Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00108163/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
- 2023/BZP 00131984/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa oświetlenia ewakuacyjno-awaryjnego w Zespole Głównym Centrum Onkologii w Bydgoszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001255363
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr Izabeli Romanowskiej 2
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-796
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 37-43-000
1.5.8.) Numer faksu: 37-43-301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@co.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.co.bydgoszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa oświetlenia ewakuacyjno-awaryjnego w Zespole Głównym Centrum Onkologii w Bydgoszczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee0bd8c8-b376-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00262834
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108163
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 789/P/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2436350,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa istniejącego systemu oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego w zespole głównym budynków Centrum Onkologii w Bydgoszczy, demontaż i ponowny montaż instalacji SSP na wymienianych sufitach, remont holu wejściowego w zakresie wymiany oświetlenia ogólnego i systemu SSP4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1992928 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana starych sufitów metalowych na kasetonowe, remont holu wejściowego w zakresie wymiany sufitu i dostosowania położenia anemostatów instalacji wentylacji mechanicznej do nowego sufitu, remont części korytarza na wysokim parterze przy kancelarii ogólnej w zakresie wymiany sufitów, malowania ścian, wymiany stolarki drzwiowej, wymiany zabezpieczeń ścian i odbojoporęczy - wg standardu wyremontowanej części korytarza bezpośrednio przy kancelarii ogólnej4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 443421 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1586562,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2126142,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2126142,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Defero Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272307768
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2126142 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 678036,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 889962,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 678036,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M Kompleks Marcin Mazurek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562028617
7.3.3) Ulica: Zamkowa
7.3.4) Miejscowość: Łubianka
7.3.5) Kod pocztowy: 87-152
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 678036 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Świadczenie usług hotelarskich dla gości Opery NOVA w Bydgoszczy
- Wymiana agregatu wody lodowej oraz instalacji chłodniczej dla potrzeb chłodzenia aparatury medycznej w Zakładzie Radioterapii
- Dostawa respiratorów transportowych oraz systemu monitorowania (stacja centralnego monitorowania z kardiomonitorami)
- Dostawa specjalistycznych środków chemicznych do codziennego utrzymania czystości oraz środków czystości BHP dla pracowników
- ROZBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1537C TRZCINIEC - CIELE - KRUSZYN KRAJEŃSKI NA ODCINKU OD SKRZYŻOWANIA Z UL. TOPOLOWĄ W KIERUNKU DROGI EKSPRESOWEJ S5
- USŁUGA CZYSZCZENIA URZĄDZEŃ (SOZOTECHNICZNYCH) DO PODCZYSZCZANIA ŚCIEKÓW WRAZ Z TRANSPORTEM I UTYLIZACJĄ ODPADÓW POWSTAŁYCH W WYNIKU CZYSZCZENIA
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczeń zlokalizowanych w Szkole Podstawowej w Postominie z przeznaczeniem na realizację projektu pn.: "Rodzinny Prolog"
- Adaptacja pomieszczeń biblioteki w Starych Kupiskach na potrzeby edukacji przedszkolnej
- Poprawa bezpieczeństwa ciągłości dostaw wody dla mieszkańców miasta Radymna poprzez budowę sieci wodociągowej łączącej SUW Złota Góra z SUW w Świętem wraz z remontem infrastruktury wodociągowej
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na nieruchomości położonej w Koniecpolu przy ul. Słonecznej
- Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego , Część nr 2: Utrzymanie barier ochronnych
- "Przebudowa skweru w obrębie ulic Kelles-Krauza/Struga/Focha/Plac Jagielloński"
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.