eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowłódzBudowa sieci wodociągowej w Królowej Woli i zaprojektowanie wraz z budową sieci kanalizacyjnej w Zakościelu



Ogłoszenie z dnia 2024-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej w Królowej Woli i zaprojektowanie wraz z budową
sieci kanalizacyjnej w Zakościelu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Inowłódz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647990

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spalska 2

1.5.2.) Miejscowość: Inowłódz

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-215

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowlodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://inowlodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-237c06ae-babd-11ee-9897-f6855eb846c0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodociągowej w Królowej Woli i zaprojektowanie wraz z budową
sieci kanalizacyjnej w Zakościelu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-237c06ae-babd-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262819

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062737/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa sieci wodociągowej w Królowej Woli i zaprojektowanie wraz z budową sieci kanalizacyjnej w Zakościelu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

ZADANIE WSPÓŁFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ Z PROGRAMU ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2014-2020 DLA OPERACJI TYPU „GOSPODARKA WODNO-ŚCIEKOWA” W RAMACH PODDZIAŁANIA „WSPARCIE INWESTYCJI ZWIĄZANYCH Z TWORZENIEM, ULEPSZANIEM LUB ROZBUDOWĄ WSZYSTKICH RODZAJÓW MAŁEJ INFRASTRUKTURY, W TYM INWESTYCJI W ENERGIĘ ODNAWIALNĄ I W OSZCZĘDZANIE ENERGII”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00067648

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 728553,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr 1: Budowa sieci wodociągowej w Królowej Woli

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swym zakresem wybudowanie sieci wodociągowej w miejscowości Królowa Wola wzdłuż dróg gminnych z włączeniem do istniejącej sieci w drodze powiatowej na działkach nr 167, 383/1, 362/1 obręb 0004 Królowa Wola (rejon Siedzianna, Przedatki, Klin).
2. Szczegółowy zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót:
2.1. Roboty ziemne
2.2. Roboty montażowe na sieci i węzłach
2.3. Organizacja ruchu
2.4. Roboty drogowe – odtworzeniowe i porządkowe
2.5. Zabezpieczenie i odtworzenie zieleni.
2.6. Inne roboty, urządzenia, elementy niewymienione i nieprzewidziane a niezbędne
do prawidłowego wykonania w pełni funkcjonującego przedmiotu inwestycji
2.7. Opracowanie materiałów niezbędnych do uzyskania stosowanych uzgodnień / pozwoleń / zezwoleń / zatwierdzeń / zgłoszeń / decyzji od właściwych organów lub instytucji potrzebnych celem rozpoczęcia, prowadzenia, zakończenia robót budowlanych i oddania obiektu do użytku
2.8. Po zakończeniu robót budowlanych zgłosić w imieniu zamawiającego obiekt i oddać do użytkowania właściwym organom
3. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia w specjalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi SWZ oraz dokumentacja projektowa będąca integralną częścią SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 686200,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr 2: Zaprojektowanie wraz z budową sieci kanalizacyjnej w Zakościelu

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zakościele wzdłuż drogi gminnej z włączeniem do istniejącej sieci na działce nr 125 obręb 0008 Zakościele.
2. Szczegółowy zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót:
2.1. Roboty ziemne
2.2. Roboty montażowe
2.3. Inne roboty, urządzenia, elementy niewymienione i nieprzewidziane a niezbędne do prawidłowego wykonania w pełni funkcjonującego przedmiotu inwestycji
2.4. Opracowanie materiałów niezbędnych do uzyskania stosowanych uzgodnień / pozwoleń / zezwoleń / zatwierdzeń / zgłoszeń / decyzji od właściwych organów lub instytucji potrzebnych celem rozpoczęcia, prowadzenia, zakończenia robót budowlanych i oddania obiektu do użytku
2.5. Po zakończeniu robót budowlanych zgłosić w imieniu zamawiającego obiekt i oddać do użytkowania właściwym organom
3. W zakres opracowania projektowego wchodzi:
3.1. Wielobranżowy projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, wielobranżowe projekty techniczne (architektura, konstrukcje, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne).
3.2. Inne opracowania konieczne do uzyskania pozwolenia na budowę
3.3. Pozyskanie w imieniu zamawiającego wszelkich niezbędnych decyzji, uzgodnień, warunków technicznych, opinii pozwalających na realizację projektu w zakresie zgodnym
z przedmiotem zamówienia
3.4. Oprócz wersji papierowej całość dokumentacji ma być dostarczona na nośniku elektronicznym, wersja cyfrowa musi zawierać te same elementy co dokumentacja w formie papierowej.
3.5. Czynności związane z pozyskaniem w/w elementów koniecznych do uzyskania pozwolenia na budowę wykonawca wykonuje w imieniu zamawiającego we własnym zakresie i na własny koszt. Wykonawca otrzyma od zamawiającego pełnomocnictwo do reprezentowania go przy załatwianiu spraw administracyjnych, formalnych. Wykonawca przygotowuje w imieniu zamawiającego wszelkie pisma, wnioski, zgłoszenia konieczne do realizacji przedmiotu niniejszej umowy.
3.6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji w ramach wynagrodzenia za przedmiotowe zamówienie.
3.7. Zamawiający zaleca aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu postępowania, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. Ryzyko rezygnacji z oględzin i wizji lokalnej obciąża Wykonawcę składającego ofertę.
3.8. Wykonawca udzieli rękojmi za wady w dokumentacji projektowej, która wygaśnie wobec niego wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności ostatniego wykonawcy robót budowlanych z tytułu rękojmi za wady obiektów i robót wykonanych na podstawie przedmiotowych opracowań projektowych.
4. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia w specjalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi SWZ oraz dokumentacja projektowa będąca integralną częścią SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

4.5.5.) Wartość części: 42353,03 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 842845,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQUA SYSTEM Krzysztof Wierzbicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962957259

7.3.4) Miejscowość: Janów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-640

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37244,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65190,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65190,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTAL Konrad Skiba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361803345

7.3.3) Ulica: Budowlana

7.3.4) Miejscowość: Skierniewice

7.3.5) Kod pocztowy: 96-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65190,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.