Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00253336/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa zabytkowego budynku w Stróży
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rząśnia
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647931
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. 1 Maja 37
1.4.2.) Miejscowość: Rząśnia
1.4.3.) Kod pocztowy: 98-332
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.4.7.) Numer telefonu: 446317122
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rzasnia.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzasnia.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262839
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00253336
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 2.000.000,00 zł brutto (słownie: dwa miliony złotych) w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed złożeniem informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca spełni warunek jeśli:
a) wykonał w ciągu ostatnich 7 lat przed dniem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 zadania polegające na wykonaniu, przebudowy, rozbudowy, remontu budynku wpisanego do rejestru zabytków o wartości całego zadania nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł brutto.
Wykonawca musi przedstawić dowody, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
UWAGA! Wykonawca, który nabył doświadczenie będąc członkiem konsorcjum w uprzednio wykonanym zamówieniu, może posłużyć się nabytym doświadczeniem tylko i włącznie w przypadku, kiedy dane usługi lub roboty budowlane wykonał osobiście.
b) Wykaże, że dla realizacji zamówienia dysponuje osobą/osobami które:
- pełniła będzie funkcję kierownika budowy (w rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt 2 w związku z art. 13 ust. 3 ustawy Prawo budowlane), posiadającą uprawnienia budowalne do kierowania robotami budowalnymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, które pozwalają na kierowanie robotami budowlanymi branży budowlanej stanowiącymi przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz posiada minimum 3 letnie doświadczenie. Osoba ta powinna posiadać również uprawnienia do kierowania pracami na obiektach wpisanych do rejestru zabytków.
- pełniła będzie funkcję kierownika robót sanitarnych (w rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt 2 w związku z art. 13 ust. 3 ustawy Prawo budowlane), posiadającą uprawnienia budowalne do kierowania robotami budowalnymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, które pozwalają na kierowanie robotami budowlanymi branży sanitarnej stanowiącymi przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Po zmianie:
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 2.000.000,00 zł brutto (słownie: dwa miliony złotych) w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed złożeniem informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca spełni warunek jeśli:
a) Wykonał w ciągu ostatnich 7 lat przed dniem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 2 zadania polegające na wykonaniu przebudowy, rozbudowy, remontu budynku wpisanego do rejestru zabytków o wartości każdego zadania nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto. Wykonawca musi przedstawić dowody, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
UWAGA! Wykonawca, który nabył doświadczenie będąc członkiem konsorcjum w uprzednio wykonanym zamówieniu, może posłużyć się nabytym doświadczeniem tylko i włącznie w przypadku, kiedy dane usługi lub roboty budowlane wykonał osobiście
b) Wykaże, że dla realizacji zamówienia dysponuje osobą/osobami które:
- pełniła będzie funkcję kierownika budowy (w rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt 2 w związku z art. 13 ust. 3 ustawy Prawo budowlane), posiadającą uprawnienia budowalne do kierowania robotami budowalnymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, które pozwalają na kierowanie robotami budowlanymi branży budowlanej stanowiącymi przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz posiada minimum 3 letnie doświadczenie. Osoba ta powinna posiadać również uprawnienia do kierowania pracami na obiektach wpisanych do rejestru zabytków.
- pełniła będzie funkcję kierownika robót sanitarnych (w rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt 2 w związku z art. 13 ust. 3 ustawy Prawo budowlane), posiadającą uprawnienia budowalne do kierowania robotami budowalnymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, które pozwalają na kierowanie robotami budowlanymi branży sanitarnej stanowiącymi przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-04 14:00
Po zmianie:
2024-04-12 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-04 14:30
Po zmianie:
2024-04-12 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-03
Po zmianie:
2024-05-11
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.