust 4 ustawy pzp]
1) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
pozosta³e zapisy znajduj± siê w rozdz. XV SWZ
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia okre¶lono w § 7 projektowanych postanowieñ umowy - za³±cznik nr 3a do SWZ (zamówienie czê¶ciowe nr 1) i w § 7 projektowanych postanowieñ umowy - za³±cznik nr 3b do SWZ (zamówienie czê¶ciowe nr 2).7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-05 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/907305
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-04
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta - pielêgnacja nasadzeñ ro¶linnych
- Utrzymanie czysto¶ci na terenach zielonych przylegaj±cych bezpo¶rednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielêgnacj± zieleni niskiej i wysokiej
- Bie¿±ce utrzymanie i konserwacjê terenów zieleni oraz utrzymanie terenów niezabudowanych po³o¿onych w Gminie Namys³ów
- Prace interwencyjne zwi±zane ze ¶wiadczeniem us³ug w zakresie utrzymania czysto¶ci i porz±dku w miejscach wskazanych przez Zamawiaj±cego.
- Nasadzenia drzew i krzewów, ich utrzymanie oraz wycinka na gruntach stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Miasta Dêbica.
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnêtrznych ci±gów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeñ (...)
wiêcej: Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.