Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00248878/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
- 2024/BZP 00253595/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-21
- 2024/BZP 00271217/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-04
- 2024/BZP 00276317/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-09
- 2024/BZP 00296162/01 - Wynik z dnia 2024-04-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
MODERNIZACJA BOISK SPORTOWYCH W OSTRÓDZIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA OSTRÓDA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743404
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 24
1.4.2.) Miejscowość: Ostróda
1.4.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sara.bialek@um.ostroda.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipostroda.warmia.mazury.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262861
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00248878
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja boisk sportowych w Ostródzie, w tym:
1) Część 1: Modernizacja nawierzchni boisk przy ul. Piastowskiej, ul. 21 Stycznia i ul. Mieczysławy Ćwiklińskiej w Ostródzie;
2) Część 2: Modernizacja ogrodzenia boiska przy ul. 21 Stycznia w Ostródzie;
zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 4 do SWZ), opisem technicznym (załącznik nr 5 do SWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3.1, 3.2 do SWZ).
2. Prawo opcji:
1) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb i możliwości, z prawa opcji (zamówienia opcjonalnego- dotyczy części 1), o którym mowa w art. 441 uPzp;
2) Zakres prawa opcji został określony w § 18 ust. 1 pkt 2 SWZ.
3) Skorzystanie z prawa opcji zostanie poprzedzone jednostronnym oświadczeniem Zamawiającego- w formie pisemnej, określającym zakres zwiększenia. Podstawę określenia wynagrodzenia wykonawcy przysługującego za realizację prawa opcji stanowić będą ceny określone w ofercie wykonawcy;
4) uprawnienie, o którym mowa w pkt 3, może być wykonywane wielokrotnie do wyczerpania zakresu określonego w pkt 2;
5) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy;
6) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
3. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności:
1) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy);
2) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
3) zgromadzenie i przekazanie Zamawiającemu najdalej w dniu odbioru końcowego robót kompletu dokumentów (1 egzemplarz), na który składały się będą: dokumentacja jakości wyrobów, dokumenty zaświadczające o dopuszczeniu do obrotu i stosowania użytych materiałów budowlanych, protokoły odbiorów robót zanikających oraz odbiorów częściowych robót.
4. W przypadku, gdy w SWZ zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w SWZ.
5. Termin wykonania zamówienia:
część 1: 210 dni od dnia podpisania umowy;
część 2: 90 dni od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem, że przekazanie terenu budowy nastąpi nie wcześniej niż w dniu 20.08.2024 r.
6. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawcę w sytuacji określonej w § 11 ust. 5 SWZ.
7. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 6 następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 6.
8. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 6, Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
9.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokumenty o których mowa w § 14 ust. 6 SWZ.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja boisk sportowych w Ostródzie, w tym:
1) Część 1: Modernizacja nawierzchni boisk przy ul. Piastowskiej, ul. 21 Stycznia i ul. Mieczysławy Ćwiklińskiej w Ostródzie;
2) Część 2: Modernizacja ogrodzenia boiska przy ul. 21 Stycznia w Ostródzie;
zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 4 do SWZ), opisem technicznym (załącznik nr 5 do SWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3.1, 3.2 do SWZ).
2. Prawo opcji:
1) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb i możliwości, z prawa opcji (zamówienia opcjonalnego- dotyczy części 1), o którym mowa w art. 441 uPzp;
2) Zakres prawa opcji został określony w § 18 ust. 1 pkt 2 SWZ.
3) Skorzystanie z prawa opcji zostanie poprzedzone jednostronnym oświadczeniem Zamawiającego- w formie pisemnej, określającym zakres zwiększenia. Podstawę określenia wynagrodzenia wykonawcy przysługującego za realizację prawa opcji stanowić będą ceny określone w ofercie wykonawcy;
4) uprawnienie, o którym mowa w pkt 3, może być wykonywane wielokrotnie do wyczerpania zakresu określonego w pkt 2;
5) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy;
6) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
3. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności:
1) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy);
2) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
3) zgromadzenie i przekazanie Zamawiającemu najdalej w dniu odbioru końcowego robót kompletu dokumentów (1 egzemplarz), na który składały się będą: dokumentacja jakości wyrobów, dokumenty zaświadczające o dopuszczeniu do obrotu i stosowania użytych materiałów budowlanych, protokoły odbiorów robót zanikających oraz odbiorów częściowych robót.
4. W przypadku, gdy w SWZ zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w SWZ.
5. Termin wykonania zamówienia:
część 1: 210 dni od dnia podpisania umowy;
część 2: 90 dni od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem, że przekazanie terenu budowy nastąpi nie wcześniej niż w dniu 20.08.2024 r.
6. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawcę w sytuacji określonej w § 11 ust. 5 SWZ.
7. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 6 następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 6.
8. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 6, Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
9.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokumenty o których mowa w § 14 ust. 6 SWZ z uwzględnieniem zmian wprowadzonych w dniu 27.03.2024 r.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
a) (dotyczy części 1) dokumenty dotyczące nawierzchni syntetycznej trawiastej: badania lub deklaracja na zgodność z normą PN-EN 15330-1:2015;
b) (dotyczy części 1) dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:
- aktualne badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2014-02, potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni;
- badania na bezpieczeństwo ekologicznie nawierzchni potwierdzające wymaganą zawartość związków chemicznych zgodnie z normą DIN 18035-6:2014.
Po zmianie:
7) przedmiotowe środki dowodowe (dotyczy części 1):
a) Boisko trawa min. 45 mm na shockpad 10-12 mm, w celu potwierdzenia minimalnych parametrów nawierzchni należy przedstawić wraz z ofertą poniższe dokumenty:
- Raport z badań laboratoryjnych potwierdzających spełnienie wymogów FIFA Quality Programme for Football Turf dotyczący oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej (sztuczna trawa + mata + wypełnienie granulat EPDM) wykonanych przez akredytowane przez FIFA laboratorium (np. Labosport, ISA Sport, Sportlabs) potwierdzające jakość produktu na najwyższym poziomie FIFA Quality Pro- edycja 2015 (dostępny na www.FIFA.com) wraz z potwierdzeniem wszystkich wymaganych parametrów technicznych. Dopuszcza się przedstawienie powyższego badania z innym wypełnieniem sztucznej trawy pod warunkiem zasypania boiska granulatem EPDM z recyklingu w kolorze szarym;
- Raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez akredytowane laboratorium dla systemu sztucznej trawy tj. mata, nawierzchnia i wypełnienie EPDM z recyklingu, potwierdzający zgodność z aktualną normą PN-EN 15330-1 lub równoważną;
- Karta techniczna trawy, granulatu gumowego EPDM z recyklingu, maty prefabrykowanej, potwierdzająca parametry oferowanego systemu sztucznej trawy;
- Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia;
b) Boisko trawa min. 60 mm, w celu potwierdzenia minimalnych parametrów nawierzchni należy przedstawić wraz z ofertą jako środki dowodowe na spełnienie wymagań poniższe dokumenty:
- Raport z badań laboratoryjnych potwierdzających spełnienie wymogów FIFA Quality Programme for Football Turf dotyczący oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej (sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM) wykonanych przez akredytowane przez FIFA laboratorium (np. Labosport, ISA Sport, Sportlabs) potwierdzające jakość produktu na najwyższym poziomie FIFA Quality Pro- edycja 2015 (dostępny na www.FIFA.com) wraz z potwierdzeniem wszystkich wymaganych parametrów technicznych. Dopuszcza się przedstawienie powyższego badania z innym wypełnieniem sztucznej trawy pod warunkiem zasypania boiska granulatem EPDM z recyklingu w kolorze szarym;
- Raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez akredytowane laboratorium dla systemu sztucznej trawy tj. nawierzchnia i wypełnienie EPDM z recyklingu, potwierdzający zgodność z aktualną normą PN-EN 15330-1 lub równoważną;
- Karta techniczna trawy, granulatu gumowego EPDM z recyklingu, potwierdzająca parametry oferowanego systemu sztucznej trawy;
- Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia;
c) Boisko nawierzchnia poliuretanowa:
- Raport z badań na zgodność z aktualną normą PN-EN 14877:2014 lub równoważną;
- Kartę techniczną potwierdzającą technologię wykonania oraz parametry określone przez Zamawiającego;
- Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni poliuretanowej.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-02 09:00
Po zmianie:
2024-04-05 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-02 09:10
Po zmianie:
2024-04-05 09:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-01
Po zmianie:
2024-05-04
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi na rok 2024
- DOWÓZ UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI Z GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA DO PLACÓWEK SPECJALNYCH WRAZ Z OPIEKĄ
- Dostawa paliw płynnych, olejów oraz auto-gazu dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2025
- ZACZAROWANY RÓŻANY OGRÓD NA SKARPIE- PRZYWRACAMY ZAPOMNIANY BLASK
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Zespołu Ratownictwa Medycznego Szpitala w Ostródzie S. A.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Ostródzkiego w roku 2025
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Parzęczew
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
- Przebudowa boiska piłkarskiego oraz stadionu lekkoatletycznego wraz z istniejąca infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Polanicy-Zdroju
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- "Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Siedlcach" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont boiska (wymiana nawierzchni)
więcej: Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.